Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert på en nykjæreste sier dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han tenner veldig på spontan sexaktivitet. Han kan fort si at han er kåt, la oss gjøre det her og nå! Det har vært godt og spennende. Har likevel lagt ned forbud mot slikking for føler meg ikke vel med å bli slikket etter en arbeidsdag som han ønsker. Han har mast og mast, sier at det tenner han at jeg ikke er helt ren der nede. Så lot meg en dag rive med og lot han få komme til. Hans reaksjon:

Begynner å hoste og "okei gå å vask deg 😋

Ble flau og ville ikke mer etter dette. Jeg altså. Nå er stemninga klein etter 2 siste møtene og han ønsker ikke sex.

Hva fanken? 

Anonymkode: 65c6b...3a7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oi, herlighet 😬😬 

Har du bakteriell vaginose eller noe slikt da?

Anonymkode: da00a...126

AnonymBruker
Skrevet

Han visste ikke hva han gikk til eller hadde du vært ekstra klam og gjort nr2 uten å tørke godt nok?

Eller visste han hva han gikk til men ønsket å få deg til å føle deg dritt? Noen menn gjør slikt som dette med vilje bare for å være en kødd.

Anonymkode: c5b91...cf9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke tatt det ille opp. 

Jeg er stort sett nydusjet når jeg og kjæresten har sex. Og siden vi er nyforelsket, så har vi mye sex 😍 Oralsex har vi ikke så mye egentlig. 

AnonymBruker
Skrevet

For en dust.

Han ba om det, han presset faktisk på for å få viljen sin - og når han fikk den, så forsøkte han å trykke deg ned.

Ikke kjæresteemne i min verden!

Anonymkode: dc670...e52

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For en dust.

Han ba om det, han presset faktisk på for å få viljen sin - og når han fikk den, så forsøkte han å trykke deg ned.

Ikke kjæresteemne i min verden!

Anonymkode: dc670...e52

"Okei gå å vask deg" er i ingen verden å trykke noen ned. Noen av dere er så ekstreme at flere av oss har fått permanent hakeslepp. 

Anonymkode: c7c51...757

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så har dere prøvd dette også. Ja, ja så funket ikke dette for noen av dere. Så går livet videre med nye humper og spennende opplevelser😇

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en tosk.

Anonymkode: 02bce...d3b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det viste seg at fantasien var bedre enn virkeligheten.

Anonymkode: 0ce0e...e34

Skrevet

Dette burde dere ledd av og du kunne sagt «det var det jeg sa, er en grunn til at damer liker å være rene!»

Hvorfor vil han ikke ha sex nå? Det har mye å si. Er det fordi han er redd for at du ikke vil eller hva? Hvis det var at han ble SÅ avtent, så er det veldig rart, tipper det er noe annet her. Snakk sammen!!

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han tenner veldig på spontan sexaktivitet. Han kan fort si at han er kåt, la oss gjøre det her og nå! Det har vært godt og spennende. Har likevel lagt ned forbud mot slikking for føler meg ikke vel med å bli slikket etter en arbeidsdag som han ønsker. Han har mast og mast, sier at det tenner han at jeg ikke er helt ren der nede. Så lot meg en dag rive med og lot han få komme til. Hans reaksjon:

Begynner å hoste og "okei gå å vask deg 😋

Ble flau og ville ikke mer etter dette. Jeg altså. Nå er stemninga klein etter 2 siste møtene og han ønsker ikke sex.

Hva fanken? 

Anonymkode: 65c6b...3a7

Da er det bare å vaske seg.

Jeg og kjæresten snakker sånn til hverandre og det er aldri noe respektløshet eller flauhet. Vi må lære å le av oss selv. Han var åpen og ærlig og neste gang sier han "dusj musa, så skal du få". 

Vi har dusjepåbud før sex. Alltid. Blir masse oral!

Anonymkode: ae109...d90

• Liker 1
Skrevet

Du faen, han umulig ha passert myndighetsalderen. For en barnslig drittsekk!

Anonymkode: 8d401...115

• Liker 1
Skrevet

Har skjedd begge veier med oss. Av og til må vi bare benytte en sjanse, og da er vi ikke alltid nydusjet. Vi praktiserer vanlig hygiene og er ikke alltid nydusjet. Vi liker begge at det både lukter og smaker mann og kvinne, men av og gil må vi avbryte og én eller begge hopper i dusjen. Da hopper vi i dusjen om vi kan, eller venter til vi for hoppet i dusjen. Så har vi masse deilig sex. Igjen og igjen. 
Ingen blir krenka og ingen blir avtent og alle får pult.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da er det bare å vaske seg.

Jeg og kjæresten snakker sånn til hverandre og det er aldri noe respektløshet eller flauhet. Vi må lære å le av oss selv. Han var åpen og ærlig og neste gang sier han "dusj musa, så skal du få". 

Vi har dusjepåbud før sex. Alltid. Blir masse oral!

Anonymkode: ae109...d90

Leste du den nest siste setningen i HI?

Anonymkode: efaa2...ad7

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...