Blue Sky Skrevet i går, 07:30 #1941 Skrevet i går, 07:30 panzerpølsa skrev (4 timer siden): Trivelig bidrag, og ikke minst svært konstruktivt. Men litt tankevekkende? 3
panzerpølsa Skrevet i går, 08:41 #1942 Skrevet i går, 08:41 Blue Sky skrev (1 time siden): Men litt tankevekkende? Nei, jeg syns faktisk det bare blir ren mobbing. 5
panzerpølsa Skrevet i går, 08:43 #1943 Skrevet i går, 08:43 kube57 skrev (1 time siden): Ikke kritisere hele tiden.. Ikke drive med ren mobbing hele tiden... 3
kube57 Skrevet i går, 09:30 #1944 Skrevet i går, 09:30 panzerpølsa skrev (47 minutter siden): Ikke drive med ren mobbing hele tiden... Ta deg en pause 3
panzerpølsa Skrevet i går, 10:18 #1945 Skrevet i går, 10:18 kube57 skrev (47 minutter siden): Ta deg en pause Å du er rapportert 🫶 Voksne folk som mobber er ikke særlig stas, sier en hel del om hvor stusselig dere har det. Å diskutere saklig er en ting, men ren mobbing og håning er en uting. 5
Pigaloppa Skrevet i går, 11:05 #1946 Skrevet i går, 11:05 Ny vri på maten i dag..kjøpe ferdig kokt potet😀hun kommer nok med oppskrift etterhvert 6 1
kube57 Skrevet i går, 11:25 #1947 Skrevet i går, 11:25 panzerpølsa skrev (1 time siden): Å du er rapportert 🫶 Voksne folk som mobber er ikke særlig stas, sier en hel del om hvor stusselig dere har det. Å diskutere saklig er en ting, men ren mobbing og håning er en uting. Takk
Sandie Skrevet i går, 13:10 #1948 Skrevet i går, 13:10 kube57 skrev (3 timer siden): Ta deg en pause Er vel mange her inne som burde ta seg en pause. Det er hverken sunt eller normalt å bli så opphengt i en bestemt person at man skriver i et forum til nærmest alle døgnets tider. 2 1 1
kube57 Skrevet i går, 13:38 #1949 Skrevet i går, 13:38 Sandie skrev (27 minutter siden): Er vel mange her inne som burde ta seg en pause. Det er hverken sunt eller normalt å bli så opphengt i en bestemt person at man skriver i et forum til nærmest alle døgnets tider. Akkurat..
kube57 Skrevet i går, 13:50 #1950 Skrevet i går, 13:50 panzerpølsa skrev (3 timer siden): Å du er rapportert 🫶 Voksne folk som mobber er ikke særlig stas, sier en hel del om hvor stusselig dere har det. Å diskutere saklig er en ting, men ren mobbing og håning er en uting. Hva har du raportet...
Zhara Skrevet i går, 14:20 #1951 Skrevet i går, 14:20 Ny dag på kjøkkenet og middagsordning med svette treningsklær🤢🤮 finnes ikke et freshere kvinnemenneske enn Heidi🪰. Men det er jo de fineste treningsklærne ever!! Brukes som nattklær å kanskje, veldig lettvint det å har vært. Hun som liker alt det lettvinte😂 7
panzerpølsa Skrevet i går, 14:38 #1952 Skrevet i går, 14:38 kube57 skrev (58 minutter siden): Akkurat.. Hvor mange brukere har du opprettet for å latterliggjøre IH? Det virker jo sykelig denne besettelsen etter å mobbe Heidi. 1 1
kube57 Skrevet i går, 14:59 #1953 Skrevet i går, 14:59 panzerpølsa skrev (19 minutter siden): Hvor mange brukere har du opprettet for å latterliggjøre IH? Det virker jo sykelig denne besettelsen etter å mobbe Heidi. Kommer til å rapportere deg for usaklige kommentarer
Blue Sky Skrevet 21 timer siden #1954 Skrevet 21 timer siden 200 g kylling, ja det blir vel saker til tre voksne tenker jeg. 6 1
Monstertruck Skrevet 21 timer siden #1955 Skrevet 21 timer siden friskbris skrev (22 timer siden): Din manns? Uansett, nedrig oppførsel av deg. 2
Full kontroll Skrevet 20 timer siden #1956 Skrevet 20 timer siden (endret) Blue Sky skrev (34 minutter siden): 200 g kylling, ja det blir vel saker til tre voksne tenker jeg. Ja, metter ikke mange mager den der 😕 Sluker en slik med salaten til lunch jeg "dumt" vi ikke får sett den ferdige retten, men kan vel ha sine grunner Endret 20 timer siden av Full kontroll 8
kube57 Skrevet 20 timer siden #1957 Skrevet 20 timer siden Pigaloppa skrev (8 timer siden): Ny vri på maten i dag..kjøpe ferdig kokt potet😀hun kommer nok med oppskrift etterhvert Heller hvitløkspoteter 2
kube57 Skrevet 20 timer siden #1958 Skrevet 20 timer siden (endret) panzerpølsa skrev (11 timer siden): Å du er rapportert 🫶 Voksne folk som mobber er ikke særlig stas, sier en hel del om hvor stusselig dere har det. Å diskutere saklig er en ting, men ren mobbing og håning er en uting. Du har brukt ord som : ustabil og narsist om ih ...det syns jeg er mobbing. Endret 18 timer siden av kube57 Feil 3
Ananais Skrevet 20 timer siden Forfatter #1959 Skrevet 20 timer siden Huff, det er et begredelig kosthold altså.. Men hver sin smak. Det er fascinerende at behovet for at alt skal være så lettvint, er så veldig tilstede. All verdens tid har hun til å tilberede masse god og forskjellig mat, og hun vil jo så gjerne fremstå som en kreativ feinsmecker på kjøkkenet. Så måtte jeg også dra på smilebåndet av at honningen også her skulle med, for å «runde av smaken» som hun liker å si. Skjønner behovet for å runde av smaken på tomatbaserte retter, men behovet for å runde av smaken på fløte og fajitaskrydder, den ser jeg ikke helt. 12 1
Full kontroll Skrevet 20 timer siden #1960 Skrevet 20 timer siden Ananais skrev (3 minutter siden): Huff, det er et begredelig kosthold altså.. Men hver sin smak. Det er fascinerende at behovet for at alt skal være så lettvint, er så veldig tilstede. All verdens tid har hun til å tilberede masse god og forskjellig mat, og hun vil jo så gjerne fremstå som en kreativ feinsmecker på kjøkkenet. Så måtte jeg også dra på smilebåndet av at honningen også her skulle med, for å «runde av smaken» som hun liker å si. Skjønner behovet for å runde av smaken på tomatbaserte retter, men behovet for å runde av smaken på fløte og fajitaskrydder, den ser jeg ikke helt. "faguttrykk" er (blitt) essensielt i IH matlaging 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå