Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Trivelig bidrag, og ikke minst svært konstruktivt. 

Men litt tankevekkende?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Men litt tankevekkende?

Nei, jeg syns faktisk det bare blir ren mobbing. 

• Liker 5
Skrevet
kube57 skrev (1 time siden):

Ikke kritisere hele tiden..

Ikke drive med ren mobbing hele tiden... 

• Liker 3
Skrevet
panzerpølsa skrev (47 minutter siden):

Ikke drive med ren mobbing hele tiden... 

Ta deg en pause 

• Liker 3
Skrevet
kube57 skrev (47 minutter siden):

Ta deg en pause 

Å du er rapportert 🫶 Voksne folk som mobber er ikke særlig stas, sier en hel del om hvor stusselig dere har det. Å diskutere saklig er en ting, men ren mobbing og håning er en uting. 

• Liker 5
Skrevet

Ny vri på maten i dag..kjøpe ferdig kokt potet😀hun kommer nok med oppskrift etterhvert

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (1 time siden):

Å du er rapportert 🫶 Voksne folk som mobber er ikke særlig stas, sier en hel del om hvor stusselig dere har det. Å diskutere saklig er en ting, men ren mobbing og håning er en uting. 

Takk

Skrevet
kube57 skrev (3 timer siden):

Ta deg en pause 

Er vel mange her inne som burde ta seg en pause. 

Det er hverken sunt eller normalt å bli så opphengt i en bestemt person at man skriver i et forum til nærmest alle døgnets tider. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sandie skrev (27 minutter siden):

Er vel mange her inne som burde ta seg en pause. 

Det er hverken sunt eller normalt å bli så opphengt i en bestemt person at man skriver i et forum til nærmest alle døgnets tider. 

Akkurat..

Skrevet
panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Hva har du raportet...

Skrevet

Ny dag på kjøkkenet og middagsordning med svette treningsklær🤢🤮 finnes ikke et freshere kvinnemenneske enn Heidi🪰. Men det er jo de fineste treningsklærne ever!! Brukes som nattklær å kanskje, veldig lettvint det å har vært. Hun som liker alt det lettvinte😂

• Liker 7
Skrevet
kube57 skrev (58 minutter siden):

Akkurat..

Hvor mange brukere har du opprettet for å latterliggjøre IH? Det virker jo sykelig denne besettelsen etter å mobbe Heidi. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
panzerpølsa skrev (19 minutter siden):

Hvor mange brukere har du opprettet for å latterliggjøre IH? Det virker jo sykelig denne besettelsen etter å mobbe Heidi. 

Kommer til å rapportere deg for usaklige kommentarer 

Skrevet

200 g kylling, ja det blir vel saker til tre voksne tenker jeg. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
friskbris skrev (22 timer siden):

IMG_2797.jpeg

Din manns?

Uansett, nedrig oppførsel av deg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
Blue Sky skrev (34 minutter siden):

200 g kylling, ja det blir vel saker til tre voksne tenker jeg. 

Ja, metter ikke mange mager den der 😕 Sluker en slik med  salaten til lunch jeg :D  "dumt" vi ikke får sett den ferdige retten, men kan vel ha sine grunner :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 8
Skrevet
Pigaloppa skrev (8 timer siden):

Ny vri på maten i dag..kjøpe ferdig kokt potet😀hun kommer nok med oppskrift etterhvert

Heller hvitløkspoteter

• Liker 2
Skrevet (endret)
panzerpølsa skrev (11 timer siden):

Du har brukt ord som : ustabil og narsist om ih ...det syns jeg er mobbing. 

Endret av kube57
Feil
  • Liker 3
Skrevet

Huff, det er et begredelig kosthold altså.. Men hver sin smak. Det er fascinerende at behovet for at alt skal være så lettvint, er så veldig tilstede. All verdens tid har hun til å tilberede masse god og forskjellig mat, og hun vil jo så gjerne fremstå som en kreativ feinsmecker på kjøkkenet.
Så måtte jeg også dra på smilebåndet av at honningen også her skulle med, for å «runde av smaken» som hun liker å si. Skjønner behovet for å runde av smaken på tomatbaserte retter, men behovet for å runde av smaken på fløte og fajitaskrydder, den ser jeg ikke helt. 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Ananais skrev (3 minutter siden):

Huff, det er et begredelig kosthold altså.. Men hver sin smak. Det er fascinerende at behovet for at alt skal være så lettvint, er så veldig tilstede. All verdens tid har hun til å tilberede masse god og forskjellig mat, og hun vil jo så gjerne fremstå som en kreativ feinsmecker på kjøkkenet.
Så måtte jeg også dra på smilebåndet av at honningen også her skulle med, for å «runde av smaken» som hun liker å si. Skjønner behovet for å runde av smaken på tomatbaserte retter, men behovet for å runde av smaken på fløte og fajitaskrydder, den ser jeg ikke helt. 

"faguttrykk" er (blitt) essensielt i IH matlaging :D 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...