Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ankebanke skrev (På 3.3.2026 den 13.17):

Hvem ER det egentlig som spør om sminketips fra henne? Er det noen som gjør det for underholdning da? Hun er jo to hakk unna det forferdelige sminka snap filteret som man bruker når man føler seg som en vridd vaskeklut. Samme blå øyeskygge og himla oppstreka øyne…  bare at hun her kan finne på å ha «årransj « leppestift på nebbet.. jeg grøsser av damas måte å være på. Så trist å leve så snevert at det er fælt med krig fordi folk sitter fast på en flyplass. Luftrom blir ofte stengt under en krig, det gjøres ikke for å irritere turister… 

Det har jadden jeg lurt på også😅😅💋

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (På 8.3.2026 den 0.05):

Barmhjertige samaritan😆

Tror du hun uttaler ordet»samaritan»riktig da?🙈Eller vet hva det betyr?? Betyr ihvertfall ikke at en kun og først og fremst og alltid bare fremhever seg sjøl og får sagt til flest mulig at hun var hovedpersonen i ett STORT under siden hun gikk ut litt senere enn vanlig og ohhh mirakler,kunne hjelpe ett stakkars vesen….»ja Æ,Heidi fikk rædda einn bil og ju neim it,det’s eier,ohhh djeeeezes forr eit mirrakæl Æ har utført i dag da!»

• Liker 4
Skrevet (endret)
friskbris skrev (7 timer siden):

Kjipt for oppblåsbare Barbara at hun blir avbrutt av at noen ringer på døra når man skal vise frem stringtrusene sine på internett. At de våger!

Kanskje ny pakke el.noen andre i familien som kom på visit..oml

Endret av kube57
Feil
  • Liker 2
Skrevet
Me for life skrev (1 time siden):

Jeg er selv snart 50 og bruker string, det kommer jeg nok til å bruke til den dagen jeg dør. MEN jeg er ekstremt nøye med at den ikke synes igjennom klærne da. Bruker det kun fordi jeg synes det er mest behagelig, og komfort har ingenting med alder å gjøre.

Ja aldersmessig spiller d ingen rolle hvem som bruker string. Men jeg har lissom ikke behovet for og vise frem trusa mi lissom. Og hva er poenget med det? Samt den «lysæ fargæn æ kjøpt i træææningsættet! « Joda,hun hadde sikkert klart og presse sg inn i en str mindre også-nesten-gor og virkelig fremheve melonene m glidlås dradd laaangt nok ned😅😅Kroppsfasongen hennes har forandret seg endel på kort tid-noe som ofte er normalt-men hun er litt oppblåst ellers også nå,ikke bare leppene-og noe større fasong-som igjen er normalt. Og oppblåst kan en jo og bli ang stress og drama og»kollapsen»på julaften. Og guri,jeg må jo ikke glemme ainkæll-opprasjonæn for eit år sea og all trauman og tragedie….les:klamrer seg fast til en hendelse som skjer flere  hvert år men hun niholder på den hendelsen så hardt som mulig så den ikke blir glemt av folk for det blir krise da!! Og enda mere krise hvis folk»glemmer» ..les:ikke tror særlig på! …. at dette traumatiske og fæleste og mest grusomme som har skjedd IH,og har ødelagt huden og kroppen ellers også!! NÆMLIG!🥳🥳Jeg syns så syns på morensom hadde vasket og ryddet og lagd middag(for IH spiser middag da og da,så itj verdt moren utsetter den til senere på dagen! ), og IH sin kommentar til morenjasså er du sliten eller noe sånt. Jeg orket ikke se mamman som så både sliten og beklemt ut. Første møte etter dramatiske julaften??? IH skal og må være i hovedfokus,skal ha rett i alt,har full rett til og heve stemmen og hysje på andre-altså Tom samt irrettesette moren og hun er den eneste som har lov til og nekte på ting og fortelle at hennes versjon er den riktige til enhver tid! Puuhh,den «dama»der styrer de to andre på alle måter gitt!

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (53 minutter siden):

Men i alle dager, har truser fått aldersgrense også nå?🥴 er det slik at når man har passert en viss alder, så er det bare bestemortruser og strikkajakker som gjelder?

Det finnes vel andre truser enn "bestemorstruser" og stringtruse?  Jeg synes i iallefall ikke stringtruser er lekkert på 60 eller 70 års gamle damer.... Alt til sin tid.... 

• Liker 2
Skrevet
Anita321 skrev (3 minutter siden):

Det finnes vel andre truser enn "bestemorstruser" og stringtruse?  Jeg synes i iallefall ikke stringtruser er lekkert på 60 eller 70 års gamle damer.... Alt til sin tid.... 

Så fordi om du synes det ikke passer på eldre damer, så skal folk bare høre etter å finne seg noe annet? 
Om man synes stringtruser er mest komfortabelt i en alder av 40, så tror jeg kanskje trusene er like komfortabel fordi om man har bikket 60. Får da være måte på hva man skal legge seg borti😂 her må undertøyet, som ingen ser, velges med omhu for å passe alder. Hærregud

• Liker 9
Skrevet
Veslemarthe skrev (1 time siden):

Da er vi to. Med vanlige truser får jeg «dobbeltrumpe». Mannen hater stringtruser og jeg har virkelig ikke rumpe til å bruke det, men de synes i hvert fall ikke under klærne. 😅

Det fins mange andre truser som er mere flatterende en string og som deler ikke r.. æ på 2. 

• Liker 2
Skrevet
kube57 skrev (3 minutter siden):

Det fins mange andre truser som er mere flatterende en string og som deler ikke r.. æ på 2. 

jeg vil gjerne ha tips! 🤗 Lei av stringtruser, det ser VIRKELIG ikke bra ut på meg. 🙈

• Liker 1
Skrevet
Veslemarthe skrev (22 minutter siden):

jeg vil gjerne ha tips! 🤗 Lei av stringtruser, det ser VIRKELIG ikke bra ut på meg. 🙈

Sømløse invisible-truser fra Lindex f.eks.. Sånn, ferdig avsporet.

• Liker 6
Skrevet
Veslemarthe skrev (54 minutter siden):

Lindex har masse fint

• Liker 5
Skrevet

Hun har da mer en fin nok rumpe til å gå med stringtruse hvis hun vil!! Å vise frem trusa på snap til alle og en hver er noe helt annet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Kjipt for oppblåsbare Barbara at hun blir avbrutt av at noen ringer på døra når man skal vise frem stringtrusene sine på internett. At de våger!

Oppblåsbare Barbara 😂 jeg dør

• Liker 3
Skrevet
Maia3 skrev (7 minutter siden):

😂😂😂

• Liker 2
Skrevet
kube57 skrev (6 timer siden):

Kanskje ny pakke el.noen andre i familien som kom på visit..oml

• Liker 1
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Bestemortruser er in..

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (21 minutter siden):

😂

• Liker 3
Skrevet

Kjøpt mæ ein ny ailænder, for det trængt æ.  Schvart  på farvæ så klart.

25 % på Lorreal må vite. 

Hjelpes 

• Liker 7
Skrevet

IMG_2797.jpeg

Trivelig bidrag, og ikke minst svært konstruktivt. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
panzerpølsa skrev (4 timer siden):

Trivelig bidrag, og ikke minst svært konstruktivt. 

Ikke kritisere hele tiden..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...