Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Full kontroll skrev (4 timer siden):

(.akkurat så ustabilt nett på hytta som jeg ønsker, gikk « treigt» når jeg skulle legge ut tidligere,)

Ikke  bruk av filter i dag, kan det se ut til, òg kanskje litt i seneste laget med bruk av alskens kostbare  kremer , ditt og datt…..burde fjernet sminke daglig litt tidligere  i « aldringen» 😎😉

IMG_9003.jpeg

IMG_9015.jpeg

Her det kun kirurgi som muligens hjelper..

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (2 minutter siden):

Er nok heller det enn at hun plutselig ser gammel ut. Men det er vel pga ankelen 😆

Ja...derfor løshud...heh..kan ikke være noen annet årsak...huh..

• Liker 4
Skrevet
Full kontroll skrev (4 timer siden):

(.akkurat så ustabilt nett på hytta som jeg ønsker, gikk « treigt» når jeg skulle legge ut tidligere,)

Ikke  bruk av filter i dag, kan det se ut til, òg kanskje litt i seneste laget med bruk av alskens kostbare  kremer , ditt og datt…..burde fjernet sminke daglig litt tidligere  i « aldringen» 😎😉

IMG_9003.jpeg

IMG_9015.jpeg

Dama er definitivt delulu og mere til, men å begynne å kommentere aldringen hennes synes jeg er litt drøyt. Om ikke vi kvinner har nok samfunnspress fra før om å skal gjøre alt mulig rart for å se yngst mulig ut, så trenger vi vel ikke rakke ned på hverandre på akkurat dét, en naturlig prossess som på et tidspunkt vil slå oss alle i fjeset.

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (3 minutter siden):

Dama er definitivt delulu og mere til, men å begynne å kommentere aldringen hennes synes jeg er litt drøyt. Om ikke vi kvinner har nok samfunnspress fra før om å skal gjøre alt mulig rart for å se yngst mulig ut, så trenger vi vel ikke rakke ned på hverandre på akkurat dét, en naturlig prossess som på et tidspunkt vil slå oss alle i fjeset.

Her er det ikke naturlig prosess. Det brukes filter som skjuler det meste.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (44 minutter siden):

Sant nok, men hun må starte ærligheten hos og med seg seg, da høster hun også troverdighet... ,  kan tenkes at  behovet for bruk av filter  er en av årsakene som gjør dama deprimert ....( + såå mye annet), .... 😕 Men for all del, jeg skal ikke ta fra henne "gleden med filter" 😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Skrevet
Full kontroll skrev (6 timer siden):

IMG_9003.jpeg

IMG_9015.jpeg

Foundation i tykke lag 

• Liker 5
Skrevet
Maia3 skrev (21 minutter siden):

Foundation i tykke lag 

Pluss selvbruning og botox. Hun går ute med hetta på og er knallbrun i ansiktet uten en skrukke. Det ser vel temmelig uekte ut i en alder av 60 år. Halsen, hendene og underarmene sier sitt. Kanskje hun skal se på  Vår Staude og Dorthe Skappel. Ingen av de ser ut som man skal på "dragparty". Dorthe er flere år eldre enn Instaheidi, mens Vår Staude er like gammel. De sminker seg pent og dust slik at det ser "naturlig" ut, og ikke "skrikende knallhardt harry deluxe".... Hvor mye finere hadde det ikke vært med en mer "naturlig" leppestift til den knallgule genseren hennes i dag? For å ikke snakke om fargen på neglene som kræsjet totalt til leppestiften og genseren. Hvem i all verden ønsker sminketips av en som ikke kan å sminke seg?  Jeg tror heller hun selv hadde hatt behov for noen tips😂 Forresten ikke bare noen.... 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (3 timer siden):

Amen. 

• Nyttig 1
Skrevet
Anita321 skrev (55 minutter siden):

Pluss selvbruning og botox. Hun går ute med hetta på og er knallbrun i ansiktet uten en skrukke. Det ser vel temmelig uekte ut i en alder av 60 år. Halsen, hendene og underarmene sier sitt. Kanskje hun skal se på  Vår Staude og Dorthe Skappel. Ingen av de ser ut som man skal på "dragparty". Dorthe er flere år eldre enn Instaheidi, mens Vår Staude er like gammel. De sminker seg pent og dust slik at det ser "naturlig" ut, og ikke "skrikende knallhardt harry deluxe".... Hvor mye finere hadde det ikke vært med en mer "naturlig" leppestift til den knallgule genseren hennes i dag? For å ikke snakke om fargen på neglene som kræsjet totalt til leppestiften og genseren. Hvem i all verden ønsker sminketips av en som ikke kan å sminke seg?  Jeg tror heller hun selv hadde hatt behov for noen tips😂 Forresten ikke bare noen.... 

🎯🎯🎯🎯💯💯💯

• Liker 3
Skrevet

Deilig å få så god innføring i hvordan fylle et pitabrød med salat, spisspaprika, mais, rødløk, ferdigstekte kyllingbiter og en syntetisk hvitløksdressing. Takk igjen! 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (22 minutter siden):

Deilig å få så god innføring i hvordan fylle et pitabrød med salat, spisspaprika, mais, rødløk, ferdigstekte kyllingbiter og en syntetisk hvitløksdressing. Takk igjen! 

Hun snakket om gulstjerne på snapp men hu kunne få rød trekant🤣

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

At man ikke skal kommentere utseende til folk er en ting. Men dette er damen som påstår at hun aldri lyver og at hun heller ikke bruker filter på snap. Hun har bare brukt ditt og datt og bla bla bla og har i tillegg gode gener. Men og åpenbart bli 10 år yngere. I løpet av ett døgn, skal godt la seg gjøre, selvom du heter Instaheidi 🤡😂

Screenshot_20260305_100337_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20260305_100223_Instagram.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet

Mulig hun ikke bruker filter, men da bør hun sjekke styrken på brillene sine så ofte som vippene er plassert i håret.... 

Seansen i går hvor hun fylte kylling i pita er vel en ny rekord for antall vipper i håret.....

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
ohmylord skrev (1 time siden):

At man ikke skal kommentere utseende til folk er en ting. Men dette er damen som påstår at hun aldri lyver og at hun heller ikke bruker filter på snap. Hun har bare brukt ditt og datt og bla bla bla og har i tillegg gode gener. Men og åpenbart bli 10 år yngere. I løpet av ett døgn, skal godt la seg gjøre, selvom du heter Instaheidi 🤡😂

Screenshot_20260305_100337_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20260305_100223_Instagram.jpg

Der er det jeg sier ,det er et freak show uten like. Skremmende og latterlig på en gang😂😳

• Liker 9
Skrevet

Siden hun bruker ferdig brødsblanding, der veiledning står på baksiden av pakken.....blir det bare komisk  at hun gjør brødene så exclusive bare pga  "har min vri" " æ tar litt meir  eller mindre a ditt'n eller datt'n".....:? :D Lar meg inspirere om hun koker i hop noe  nytt som faktisk ser godt ut 😕 ... Syns hun er på linje med Reitans "kokkeskole", grisete og uhygenisk :(  Men , nå gjør hun Tom hoppende glad da, for heimbakst...skal ikke ta fra henne den gleden 😛 

• Liker 5
Skrevet

Nå er det rugbrød som lages..pose som vanlig med noen frø til.

Er det ikke noen som kan foreslår henne å lage egen matkanal?

• Liker 2
Skrevet
kube57 skrev (8 minutter siden):

Nå er det rugbrød som lages..pose som vanlig med noen frø til.

Er det ikke noen som kan foreslår henne å lage egen matkanal?

Årets matinfluencer! 🙈

• Liker 3
Skrevet
Full kontroll skrev (31 minutter siden):

Siden hun bruker ferdig brødsblanding, der veiledning står på baksiden av pakken.....blir det bare komisk  at hun gjør brødene så exclusive bare pga  "har min vri" " æ tar litt meir  eller mindre a ditt'n eller datt'n".....:? :D Lar meg inspirere om hun koker i hop noe  nytt som faktisk ser godt ut 😕 ... Syns hun er på linje med Reitans "kokkeskole", grisete og uhygenisk :(  Men , nå gjør hun Tom hoppende glad da, for heimbakst...skal ikke ta fra henne den gleden 😛 

Det er kun noen frø og honning, og dette har hun vist mange ganger før som med alt annet🤣. Det er visst noen 10-åringer som ønsker tips her på snap😂👍. Blir vel pizza i morgen eller kanskje bakt potet? 🤣 Da hun fylte pitabrød, så  sa hun at det var nesten lørdagsmiddag.... Men det er jo "sånn middag" dama spiser hver dag🤣Pizza, kjøttdeig og spagetti, egg med bønner, pitabrød, bakt potet, ostesmørbrød og noen få ganger fiskekaker. 

• Liker 6
Skrevet (endret)
Anita321 skrev (57 minutter siden):

Det er visst noen 10-åringer som ønsker tips her på snap😂👍

Ja :D , undrer meg noen ganger  over IH og andre voksne "influencere", hvilken målgruppe snappingen rettes til....?? 😛 Nå skal ikke jeg påberope meg å være mega kunnskapsrik , men jeg er heller ikke født i går, eller sett verden fra  "pikerommet"  "lissom"... :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...