Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Monstertruck skrev (32 minutter siden):

Dette blir nok som å helle bensin på bålet, men pytt pytt det står jeg i.

Vi i vår familie har ofte fisk, annen sunn mat med grønnsaker - men vi slår også til med junk food innimellom . Litt for at det er lettvint, og litt fordi det kan være godt. I går hadde vi pommes frites  og kyllinglår fra Rema - ikke gourmetmat, men godt. Dynga på med ketchup også . 😂
Det tror jeg faktisk gjelder flere av oss, også folk her inne.Så hvorfor være så hånlig over andres matvalg. 

Oh'jess, her også, så mye som kanskje 2-3 middager i uken, "mat i farta" som jeg sier her hjemme :D 

Når det gjelder IH, så forundrer det i allefall meg,  når det kan se ut til at makeup og klær på nettkjøp har "spist opp" budsjettet...da velger hun  billigmat (halvfabrikata og ultraprosessert mat) ol....med tanke på hvor mange produkter hun kjøper til utvortes bruk ( og klær) , så syns jeg det er merkelig at hu ikke utviser mer kunnskap om  det hva du putter inn....som hud ,  hår og kropp for øvrig har og tar nytte av - kroppens anatomi     (  mtp alder og prestasjon trening...òg psyken ) .......jeg syns i allefall prioriteringer vedr mat- makeup er helt på jorde, teoretisk eller i praksis  😕;) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NeverSayNever skrev (45 minutter siden):

Samtaler fra inni en bil sånn fritt gjenfortalt»itj sainnt Tom??! Vi kose oss uannsætt Tom?! Itj sainnt Tom??! Æ lagde gooo mat te dæ,Tom??!! Itj sainnt Tom??! Du blei overraska da Tom??!! Jo det ble du det,Tom??!! Itj sainnt Tom?!! Æ e skiiikkelig økkonomisk Tom??!! Itj sainnt Tom??! Æ bryr mæ itj om nålla stjææærnæ eller pææng på snapp Tom?!! Itj sainnt Tom??! Æ lyg AILLDRI TOM??!» Og slik går no’dagan🥳🥳

🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er sjeleglad jeg ikke skal til Heidi på fredagspizza i dag for å si det sånn 🤢💅🍍

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Monstertruck skrev (56 minutter siden):

Dette blir nok som å helle bensin på bålet, men pytt pytt det står jeg i.

Vi i vår familie har ofte fisk, annen sunn mat med grønnsaker - men vi slår også til med junk food innimellom . Litt for at det er lettvint, og litt fordi det kan være godt. I går hadde vi pommes frites  og kyllinglår fra Rema - ikke gourmetmat, men godt. Dynga på med ketchup også . 😂
Det tror jeg faktisk gjelder flere av oss, også folk her inne.Så hvorfor være så hånlig over andres matvalg. 

Hun spiser jo junkfood flere ganger i uka. Sjeldent hun spiser fisk, grønnsaker og vanlig sunn mat. Nei, det blir tydeligvis for dyrt. Hun ble ruinert av å kjøpe noen tomater, men ikke kremmer til kr 600 og resten av all den sminken hun kjøper. Dama skulle gjøre det lettvint i dag, sa hun. I dag??  Det er jo omtrent hver dag... Tror hun er "gourmetkokk". Alle klarer vel å legge på ferdigkjøpte ingredienser. En ting å si - flaut! 

• Liker 10
Skrevet
Anita321 skrev (43 minutter siden):

Hun spiser jo junkfood flere ganger i uka. Sjeldent hun spiser fisk, grønnsaker og vanlig sunn mat. Nei, det blir tydeligvis for dyrt. Hun ble ruinert av å kjøpe noen tomater, men ikke kremmer til kr 600 og resten av all den sminken hun kjøper. Dama skulle gjøre det lettvint i dag, sa hun. I dag??  Det er jo omtrent hver dag... Tror hun er "gourmetkokk". Alle klarer vel å legge på ferdigkjøpte ingredienser. En ting å si - flaut! 

Men det er det de liker, det er sånn de vil ha det.  Kanskje noen, for det vi vet, inspireres av det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Anita321 skrev (54 minutter siden):

Tror ikke hun er gourmetkokk,det et de færreste av oss. 

Men hun spiser laks rett som det er... og en halv pose wokgrønnsaker... så vil ikke påstå at det er bare usunn mat. Hjemmelagde fiskkaker har jeg også sett flere ganger....

Dessuten aner vi ikke hva hun/de spiser til middag hver dag 😊😊

Det har riktig nok vært mye mat i det siste, men det er ganske "nytt" å dele mat nesten hver dag.

• Liker 3
Skrevet (endret)
Nordlysstøv skrev (13 minutter siden):

Tror ikke hun er gourmetkokk,det et de færreste av oss. 

Men hun spiser laks rett som det er... og en halv pose wokgrønnsaker... så vil ikke påstå at det er bare usunn mat. Hjemmelagde fiskkaker har jeg også sett flere ganger....

Dessuten aner vi ikke hva hun/de spiser til middag hver dag 😊😊

Det har riktig nok vært mye mat i det siste, men det er ganske "nytt" å dele mat nesten hver dag.

Laks rett som det er? Hun kommenterte jo for noen dager at hun spiste alt for lite fisk og grønnsaker!  Det er meget sjeldent jeg har sett henne spise laks. FIskekaker har hun kun laget de siste ukene, og mat deler hun omtrent hver dag. Ref. ostesmørbrød til middag og speltlompepizza når hun er alene.... Det er oppskriftene på det enkle hun lager som er det nye hun deler. Det er mange som bor alene, men de fleste klarer å lage seg sunn middag. Hun har all verdens tid til å lage mat i forhold til andre folk som er på jobb.....  

Endret av Anita321
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Anita321 skrev (16 minutter siden):

Laks rett som det er? Hun kommenterte jo for noen dager at hun spiste alt for lite fisk og grønnsaker!  Det er meget sjeldent jeg har sett henne spise laks. FIskekaker har hun kun laget de siste ukene, og mat deler hun omtrent hver dag. Ref. ostesmørbrød til middag og speltlompepizza når hun er alene.... Det er oppskriftene på det enkle hun lager som er det nye hun deler. Det er mange som bor alene, men de fleste klarer å lage seg sunn middag. Hun har all verdens tid til å lage mat i forhold til andre folk som er på jobb.....  

Røkt laks på skiva med italiensk aromasalat, "det kan æ ha t middag å det " har hun sagt....

Ikke mye varm-mat hu  har vist oss nei 😛 

• Liker 2
Skrevet

Det verste med matlagingen hennes er neglene, klø seg i hodet,pille i nesen og grave i maten🤢er så lite hygienisk, særlig når andre enn henne skal spise det hun lager! Hadde skammet meg over å dele offentlig det hun presterer på kjøkkenet, hun som her om dagen satt og snakket ned innhold til andre på snap. Repetisjon av pesto og spisspaprika begynner å bli lik deling av iskaffe og sirup hos andre,mega kjedelig og repeterende.

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

Ja, den pizzaen så virkelig kolesterol-vennlig ut med 'bærnesaus', pesto og en kilo 'chedderost' på 🤮
Men spisspaprika og 'sjampiån' og litt ananas og 'organo' med neglene, løfter det hele så klart. Blir sikker gullegodt. :eeeh:

• Liker 11
Skrevet
Pigaloppa skrev (55 minutter siden):

Det verste med matlagingen hennes er neglene, klø seg i hodet,pille i nesen og grave i maten🤢er så lite hygienisk, særlig når andre enn henne skal spise det hun lager! Hadde skammet meg over å dele offentlig det hun presterer på kjøkkenet, hun som her om dagen satt og snakket ned innhold til andre på snap. Repetisjon av pesto og spisspaprika begynner å bli lik deling av iskaffe og sirup hos andre,mega kjedelig og repeterende.

For å ikke snakke om dingledanget på armbåndet som soper oppi alt....før hun legger det oppi maten igjen og igjen. Tror ikke det var en bit av dagens pizza som ikke hadde noe armbåndkrydder på seg.

• Liker 6
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Noe så grisete,møkkete og uappetittelige hender og klør skal man lete lenge etter 🤢 Godt det skal stekes for å si det sånn! 

• Liker 8
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Ja, den pizzaen så virkelig kolesterol-vennlig ut med 'bærnesaus', pesto og en kilo 'chedderost' på 🤮
Men spisspaprika og 'sjampiån' og litt ananas og 'organo' med neglene, løfter det hele så klart. Blir sikker gullegodt. :eeeh:

Husk, det er ikke Heidi som sliter med kolesterolet. Trenger ikke ta noe hensyn da 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Vinnanna15 skrev (4 timer siden):

Er sjeleglad jeg ikke skal til Heidi på fredagspizza i dag for å si det sånn 🤢💅🍍

Det kan du være glad for ...alt det der fylle og litt av det som er under negler og noen hårstrå 😂

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Hun burde ikke legge ut øvelser fra gymmen :murvegg: Sidehev i kabel og fronthev med manualer med verdens verste teknikk! 

Altså :overrasket: har hun ikke trent i flere år? Nei, jeg er egentlig ikke overrasket, men det der er bare flaut. 

P.S. På Instagram dette.

Endret av loffen
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
loffen skrev (2 timer siden):

Hun burde ikke legge ut øvelser fra gymmen :murvegg: Sidehev i kabel og fronthev med manualer med verdens verste teknikk! 

Altså :overrasket: har hun ikke trent i flere år? Nei, jeg er egentlig ikke overrasket, men det der er bare flaut. 

P.S. På Instagram dette.

Tror det er treningsklærne hun vil vise frem, hun er så fornøyd. 

Hva synes de andre som blir filmet på treningssenteret tro🤔Har hun spurt om det er greit at det legges ut? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Pesto, bearnaisesaus og ost? På pizza? Herregud…..

• Liker 5
Skrevet
Zhara skrev (31 minutter siden):

Hva synes de andre som blir filmet på treningssenteret tro🤔Har hun spurt om det er greit at det legges ut? 

Har hun noen gang brydd seg om hvem hun filmer? 

Det e bare ÆÆ og MÆÆ som gjelder der i gården 💋💋

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Zhara skrev (2 timer siden):

Vet at det har kommet klager på henne på ett treningssenter, av noen som var blitt filmet av henne. 

Men da sendte treningssenteret ut en felles mail om at det ikke var lov å filme (eller filme andre, jeg er usikker), men det bryr hun nok seg ikke noe om.

• Liker 7
Skrevet

Jeg syns det er veldig ofte at hun sier at de tar bare noe lettvint i dag. 

Og hun må jo gjøre som hun vil. Men de er 2 voksne mennesker som ikke har andre planer for dagen enn å trene. Og det gjør de jo tidlig på dagen. Og når middagen i tillegg er lettvint, hva gjør de hele dagene? De har jo et hav av fritid i helgene, og Heidi har så mye fritid hver eneste dag. 

Ikke er hun sosial, ikke har hun kontakt med venner eller familie, ikke har hun noen hobby hun driver med. Hun har jo fritid fra formiddagen av hver eneste dag. Det virker som et veldig kjedelig og stusselig liv, og alt skal i tillegg være raskt og lettvint. Jeg forstår det ikke 🤷‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...