Mina 2 Skrevet i går, 00:16 #1661 Skrevet i går, 00:16 kube57 skrev (På 16.2.2026 den 15.49): Jeg hadde 2 store protese operasjoner i 3 års periode. Lang rehabiliterings opplegg med svett og tårer. Jeg er 8 år eldre en denne sutre kvinnen men må si at jeg har ikke opplevd så slapp hud over det hele som hun har. Mannen min ble skremt av hun i snapp og sa at det kan umulig være sant at hun er bare 59. Alt det hun sier og skriver av tips for kremer er helt bortkastet i så slapp hud. Kirurgi er muligens det eneste. Ifølge henne har hun hud som tåler mye sol.Det hadde hennes lege sagt.. Jeg er 60 og har heller ikke så mye skrukker og slapp hud. Men jeg har nok gode gener og har knapt røyket eller tatt solarium. Og solt meg har heller ikke gjort på 20 år. Orker ikke😊 6
Mina 2 Skrevet i går, 00:17 #1662 Skrevet i går, 00:17 Me for life skrev (9 timer siden): Det er som en ulykke, det er umulig å la være å se. Samt at det trigger nysgjerrigheten med hva mer ekkelt gjør hun, hvem skal hun kritisere neste gang (uten å se at hun selv er minst like ille), men aller mest....kommer hun noen sinne til å gre bakhodet 🤯 Hehe,har så lyst å dra børsten gjennom det håret hennes😅 14
Zhara Skrevet i går, 09:33 #1663 Skrevet i går, 09:33 Full kontroll skrev (11 timer siden): Hun var og handlet favoritt trusene for moren på HM eller Cubus her om dagen, muligTom leverer😏men hun snakket ikke om moren slik hun kan , nei😌 Det å er så unødvendig å fortelle følgere, "min mor bruker spesielle truser som jeg må kjøpe" hun elsker å nedverdige andre mennesker,også sine aller nærmeste . Det er så trist😔 14
Zhara Skrevet i går, 09:35 #1664 Skrevet i går, 09:35 kube57 skrev (10 timer siden): Nå må hun samle krefter til påsketur og samværet med T familie. Dette bli show time... 🍿🤡 3 1
Blue Sky Skrevet i går, 09:47 #1665 Skrevet i går, 09:47 Det begynner å nærme seg uutholdelig å følge henne. Høyt oppe når det er snakk om shopping, hotellopphold, museer eller andre ting å filme, langt nede etterpå når endorfinunderskuddet slår inn, endeløs tomprat om detaljer om dette eller hint, kunstig latter, selvmedlidenhet, gåte og tåkeprat, «matlaging» og for den saks skyld bruker jeg anførselstegn på en ting til: «trening». Og verre og verre blir det. 5 8
Anita321 Skrevet 11 timer siden #1667 Skrevet 11 timer siden (endret) Full kontroll skrev (På 17.2.2026 den 23.06): Hun var og handlet favoritt trusene for moren på HM eller Cubus her om dagen, muligTom leverer😏men hun snakket ikke om moren slik hun kan , nei😌 Mora holdt vel ikke med henne da hun fikk "anfall" i jula, tenker jeg. Det var kanskje søstra som kom på besøk? Hun bor jo i nærheten, og ikke unormalt at hun stikker innom sin mor i jula. Det godtok vel ikke "dronninga", og fikk anfall. Dama blokkerer jo alle som sier i mot henne på snap også. Forresten far til Instaheidi bor også på Brekstad, men hun er aldri og besøker han. De fleste som har en far i live besøker vel han også innimellom. Endret 11 timer siden av Anita321 8
Anita321 Skrevet 8 timer siden #1668 Skrevet 8 timer siden (endret) Kikkisixx skrev (På 10.2.2026 den 18.08): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Når hun kan blokkere deg for noe du har rett i, så sier det alt om sinnet og væremåten hennes. Hva sa du som var galt, liksom? Ikke rart hun "ryker uklar" med alle og enhver! Hun skal vel bare være glad at noen forteller henne hva det heter, eller? Hvis hun oppførte seg sånn på skolen, så skjønner alle hvorfor dama har manglende ordforråd og feilstavinger. Hun har tidligere skrytt av at hun var flink på skolen, men det kan umulig være i norsk....Dette er dama som er så flink til å sette ord på ting😂. Endret 8 timer siden av Anita321 1 4
friskbris Skrevet 33 minutter siden #1669 Skrevet 33 minutter siden Herlig med kokkicheese-rundstykker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå