Maia3 Skrevet tirsdag kl. 15:07 #1641 Skrevet tirsdag kl. 15:07 Me for life skrev (1 minutt siden): Aner ikke, og det er vel derfor så mange ikke klarer å la være å se. Hun tjener ikke penger da hun ikke har noen samarbeidspartnere som sponser henne. Det er jo reklamen de håver inn på, både det de selv reklamerer for men også reklame imellom Snappene. Og hvem vil vel forbindes med henne. Nei hvem vil det. Alle snapper jo for å tjene penger, så det hun driver med er jo helt på trynet ! Ramler merkelig nok inn noe blomster og ny og ne, fra folk som ikke har gjennomskuet henne. Er vel det som er drivkraften kanskje 6
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 15:26 #1642 Skrevet tirsdag kl. 15:26 (endret) Full kontroll skrev (4 timer siden): vette håret blir vasket idag. Før hun inntar soffa og morgenkåpe 5 hours later..... Nope, no , nix Endret tirsdag kl. 15:28 av Full kontroll 4
Janmar Skrevet tirsdag kl. 15:31 #1643 Skrevet tirsdag kl. 15:31 Pigaloppa skrev (4 timer siden): Forstår jeg det rett at hun var og prøvde klær på HM på vei fra trening? Og at hun ikke fikk med seg disse,at dem da skal selges videre til noen andre med IH svette .. blir helt kvalm av slik urenslighet, men ikke sjokkert at det skjer av henne. Æsj 🤢 Vasker ingen av dere nye klær før det brukes? Jeg vasker alt som kjøpes nytt. 7 3
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 15:44 #1644 Skrevet tirsdag kl. 15:44 Full kontroll skrev (13 minutter siden): 5 hours later..... Nope, no , nix Virker veldig uhygienisk. Må jo lukte av både henne og alt annet. Skal til Danmark i påska, og T skal kjøre sørover, MEN det skal søren itj Ææææ nei. Ææææ skal fly. E itj nåkka å diskuter! 8
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 16:04 #1645 Skrevet tirsdag kl. 16:04 Janmar skrev (31 minutter siden): Vasker ingen av dere nye klær før det brukes? Jeg vasker alt som kjøpes nytt. Kjøper du klær som lukter svette? 1
Janmar Skrevet tirsdag kl. 16:12 #1646 Skrevet tirsdag kl. 16:12 Pigaloppa skrev (7 minutter siden): Kjøper du klær som lukter svette? Hvorfor tror du de lukter svette? Jeg lukter ikke svette etter trening. Har god deo. Uansett så vaskes alle nye klær. 3
ulltøffel Skrevet tirsdag kl. 16:54 #1647 Skrevet tirsdag kl. 16:54 Jeg vasker det meste av nytt tøy, unntaket er yttertøy😄 Vasker hovedsakelig for å få vasket bort eventuelle rester fra fabrikk/produsent. Samme med sengetøy selvfølgelig 1 6
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 18:01 #1648 Skrevet tirsdag kl. 18:01 Janmar skrev (1 time siden): Hvorfor tror du de lukter svette? Jeg lukter ikke svette etter trening. Har god deo. Uansett så vaskes alle nye klær. Jeg opplever at langt flere lukter svette etter trening enn dem selv aner, og lukter det av klær jeg vil kjøpe blir det ingen handel. Selv om jeg vasker nye klær. Men selvsagt er det opp til enhver om dem vil kjøpe skittent tøy. 6
friskbris Skrevet tirsdag kl. 18:15 #1649 Skrevet tirsdag kl. 18:15 Åh, nå får de som skal sitte hjemme i påska leve skikkelig gjennom snappen hennes! Eviglange snapper fra museum og hotellfrokoster 🤩 6 1 3
Janmar Skrevet tirsdag kl. 18:20 #1650 Skrevet tirsdag kl. 18:20 Pigaloppa skrev (17 minutter siden): Jeg opplever at langt flere lukter svette etter trening enn dem selv aner, og lukter det av klær jeg vil kjøpe blir det ingen handel. Selv om jeg vasker nye klær. Men selvsagt er det opp til enhver om dem vil kjøpe skittent tøy. Det er forskjell på litt kroppsvæske og skittent. Du vet aldri hva slags folk som har prøvd tøyet du kjøper. Kan være ganske mye rart. Og nei det lukter ikke av meg. Men you do you. Uansett merkes ikke dette når man har vasket. 2
kube57 Skrevet tirsdag kl. 18:21 #1651 Skrevet tirsdag kl. 18:21 friskbris skrev (4 minutter siden): Åh, nå får de som skal sitte hjemme i påska leve skikkelig gjennom snappen hennes! Eviglange snapper fra museum og hotellfrokoster 🤩 Og ikke minst morgenturene i slitte bakgater med selfistanga 4
Vinnanna15 Skrevet tirsdag kl. 18:36 #1652 Skrevet tirsdag kl. 18:36 Hadde vært interessant med en bakterieprøve under de klørne hennes... og den deilige flekkete morgenkåpa 😬 6 1
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 18:56 #1653 Skrevet tirsdag kl. 18:56 Janmar skrev (34 minutter siden): Det er forskjell på litt kroppsvæske og skittent. Du vet aldri hva slags folk som har prøvd tøyet du kjøper. Kan være ganske mye rart. Og nei det lukter ikke av meg. Men you do you. Uansett merkes ikke dette når man har vasket. Var ikke min intensjon å påstå at det lukter av deg🙂
Veslemarthe Skrevet tirsdag kl. 18:58 #1654 Skrevet tirsdag kl. 18:58 Det her gjelder mange flere såkalte influensere. Men hva er greia med «vi snakkes» og «nå skal vi»? Hvem er vi? IH tar jo ikke tilbakemeldinger dersom det ikke er positivt. Er «vi» influenseren og telefonen? 🤯 1 4
Zhara Skrevet tirsdag kl. 19:22 #1655 Skrevet tirsdag kl. 19:22 Hun har barn,barnebarn, forelder og søsken. Og det virker som at hun har lite eller ingen kontakt med dem . Det eneste hun tenker på er seg selv og at hun skal ha det best mulig. Hun kom hjem fra Sverige på søndag, sto på badet og presset ut noen "tårer". Da ble det plutselig båt tur til Danmark med hotell, måtte sikkert bli med på et kompromiss med Tom, besøk til hans mor( stakkars mor). Ettersom det sikkert er han som spanderer. Hun har nok med å kjøpe sminke til flere tusen hver mnd🤡 jeg synes hun blir bare mere og mere ufordragelig. Jeg har fulgt henne lenge og hun har forandret seg mye. Må ta noen pauser innimellom, men blir fasinert av at en dame på 60 dummer seg sånn ut gang etter gang, da må en bare le av hele showet 🤣🙈🤢🍺🎭🍿 16
Maia3 Skrevet tirsdag kl. 21:36 #1656 Skrevet tirsdag kl. 21:36 Zhara skrev (2 timer siden): Hun har barn,barnebarn, forelder og søsken. Og det virker som at hun har lite eller ingen kontakt med dem . Det eneste hun tenker på er seg selv og at hun skal ha det best mulig. Hun kom hjem fra Sverige på søndag, sto på badet og presset ut noen "tårer". Da ble det plutselig båt tur til Danmark med hotell, måtte sikkert bli med på et kompromiss med Tom, besøk til hans mor( stakkars mor). Ettersom det sikkert er han som spanderer. Hun har nok med å kjøpe sminke til flere tusen hver mnd🤡 jeg synes hun blir bare mere og mere ufordragelig. Jeg har fulgt henne lenge og hun har forandret seg mye. Må ta noen pauser innimellom, men blir fasinert av at en dame på 60 dummer seg sånn ut gang etter gang, da må en bare le av hele showet 🤣🙈🤢🍺🎭🍿 Hun har ikke nevnt den stakkars mora si med et eneste ord siden jul. Sikkert knute på tråden der også nå. Jeg ler absolutt IKKE at dette showet. Syns fryktelig synd I de få hun omgås, som det blir færre og færre av. Sitter nok snart helt alene i leiligheten sin 4
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 22:06 #1657 Skrevet tirsdag kl. 22:06 Maia3 skrev (25 minutter siden): Hun har ikke nevnt den stakkars mora si med et eneste ord siden jul. Sikkert knute på tråden der også nå. Jeg ler absolutt IKKE at dette showet. Syns fryktelig synd I de få hun omgås, som det blir færre og færre av. Sitter nok snart helt alene i leiligheten sin Hun var og handlet favoritt trusene for moren på HM eller Cubus her om dagen, muligTom leverer😏men hun snakket ikke om moren slik hun kan , nei😌 3 1
kube57 Skrevet tirsdag kl. 23:01 #1658 Skrevet tirsdag kl. 23:01 Maia3 skrev (1 time siden): Hun har ikke nevnt den stakkars mora si med et eneste ord siden jul. Sikkert knute på tråden der også nå. Jeg ler absolutt IKKE at dette showet. Syns fryktelig synd I de få hun omgås, som det blir færre og færre av. Sitter nok snart helt alene i leiligheten sin Nå må hun samle krefter til påsketur og samværet med T familie. Dette bli show time... 5
Jette10 Skrevet tirsdag kl. 23:19 #1659 Skrevet tirsdag kl. 23:19 Er hun tater/romani? Vet ikke hvorfor, men får den vibben hver gang jeg ser henne. 4 1
Mina 2 Skrevet i går, 00:08 #1660 Skrevet i går, 00:08 Mina 2 skrev (På 16.2.2026 den 5.49): Moren har brukket armen en gang og beinet en gang og det var fryktelig vondt visstnok. Men hørte ikke noe som helst klaging en eneste gang. Hun måtte lenge på rehabilitering etter det med beinet og. Hu der Heidi orker jeg knapt å se på lenger. Drittlei! Holder å lese her inne😊 Min mor,altså 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå