Monstertruck Skrevet 16 timer siden #1621 Skrevet 16 timer siden Folk som er alene må da virkelig selv få bestemme hvor de vil innta middagen- om det er i sofakroken eller en annen godstol kan da virkelig ikke spille noen rolle. Hva er det for en ting å henge seg opp i. Jeg har ofte sett at bordet har vært dekket hos IH både til frokost og middag. Om hun spiser av en bolle har da heller ingen ting å si for andre. 2 2
kube57 Skrevet 16 timer siden #1622 Skrevet 16 timer siden (endret) Jeg hadde 2 store protese operasjoner i 3 års periode. Lang rehabiliterings opplegg med svett og tårer. Jeg er 8 år eldre en denne sutre kvinnen men må si at jeg har ikke opplevd så slapp hud over det hele som hun har. Mannen min ble skremt av hun i snapp og sa at det kan umulig være sant at hun er bare 59. Alt det hun sier og skriver av tips for kremer er helt bortkastet i så slapp hud. Kirurgi er muligens det eneste. Ifølge henne har hun hud som tåler mye sol.Det hadde hennes lege sagt.. Endret 16 timer siden av kube57 Feil 7 2
kube57 Skrevet 16 timer siden #1623 Skrevet 16 timer siden Monstertruck skrev (8 minutter siden): Folk som er alene må da virkelig selv få bestemme hvor de vil innta middagen- om det er i sofakroken eller en annen godstol kan da virkelig ikke spille noen rolle. Hva er det for en ting å henge seg opp i. Jeg har ofte sett at bordet har vært dekket hos IH både til frokost og middag. Om hun spiser av en bolle har da heller ingen ting å si for andre. Folk må da ha sine egne meninger uten å bli kritisert 5
Maia3 Skrevet 16 timer siden #1624 Skrevet 16 timer siden kube57 skrev (26 minutter siden): Folk må da ha sine egne meninger uten å bli kritisert Mange som er på KG bare for å kritisere andre brukere 1
Monstertruck Skrevet 14 timer siden #1625 Skrevet 14 timer siden kube57 skrev (2 timer siden): Folk må da ha sine egne meninger uten å bli kritisert Jeg spør igjen - hva fa**spiller det for rolle hvor andre mennesker spiser sine måltider. Kritiser det som er kritikkverdig, som væremåte og manglende håndhygiene pga de enorme neglene. . Maia3 skrev (1 time siden): Mange som er på KG bare for å kritisere andre brukere Jeg er nok ikke en av dem, men undrer meg ofte over ting man kritiserer andre for. Det være seg i denne tråden og i andre tråder. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå