ulltøffel Skrevet 15. februar #1601 Skrevet 15. februar Orker ikke å se alt - herregud for et sutrehue. "Snap e færskvare! Følg med!", gjelder alt annet en ankelbruddet tydeligvis. For det gjentas til det kjedsommelige😴 Hun har ikke nevnt håndleddsbruddet for noen år siden, det var trolig ikke et veldig stort traume. Man har virkelig et problem når et ankelbrudd er verre enn å miste både barna sine, søsken og gamle venner. Og ja, som nevnt over her en plass - går hun fremdeles rundt i stillongs på butikk altså 😅 Vakkert, meeeget vakkert. Heidi gjør som Heidi vil🫡 Harrytasser begge to 9 4
Vinnanna15 Skrevet 16. februar #1602 Skrevet 16. februar (endret) Snakk om å sanke medlidenhet. Fasinert over at en godt voksen dame oppfører seg sånn på sosiale medier! Endret 16. februar av Vinnanna15 9
Mina 2 Skrevet 16. februar #1603 Skrevet 16. februar Moren har brukket armen en gang og beinet en gang og det var fryktelig vondt visstnok. Men hørte ikke noe som helst klaging en eneste gang. Hun måtte lenge på rehabilitering etter det med beinet og. Hu der Heidi orker jeg knapt å se på lenger. Drittlei! Holder å lese her inne😊 14
Full kontroll Skrevet 16. februar #1604 Skrevet 16. februar (endret) Mina 2 skrev (3 timer siden): Moren har brukket armen en gang og beinet en gang og det var fryktelig vondt visstnok. Men hørte ikke noe som helst klaging en eneste gang. Hun måtte lenge på rehabilitering etter det med beinet og. Hu der Heidi orker jeg knapt å se på lenger. Drittlei! Holder å lese her inne😊 Noen gang høres det ut som IH konkurrerer mot moren i å ha det "værst"... ( aldri hørt mor , men...hun har jo + kols) Aldri hørt IH sagt noe om at hun har luftveisproblemer, men innimellom har hun "klaget" på pusten......"åh, no må æ stopp opp litt hær, sååå vanskelig å pust" 😕 MEN dette ankelbruddet har jo "angrepet" så og si alle indre og ytre organer, sikkert blitt en del av traumene siste året.... Håper 1 à 3 .. mor ,Tom eller bestis kan snakke henne til å søke helsehjelp.....når man ikke trodde det kunne bli værre..... Endret 16. februar av Full kontroll 6
Hønemoor Skrevet 16. februar #1605 Skrevet 16. februar Hva skjedde på valentines i fjor? Jeg ser bare snappene hennes sporadisk 😅 antar det er noe negativt, siden hun sier hun har lagt det bak seg. Men har man egentlig det når man drar det frem som en sammenligning? 😂 hun forsøker virkelig å være positiv, men så mååå det bare snike seg inn et stikk eller noe negativt 🫠 2
Me for life Skrevet 16. februar #1606 Skrevet 16. februar Tipper hun har hatt nedtelling til denne dagen hvor hun kan dra frem benbruddet med snørr og tårer og melke det enda mer. Kanskje til og med få litt medlidenhet fra noen "følgere" som beundrer henne og en blomst eller to. Alle disse snappene det siste døgnet har nok ligget planlagt i detalj en stund og nå var dagen endelig her 🤩' Blir nok samme regla om et år igjen når det er to år siden bruddet. 3 8
Full kontroll Skrevet 16. februar #1607 Skrevet 16. februar Hønemoor skrev (14 minutter siden): Hva skjedde på valentines i fjor? Jeg ser bare snappene hennes sporadisk 😅 antar det er noe negativt, siden hun sier hun har lagt det bak seg. Men har man egentlig det når man drar det frem som en sammenligning? 😂 hun forsøker virkelig å være positiv, men så mååå det bare snike seg inn et stikk eller noe negativt 🫠 1
Blue Sky Skrevet 16. februar #1608 Skrevet 16. februar Lurer på om hun egentlig tror at det heter at «dagen ENTEN med ankelbrudd». Med det ordforrådet hennes skal det ikke forundre meg. 7
Nikoletta Skrevet 16. februar #1609 Skrevet 16. februar Må innrømme at det siste jeg hadde tenkt på i den situasjonen var nok å ta bilde av brekt fot. Men det får nå så være, er jo ikke så vesentlig i denne diskusjonen. Men den oppførselen hun har vist nå i helgen... jeg har ikke ord. 2 11
Pigaloppa Skrevet 16. februar #1610 Skrevet 16. februar Den spisingen hennes er alt annet enn delikat. Slagfs slagfs,prate med mat i munnen og har hun vanskelig å formulere ord gjennom leppene blir det bare enda mere utydelig med kjeften full av mat 15
Me for life Skrevet 16. februar #1611 Skrevet 16. februar Kjære Heidi. Skal du spise foran kamera er det noen ting som det er viktig å tenke på for å ikke frastøte deg alle. - Ikke ta mer på gaffelen enn du har plass til i munnen OG klarer å lukke leppene rundt - Smatting....trenger vel ikke forklare den mer. Konsentrer deg, så klare også du å unngå dette. - Svelg maten før du snakker, selv ungene mine vet at man ikke snakker med mat i munn. - Tilslutt, det er faktisk ganske disgusting å spise rett ut av bollen. store deler av smaken sitter i synet, og der der så ikke godt ut. 5 12
Blue Sky Skrevet 16. februar #1612 Skrevet 16. februar Herregud for et syn! Spiser rett ut av forma, slafser og snakker med mat i munnen. Hva skal det være godt formå vise fram dette? Ikke var det noen stor kokkekunst å vise fram heller. 3 8
friskbris Skrevet 16. februar #1613 Skrevet 16. februar Jeg ble nesten uvel av å se de neglene hennes i kontakt med rå laks. 7 1
Skogstrolle Skrevet 16. februar #1614 Skrevet 16. februar Me for life skrev (47 minutter siden): Kjære Heidi. Skal du spise foran kamera er det noen ting som det er viktig å tenke på for å ikke frastøte deg alle. - Ikke ta mer på gaffelen enn du har plass til i munnen OG klarer å lukke leppene rundt - Smatting....trenger vel ikke forklare den mer. Konsentrer deg, så klare også du å unngå dette. - Svelg maten før du snakker, selv ungene mine vet at man ikke snakker med mat i munn. - Tilslutt, det er faktisk ganske disgusting å spise rett ut av bollen. store deler av smaken sitter i synet, og der der så ikke godt ut. Og hva er det med å spise mat foran tv'n HELE tiden?? Har hun ikke kjøkkenbord???? 7
Lillemy_87 Skrevet 16. februar #1615 Skrevet 16. februar Skogstrolle skrev (2 minutter siden): Og hva er det med å spise mat foran tv'n HELE tiden?? Har hun ikke kjøkkenbord???? Det gjør jeg å det, selv om jeg har kjøkkenbord😉 2 5
Veslemarthe Skrevet 16. februar #1616 Skrevet 16. februar Lillemy_87 skrev (7 minutter siden): Det gjør jeg å det, selv om jeg har kjøkkenbord😉 Det er rart for meg, men alle kan jo gjøre som de vil. 😜 1
Me for life Skrevet 16. februar #1617 Skrevet 16. februar Skogstrolle skrev (24 minutter siden): Og hva er det med å spise mat foran tv'n HELE tiden?? Har hun ikke kjøkkenbord???? Akkurat der er jeg også ganske skyldig, så det ser jeg ikke noe i veien med. Å krype oppi sofakroken med frokost, en kaffe latte og en bra serie på tv'en er jo helt fantastisk. 1 3 5
Skogstrolle Skrevet 16. februar #1618 Skrevet 16. februar Me for life skrev (1 time siden): Akkurat der er jeg også ganske skyldig, så det ser jeg ikke noe i veien med. Å krype oppi sofakroken med frokost, en kaffe latte og en bra serie på tv'en er jo helt fantastisk. Hver dag, selv julemiddagen? 2
Lillemy_87 Skrevet 16. februar #1619 Skrevet 16. februar Skogstrolle skrev (2 minutter siden): Hver dag, selv julemiddagen? Kan bare svare for meg selv, ja spiser gjerne julemiddagen foran tv'n siden det bare er jeg og mannen som spiser julemiddagen og vi liker å se Sølvguttene synger julen inn når vi spiser. 1 2
Me for life Skrevet 16. februar #1620 Skrevet 16. februar Skogstrolle skrev (7 minutter siden): Hver dag, selv julemiddagen? Nei til det er ikke bordet stort nok, men hadde det vært det så hadde det vært en fristende tanke 🤩 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå