Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
guriland skrev (28 minutter siden):

Måtte faktisk gå inn å google "ålgårtimen", fikk bare opp værmeldingen for Ålgård jeg🤣 Men nå er ikke jeg så mye på Some heller, så jeg gleder meg til forklarinhen hennes,kanskje jeg lærer noe nytt?🤷🏼‍♀️

🤣🤣🤣

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zhara skrev (23 minutter siden):

🤣🤣🤣

Al Gore timen😂

• Liker 8
Skrevet
guriland skrev (1 time siden):

Hva er algoritme i sosiale medier? Algoritmer innen sosiale medier er utviklet for å tilpasse målgruppens preferanser for å treffe best mulige med innholdet. På sosiale medier legger brukere igjen data og informasjon om hva de pleier å se og trykke på, og da tilpasses reklamen deretter.

Noen har tydeligvis forklart henne det nå. 😅🤣

• Liker 2
Skrevet

Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet
Kikkisixx skrev (17 minutter siden):

Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅

Sjokk at du ble blokkert! 😅 Du kan ikke fortelle/opplyse dronninga om noe, det vet du vel? 😜

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Kikkisixx skrev (21 minutter siden):

Herregud, dama er klin sprø (og mindre intelligent, om jeg skal være ærlig)🫣

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet

Hahaha, ER DET MULIG! Tenk å frivillig ville blottlegge hvor utrolig lite intelligent man er, uten å tjene en eneste krone, og familien samtidig vender deg ryggen. Sjukehus.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Kikkisixx skrev (1 time siden):

Dama er jo klin gæren!!!!🤣! Hva feiler det henne?! Hun tåler jo ingenting!! Skjønner godt se folk ikke orker å omgås henne for det må være jævlig slitsom 

• Nyttig 8
Skrevet (endret)
Kikkisixx skrev (3 timer siden):

Virkelig? Hun ba jo om innspill, gjorde hun ikke? 

Men hun ville kanskje bare ha tips om når den timen er 😂

Endret av Skravleberta
Glemte å skrive noe
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
baremeg skrev (3 timer siden):

Dama er jo klin gæren!!!!🤣! Hva feiler det henne?! Hun tåler jo ingenting!! Skjønner godt se folk ikke orker å omgås henne for det må være jævlig slitsom 

Hun der lever i sin egen verden. Et mer usmakelig kvinnemenneske tror jeg faktisk man skal lete lenge etter🙈 Jeg synes jeg ser nebbet hennes når hun formulerer motsvar til disse grusomme menneskene som våger å rette på henne😂

• Nyttig 2
Skrevet
Skravleberta skrev (2 timer siden):

Virkelig? Hun ba jo om innspill, gjorde hun ikke? 

Men hun ville kanskje bare ha tips om når den timen er 😂

Hun vil nok bare ha en kommentar om hvor reflektert og klok hun er,at hun er et forbilde. En kommentar hun kan poste og muligens få en blomsterbukett ut av..

• Nyttig 1
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Hun der lever i sin egen verden. Et mer usmakelig kvinnemenneske tror jeg faktisk man skal lete lenge etter🙈 Jeg synes jeg ser nebbet hennes når hun formulerer motsvar til disse grusomme menneskene som våger å rette på henne😂

For en verden,full av syting og klaging over ting hun selv er skyld i å ha skapt!

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...