Zhara Skrevet 13 timer siden #1521 Skrevet 13 timer siden guriland skrev (28 minutter siden): Måtte faktisk gå inn å google "ålgårtimen", fikk bare opp værmeldingen for Ålgård jeg🤣 Men nå er ikke jeg så mye på Some heller, så jeg gleder meg til forklarinhen hennes,kanskje jeg lærer noe nytt?🤷🏼♀️ 🤣🤣🤣 2
Linazer Skrevet 12 timer siden #1522 Skrevet 12 timer siden Zhara skrev (23 minutter siden): 🤣🤣🤣 Al Gore timen😂 8
Veslemarthe Skrevet 11 timer siden #1523 Skrevet 11 timer siden guriland skrev (1 time siden): Hva er algoritme i sosiale medier? Algoritmer innen sosiale medier er utviklet for å tilpasse målgruppens preferanser for å treffe best mulige med innholdet. På sosiale medier legger brukere igjen data og informasjon om hva de pleier å se og trykke på, og da tilpasses reklamen deretter. Noen har tydeligvis forklart henne det nå. 😅🤣 2
Kikkisixx Skrevet 10 timer siden #1524 Skrevet 10 timer siden Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 7 3
Veslemarthe Skrevet 10 timer siden #1525 Skrevet 10 timer siden Kikkisixx skrev (17 minutter siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Sjokk at du ble blokkert! 😅 Du kan ikke fortelle/opplyse dronninga om noe, det vet du vel? 😜 3 3
Ananais Skrevet 10 timer siden Forfatter #1526 Skrevet 10 timer siden Kikkisixx skrev (21 minutter siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Herregud, dama er klin sprø (og mindre intelligent, om jeg skal være ærlig)🫣 4 9
friskbris Skrevet 9 timer siden #1527 Skrevet 9 timer siden Hahaha, ER DET MULIG! Tenk å frivillig ville blottlegge hvor utrolig lite intelligent man er, uten å tjene en eneste krone, og familien samtidig vender deg ryggen. Sjukehus. 6 4
baremeg Skrevet 9 timer siden #1528 Skrevet 9 timer siden Kikkisixx skrev (1 time siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Dama er jo klin gæren!!!!🤣! Hva feiler det henne?! Hun tåler jo ingenting!! Skjønner godt se folk ikke orker å omgås henne for det må være jævlig slitsom 8
Skravleberta Skrevet 7 timer siden #1529 Skrevet 7 timer siden (endret) Kikkisixx skrev (3 timer siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Virkelig? Hun ba jo om innspill, gjorde hun ikke? Men hun ville kanskje bare ha tips om når den timen er 😂 Endret 7 timer siden av Skravleberta Glemte å skrive noe 4 2
Nobetterthanaman Skrevet 6 timer siden #1530 Skrevet 6 timer siden baremeg skrev (3 timer siden): Dama er jo klin gæren!!!!🤣! Hva feiler det henne?! Hun tåler jo ingenting!! Skjønner godt se folk ikke orker å omgås henne for det må være jævlig slitsom Hun der lever i sin egen verden. Et mer usmakelig kvinnemenneske tror jeg faktisk man skal lete lenge etter🙈 Jeg synes jeg ser nebbet hennes når hun formulerer motsvar til disse grusomme menneskene som våger å rette på henne😂 2
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #1531 Skrevet 4 timer siden Skravleberta skrev (2 timer siden): Virkelig? Hun ba jo om innspill, gjorde hun ikke? Men hun ville kanskje bare ha tips om når den timen er 😂 Hun vil nok bare ha en kommentar om hvor reflektert og klok hun er,at hun er et forbilde. En kommentar hun kan poste og muligens få en blomsterbukett ut av.. 1
Pigaloppa Skrevet 4 timer siden #1532 Skrevet 4 timer siden Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Hun der lever i sin egen verden. Et mer usmakelig kvinnemenneske tror jeg faktisk man skal lete lenge etter🙈 Jeg synes jeg ser nebbet hennes når hun formulerer motsvar til disse grusomme menneskene som våger å rette på henne😂 For en verden,full av syting og klaging over ting hun selv er skyld i å ha skapt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå