Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NeverSayNever skrev (15 minutter siden):

Nå ler jeg her,for når hun sier at T og respektløs mot henne fordi han hadde hevet stemmen litt.?? Hun som hever stemmen titt og ofte samt kommer med så mange nedlatende kommentarer og latterliggjøring når han bekymrer seg over kolesterol eller andre ting. !! At hun da kan sitte og surve og si hun ikke tåååååler at noen(!)hever stemmen mot henne…..ja det er bare «praisless»

Det er helt vanvittig som hun syter. Hun ikke bare hever stemmen, hun regelrett brøler og skriker som en gal, enten de er hjemme eller ute i offentligheten. Hun er den siste som skal ta ordet respektløs i sin munn. Djiiiises 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Imid skrev (19 minutter siden):

Er vel ikke helt enkelt at det er morsdags helg heller.. 

Huff ja, gjør nok ikke godt i mamma ❤️ det!

Får håpe og tro Tom løper innom Europris eller  blomsterbutikk  på løpeturen sin ❤️

(det i tillegg til kjøp av pakning elns  , snakk om å slå to fluer i en smekk, eller var det bort fra kjærringhe.... han trengte.... ?! ;)  ) 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

"Æ har itj løgge sia æ va 17 år" :D 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og brudd på regler om bilder. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at Tom er mindre intelligent. Derfor er han sammen med dette forferdelige mennesket. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Sunniva K skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at Tom er mindre intelligent. Derfor er han sammen med dette forferdelige mennesket. 

Forferdelig hun ? Forresten: Det må jo så klart være damen på tv hun Liv mener

Screenshot_20260207_231337_Snapchat.jpg

Endret av Maia3
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Ja, det her er rette kjerringa til å snakke om respektløshet. Er det noen som er ufin så er det vel henne. Jeg har skrevet det før: det er null selvinnsikt. Hun krever ting av andre som hun ikke klarer selv. Hun roper, skriker, snakker over folk og griner om hverandre. Hun godtar ikke andre meninger for det er kun hennes meninger som er viktig og ikke minst riktig. Og du Liv: ser vi på samme dame? Filmstjerne? Virkelig?!

Endret av baremeg
  • Liker 8
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Ja, det her er rette kjerringa til å snakke om respektløshet. Er det noen som er ufin så er det vel henne. Jeg har skrevet det før: det er null selvinnsikt. Hun krever ting av andre som hun ikke klarer selv. Hun roper, skriker, snakker over folk og griner om hverandre. Hun godtar ikke andre meninger for det er kun hennes meninger som er viktig og ikke minst riktig. Og du Liv: ser vi på samme dame? Filmstjerne? Virkelig?!

Skrekkfilm 

• Liker 7
Skrevet

….. og så selfie fra senga med dette engleansiktet som hun er så glad i med seg selv. Men noen engel er hun ikke. Gud hjelpe meg det er smertefullt å se på til tider. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...