Zhara Skrevet mandag kl. 18:29 #1441 Skrevet mandag kl. 18:29 Pigaloppa skrev (11 minutter siden): Folk er bra blåst i hauet 🤯får blomster fordi hun er så nedfor siden nære har måttet ta avstand fra henne pga av hvordan hun behandler dem.. Virkelig trist å se hvor godtroende folk kan være , og hun bare suger det til seg. Å egoet bare vokser seg større! Det er ikke meg det er noe galt med ,men alle de andre. 7 6
Maia3 Skrevet mandag kl. 21:41 #1442 Skrevet mandag kl. 21:41 (endret) Zhara skrev (3 timer siden): Virkelig trist å se hvor godtroende folk kan være , og hun bare suger det til seg. Å egoet bare vokser seg større! Det er ikke meg det er noe galt med ,men alle de andre. Lurer på hvilke folk det er som ikke klarer å gjennomskue hvor fæl hun egentlig er. Hun kommer til å fortsette med denne fryktelige oppførselen i det uendelige. Særlig nå når hun får blomster hver uke. Såååå utspekulert at det er virkelig skammelig Blir nok et h......den tid det forhåpentligvis går opp for de fleste hvordan hun holder på, og blomstene slutter å komme ! Hun prøvde seg på: Æ får nesten dårlig samvittighet, NEI æ gjør itj det Endret mandag kl. 21:47 av Maia3 12
Blue Sky Skrevet mandag kl. 22:35 #1443 Skrevet mandag kl. 22:35 «Ka E det æ gjør som fortjene det hær». 😤 7
Dude1996 Skrevet tirsdag kl. 07:06 #1444 Skrevet tirsdag kl. 07:06 Det så ut som en koselig avslutning med 75+ gutta Heldigvis kan Heidi treffe mannfolka igjen på et annet senter ❤️ 4 1
ulltøffel Skrevet tirsdag kl. 17:21 #1445 Skrevet tirsdag kl. 17:21 Altså, jeg lurer på når den kjøpemanien skal roe seg? Herlighet så mye hun handler! Og ikke minst, når skal hun få brukt alt? Hvis hun er utenfor leiligheten bruker hun stort sett treningstøy uansett. Føler at dette går over styr, selv til Heidi å være. 10 1
NeverSayNever Skrevet tirsdag kl. 17:50 #1446 Skrevet tirsdag kl. 17:50 Hau,filmer bæstiss i dag og og bæstiss ser like beklemt ut og prøver snu sg unna nå også. Null antenner. Hmmm,lurer også på om jeg skal sende Tom ett gavekort på blomster?? Eller gavekort på ett par halvlitere som han kan nyyyyte i fred og ro uten noen som stikker mobilkamera rett oppi ansiktet hans mens hun gneldrer»Tom!! Tom!!! TOOOOOOOM! Sjå no’hær! It’j sainnt,Tom??!! Ka va d æ sa,Tom??! No må du hør,Tom!! Blablabla,ju neim it for du forstår mæ itj,Tom!!» Eller helsike heller,tror jaggu han skal få gavekort på tapperhetsmedalje!😅🥳 14 2
Skogstrolle Skrevet i går, 05:49 #1447 Skrevet i går, 05:49 ulltøffel skrev (12 timer siden): Altså, jeg lurer på når den kjøpemanien skal roe seg? Herlighet så mye hun handler! Og ikke minst, når skal hun få brukt alt? Hvis hun er utenfor leiligheten bruker hun stort sett treningstøy uansett. Føler at dette går over styr, selv til Heidi å være. Så nettopp snappen der Heidi og bæstisen var på shopping. Den gleden i Heidis ansikt av å kjøpe enda en kjole var priceless!! Lykken i livet er shopping og det å reise bort. Komme seg bort, se noe annet enn leiligheta. Jeg har fulgt henne i mange år nå, og de eneste gledene hun har hatt er når hun shopper og er på ferieturer. Men, de få gangene hun har hatt barnebarn på overnatting, da har hun kost seg! Bare så synd at det er så sjelden. 1 1 4
baremeg Skrevet i går, 09:17 #1448 Skrevet i går, 09:17 Hun er heldig som har råd til så mye shopping og reising som ufør og enda er det så mye klaging fra henne! Hun skal være så utrolig takknemlig for alt Tom betaler for henne! Hva sitter hun igjen med hvis det skulle bli slutt! Det hadde jo blitt totalt krise! 4 8
Blue Sky Skrevet i går, 11:37 #1449 Skrevet i går, 11:37 Forklaringen på dette med ost med mere protein i var faglig sterk og logisk gitt….. 5 1
Timeglass Skrevet i går, 13:54 #1451 Skrevet i går, 13:54 baremeg skrev (4 timer siden): Hun er heldig som har råd til så mye shopping og reising som ufør og enda er det så mye klaging fra henne! Hun skal være så utrolig takknemlig for alt Tom betaler for henne! Hva sitter hun igjen med hvis det skulle bli slutt! Det hadde jo blitt totalt krise! Jeg tenker på hva sitter Tom igjen med hvis det blir slutt? Har han gått i " kvinnefella" og betaler forbruk,reiser og diverse,mens Heidi betaler huslån,klær og sminke? 7
Ananais Skrevet i går, 14:10 Forfatter #1452 Skrevet i går, 14:10 Blue Sky skrev (2 timer siden): Forklaringen på dette med ost med mere protein i var faglig sterk og logisk gitt….. Haha, huff.. Vet ikke om man skal le eller gråte, vettu. Men influenser/kostholdsekspert kan vel alle bli, I guess. 8
Veslemarthe Skrevet i går, 15:52 #1453 Skrevet i går, 15:52 Timeglass skrev (1 time siden): Jeg tenker på hva sitter Tom igjen med hvis det blir slutt? Har han gått i " kvinnefella" og betaler forbruk,reiser og diverse,mens Heidi betaler huslån,klær og sminke? Jeg håper han eier en del av leiligheten. 🤞 3
Zhara Skrevet i går, 16:13 #1454 Skrevet i går, 16:13 Men har hun ikke kontakt med sin mor lengere heller? Snakket jo ofte om henne før. 5
Maia3 Skrevet i går, 21:06 #1455 Skrevet i går, 21:06 Zhara skrev (4 timer siden): Men har hun ikke kontakt med sin mor lengere heller? Snakket jo ofte om henne før. Det skjedde ting på julaften og siden da er ikke mora nevnt med et ord. Så klart ikke Heidi sin feil da !! 9 3
Skogstrolle Skrevet 16 timer siden #1456 Skrevet 16 timer siden Maia3 skrev (8 timer siden): Det skjedde ting på julaften og siden da er ikke mora nevnt med et ord. Så klart ikke Heidi sin feil da !! Det skjedde i de dager..... (Juleevangeliet) 5
ulltøffel Skrevet 12 timer siden #1457 Skrevet 12 timer siden Veslemarthe skrev (18 timer siden): Jeg håper han eier en del av leiligheten. 🤞 Han gjør ikke det. Tom eier ingenting:----) men han betaler for både det ene og det andre. 10
ohmylord Skrevet 8 timer siden #1458 Skrevet 8 timer siden Æ bruke itj filter æ. Naturlig med øyevipper i håret 🤡🤣🤣 7 4
Pigaloppa Skrevet 6 timer siden #1459 Skrevet 6 timer siden ohmylord skrev (1 time siden): Æ bruke itj filter æ. Naturlig med øyevipper i håret 🤡🤣🤣 Har sett henne, og hun bruker absolutt filter🤣ingen kremer eller annen behandling som vil gi henne yngre hud og kropp 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå