Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Veslemarthe skrev (På 25.1.2026 den 21.01):

Hvis hun får blomster nå gir jeg opp troen på menneskeheten… Sånn sutring/grining over INGENTING!

Idag kom det gavekort på blomster i posten. Hun leste fort gjennom kortet (ingen grining) før hun viste noe sminkegreier som hun hadde kjøpt (bombe).

Virker nesten som at hun forventer påskjønnelser fra følgerne sine per nå, for den forferdelige oppførselen sin.

Blir flau og skamfull på hennes vegne 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maia3 skrev (16 minutter siden):

Idag kom det gavekort på blomster i posten. Hun leste fort gjennom kortet (ingen grining) før hun viste noe sminkegreier som hun hadde kjøpt (bombe).

Virker nesten som at hun forventer påskjønnelser fra følgerne sine per nå, for den forferdelige oppførselen sin.

Hæ, så du i det hele tatt på? Hun tok seg da god tid til å lese, var på gråten og veldig takknemlig! Kan si mye om Heidi, men dette du skriver er løgn. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (30 minutter siden):

Prøvde litt på å bli rørt,gikk fort over..tror også det er forventninger om blomster etter disse utbrudd hun poster 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Rockefot99 skrev (59 minutter siden):

Hæ, så du i det hele tatt på? Hun tok seg da god tid til å lese, var på gråten og veldig takknemlig! Kan si mye om Heidi, men dette du skriver er 

Løgn? Så absolutt ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Jeg trodde vitsen med proteinrundstykker var at de skal inneholde minimalt med karbohydrater, men med musliblanding med rosiner etc i ryker nok den 😅 Det var forrige gang hun lagde proteinrundstykker da. Ikke i dag. I dag hadde hun i Coccit Cheese 🙄

Endret av Blue Sky
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

"itj det belliast å lag", 😛 Tom så ut som om han hadde stappa gull i munn :D :D 

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (2 timer siden):

Jeg trodde vitsen med proteinrundstykker var at de skal inneholde minimalt med karbohydrater, men med musliblanding med rosiner etc i ryker nok den 😅 Det var forrige gang hun lagde proteinrundstykker da. Ikke i dag. I dag hadde hun i Coccit Cheese 🙄

Godt poeng! De der kan man heller kalle protein- og karborundstykker eller lignende😅 Dør av Wenches kjøkken-stilen.. Og kokkitcheese.. Tenk å være så godt voksen, men ha et så begrenset (og feil) ordforråd. Og det er egentlig greit det, det er bare noe med den voldsomme besserwisserfremtoningen, som gjør disse feilene så irriterende.

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

"itj det belliast å lag", 😛 Tom så ut som om han hadde stappa gull i munn :D :D 

Den bet jeg meg også merke til. Hva er det som er dyrt da? Kokkit cheese er jo veldig på tilbud nå i januar 😉

• Liker 8
Skrevet
Ananais skrev (1 minutt siden):

Godt poeng! De der kan man heller kalle protein- og karborundstykker eller lignende😅 Dør av Wenches kjøkken-stilen.. Og kokkitcheese.. Tenk å være så godt voksen, men ha et så begrenset (og feil) ordforråd. Og det er egentlig greit det, det er bare noe med den voldsomme besserwisserfremtoningen, som gjør disse feilene så irriterende.

🎯🎯🎯

• Liker 4
Skrevet
Ananais skrev (2 minutter siden):

Helt enig med det siste du skriver. Hadde det vært en ydmyk, hyggelig person med så mye språkfeil, hadde man heller følt på medfølelse. Her er det bare irriterende! 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Skravleberta skrev (8 minutter siden):

Den bet jeg meg også merke til. Hva er det som er dyrt da? Kokkit cheese er jo veldig på tilbud nå i januar 😉

Skal vel ha Tom til å gå ned i kne med armer korset over brystet i takknemlighet....,....er vel hun som har handlet inn 😕 :D 

( Melprodukter er vel noe av det billigste man har i hus, da man oftest "deler &  veier" opp varen til flere bruksområder ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 11
Skrevet

Hun er klassisk Dunning Kruger. Alltid de med minst kunnskap som tror de sitter på den store fasiten. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Ananais skrev (6 timer siden):

Hun hadde passet godt sammen Trump. De er egentlig ganske like 😀

• Liker 8
Skrevet

Da blir det en weekend i Østersund om 2 uker. Godt å komme seg bort og ha noe positivt å se fram til. Dere trenger det nå, Heidi 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (2 timer siden):

Da blir det en weekend i Østersund om 2 uker. Godt å komme seg bort og ha noe positivt å se fram til. Dere trenger det nå, Heidi 🥰

Nissen er nok med på lasset dit også vil jeg tro

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Skogstrolle skrev (6 timer siden):

Nesten så man får lyst til å dra dit, og se om man møter dem 😊

Hadde digga å tatt en øl med dem 🥰😁😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Nordlysstøv skrev (1 time siden):

Nesten så man får lyst til å dra dit, og se om man møter dem 😊

Hadde digga å tatt en øl med dem 🥰😁😂

Det håper jeg å slippe i løpet av mitt liv 😂

• Liker 10
Skrevet
Vinnanna15 skrev (4 minutter siden):

Det håper jeg å slippe i løpet av mitt liv 😂

😂😂

• Liker 4
Skrevet
Veslemarthe skrev (14 minutter siden):

Blomster igjen? Jeg gir opp. 🤯

Folk er bra blåst i hauet 🤯får blomster fordi hun er så nedfor siden nære har måttet ta avstand fra henne pga av hvordan hun behandler dem..

• Liker 2
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...