foreveralone Skrevet 6 timer siden #1401 Skrevet 6 timer siden Blir stor stas når Tom blir pensjonist, da får hun ha ham hjemme 24/7 🥳🥳
Ananais Skrevet 6 timer siden Forfatter #1402 Skrevet 6 timer siden foreveralone skrev (Akkurat nå): Blir stor stas når Tom blir pensjonist, da får hun ha ham hjemme 24/7 🥳🥳 Nja, det blir nok slutten på det forholdet - om det ikke ender før den tid. De to der kan ikke sitte å gnage på hverandre 24/7 i den leiligheten. 7 1
Skravleberta Skrevet 5 timer siden #1403 Skrevet 5 timer siden En ting er å ha sånne breakdowns, men det å filme det er veldig rart. Nå skal jeg filme at jeg sier ha-det til deg, og så skal jeg grine, og så skal jeg si noe diffust om at det er en grunn til at jeg har det sånn, men jeg skal ikke si hva det er. På slutten skal jeg stråle igjen, for jeg er jo en solstråle, som strør positivitet rundt meg. Jeg skjønner ingenting jeg 🤯 5 10
Ananais Skrevet 5 timer siden Forfatter #1404 Skrevet 5 timer siden Skravleberta skrev (28 minutter siden): En ting er å ha sånne breakdowns, men det å filme det er veldig rart. Nå skal jeg filme at jeg sier ha-det til deg, og så skal jeg grine, og så skal jeg si noe diffust om at det er en grunn til at jeg har det sånn, men jeg skal ikke si hva det er. På slutten skal jeg stråle igjen, for jeg er jo en solstråle, som strør positivitet rundt meg. Jeg skjønner ingenting jeg 🤯 Det er helt merkelige scener som utspiller seg, i den grad at det blir flaut å se på. 10
Blue Sky Skrevet 5 timer siden #1405 Skrevet 5 timer siden Skravleberta skrev (29 minutter siden): En ting er å ha sånne breakdowns, men det å filme det er veldig rart. Nå skal jeg filme at jeg sier ha-det til deg, og så skal jeg grine, og så skal jeg si noe diffust om at det er en grunn til at jeg har det sånn, men jeg skal ikke si hva det er. På slutten skal jeg stråle igjen, for jeg er jo en solstråle, som strør positivitet rundt meg. Jeg skjønner ingenting jeg 🤯 Det er helt utrolig å se på! Og dette skal være et voksent menneske? Oppfører seg som en 12 åring. 10
baremeg Skrevet 5 timer siden #1406 Skrevet 5 timer siden Tom ser jo dritlei ut! Det må være utrolig slitsomt å leve med henne og all den ustabiliteten 8
Vinnanna15 Skrevet 4 timer siden #1407 Skrevet 4 timer siden (endret) Synes jeg hadde sett mora mi på 60+ sitte å grine på snap fordi gubben skal dra 😂 Da hadde jeg ringt sykebilen før henne😂 Endret 4 timer siden av Vinnanna15 5 9
Veslemarthe Skrevet 3 timer siden #1408 Skrevet 3 timer siden Hvis hun får blomster nå gir jeg opp troen på menneskeheten… Sånn sutring/grining over INGENTING! 7 2
Pigaloppa Skrevet 1 time siden #1409 Skrevet 1 time siden baremeg skrev (3 timer siden): Tom ser jo dritlei ut! Det må være utrolig slitsomt å leve med henne og all den ustabiliteten Han ser ut som et fanget dyr som leiter etter en fluktmulighet 1
Pigaloppa Skrevet 1 time siden #1410 Skrevet 1 time siden Vinnanna15 skrev (2 timer siden): Synes jeg hadde sett mora mi på 60+ sitte å grine på snap fordi gubben skal dra 😂 Da hadde jeg ringt sykebilen før henne😂 Skjønner at dem nærmeste ikke vil være en del av det der 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå