Full kontroll Skrevet 11. september 2025 #121 Skrevet 11. september 2025 Blue Sky skrev (32 minutter siden): Det er helt vanvittig hvor mange klær hun har shoppet de siste månedene. Det er jo nesten ikke mulig å få brukt alt. "oser" eufori der og da, korte opphold før ny "lykkepille" er bestillt 😕 8 2
Ananais Skrevet 11. september 2025 Forfatter #122 Skrevet 11. september 2025 baremeg skrev (19 timer siden): Det var en litt kjip gave til barnebarna syns jeg og hvorfor kjøpe det der hvis prisen er omtrent lik i Norge? Enig. Om hun hadde hatt dårlig råd, hadde det vært en ting. Men når vi vet at det shoppes ustanselig og det tures til syden flere ganger i året - så synes jeg godt at gullene kunne fått noe annet enn 2 smelta Kinderegg.. 5 5
Maia3 Skrevet 11. september 2025 #123 Skrevet 11. september 2025 Alisha* skrev (På 8.9.2025 den 20.47): Ser hun har gått til innkjøp av flere topper ikveld. Burde kanskje spandert på seg en BH istede. Ei dame på 60 år med rynker, slapp hud og levd liv kler seg som en ungdom. Hva er det hun tror om seg selv. Og dette lasset med sminke… Folk snur seg og ler, mens H tror hun er så sexy. Æsj… Lasset med sminke ja. Idag var hun rasende fordi noen hadde sagt at hun var fin uten "mæik øpp" ! DET skulle hun ha seg frabedt, for det var ingen hyggelig kommentar!! Folk kunne heller kommentere når fjeset var kommet på !! Nemlig!! 6
Honey Dew Skrevet 11. september 2025 #124 Skrevet 11. september 2025 Maia3 skrev (43 minutter siden): Lasset med sminke ja. Idag var hun rasende fordi noen hadde sagt at hun var fin uten "mæik øpp" ! DET skulle hun ha seg frabedt, for det var ingen hyggelig kommentar!! Folk kunne heller kommentere når fjeset var kommet på !! Nemlig!! Hun ER jo pen uten sminke. 10 2
Linazer Skrevet 11. september 2025 #125 Skrevet 11. september 2025 Maia3 skrev (42 minutter siden): Lasset med sminke ja. Idag var hun rasende fordi noen hadde sagt at hun var fin uten "mæik øpp" ! DET skulle hun ha seg frabedt, for det var ingen hyggelig kommentar!! Folk kunne heller kommentere når fjeset var kommet på !! Nemlig!! Hun er virkelig så mye penere uten all makeupen. Hun har jo så pene øyne som blir helt borte når hun sminker de til de er helt ugjenkjennelige. Og istedet for å bruke lipliner utenfor leppene burde hun bruke på innsiden der leppa går opp og følge konturene på resten av leppene. 11 3
baremeg Skrevet 11. september 2025 #126 Skrevet 11. september 2025 Hun må jo skjønne at hun vil få positive tilbakemeldinger når hun legger ut bilde av seg selv usminket. Det skjer jo hver gang. Hvis hun ikke liker det så får hun slutte å legge ut sånne bilder. Blir for dumt å bli sur etterpå 7 2
Sommer48 Skrevet 12. september 2025 #127 Skrevet 12. september 2025 Linazer skrev (7 timer siden): Hun er virkelig så mye penere uten all makeupen. Hun har jo så pene øyne som blir helt borte når hun sminker de til de er helt ugjenkjennelige. Og istedet for å bruke lipliner utenfor leppene burde hun bruke på innsiden der leppa går opp og følge konturene på resten av leppene. Sorry….. dette er fortsatt dumt, her sitter hun usminket men med ett heavy filter på. Dropp filter!! Jeg har sett henne, hun ser ikke sånn ut. Tragisk! 🫣 6 10
Pigaloppa Skrevet 12. september 2025 #128 Skrevet 12. september 2025 Sommer48 skrev (7 timer siden): Sorry….. dette er fortsatt dumt, her sitter hun usminket men med ett heavy filter på. Dropp filter!! Jeg har sett henne, hun ser ikke sånn ut. Tragisk! 🫣 Nemlig! Hvordan kan man vite hvordan disse influencerne ser ut, er jo alltid filter på selv når det ska fremstå naturlig. 2 1 4
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #129 Skrevet 12. september 2025 Hvor fonner jeg listen over rangering av sydenturer da tro? Noen som vet? Hadde vært morsomt å se 2
LenaBAL Skrevet 12. september 2025 #130 Skrevet 12. september 2025 Sommer48 skrev (10 timer siden): Sorry….. dette er fortsatt dumt, her sitter hun usminket men med ett heavy filter på. Dropp filter!! Jeg har sett henne, hun ser ikke sånn ut. Tragisk! 🫣 Det var et par ganger filterene falt av i «siden», veldig mye mer rynker og hengete hud …. Så det eneste hun vil er å få oppmerksomhet! 5
Maia3 Skrevet 12. september 2025 #131 Skrevet 12. september 2025 baremeg skrev (14 timer siden): Hun må jo skjønne at hun vil få positive tilbakemeldinger når hun legger ut bilde av seg selv usminket. Det skjer jo hver gang. Hvis hun ikke liker det så får hun slutte å legge ut sånne bilder. Blir for dumt å bli sur etterpå Idag ble hun rasende av kommentarer IGJEN av at noen sier hun ser 10 år yngre ut uten sminke. Alle må da forstå at sminke er nærmest en nødvendighet! Presiserer også IGJEN at hun overhode IKKE er interessert i tips og råd om forskjellige ting, og avslutter med sine EGNE tips og råd om sydenturer og rangering av flotte steder !! Har NOEN spurt HENNE om det? Hun er ikke sann ! Djiiiises 🥵 p.s. angående de som "bryter reglene" hennes: hun trenger IKKE sånne følgere !! 5 4
Honey Dew Skrevet 12. september 2025 #132 Skrevet 12. september 2025 LenaBAL skrev (28 minutter siden): Det var et par ganger filterene falt av i «siden», veldig mye mer rynker og hengete hud …. Så det eneste hun vil er å få oppmerksomhet! Ingenting galt med rynker og hengende hud. Det er det som livet gjør med deg og det er helt naturlig. Jeg visste ikke at hun brukte filter. På bildet minner hun meg litt om Pamela Andersson, som ser fantastisk ut "uten" sminke. 2
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #133 Skrevet 12. september 2025 Maia3 skrev (2 timer siden): Idag ble hun rasende av kommentarer IGJEN av at noen sier hun ser 10 år yngre ut uten sminke. Alle må da forstå at sminke er nærmest en nødvendighet! Presiserer også IGJEN at hun overhode IKKE er interessert i tips og råd om forskjellige ting, og avslutter med sine EGNE tips og råd om sydenturer og rangering av flotte steder !! Har NOEN spurt HENNE om det? Hun er ikke sann ! Djiiiises 🥵 p.s. angående de som "bryter reglene" hennes: hun trenger IKKE sånne følgere !! Sa hun ikke at hun oppfattet de som kom kommentarer om at hun så pen ut uten sminke som så frekke at hun slettet dem som følgere momentant? Herregud, det er jo helt sprøtt! 10
Anita321 Skrevet 12. september 2025 #134 Skrevet 12. september 2025 Sommer48 skrev (15 timer siden): Sorry….. dette er fortsatt dumt, her sitter hun usminket men med ett heavy filter på. Dropp filter!! Jeg har sett henne, hun ser ikke sånn ut. Tragisk! 🫣 Usminket med mascara og røde kinn,mens aldersflekker/pigmentflekker og eventuelle rynker er tryllet bort🤣 2 5
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #135 Skrevet 12. september 2025 Her er lista hennes 1. Rethymnon - Kreta 2. Kos - Hellas 3. Side - Tyrkia 4. Rhodos - Hellas 5. Hurghada - Egypt 6. Hersonissos - Kreta 7. Marmaris - Tyrka 8. Limnos- Hellas 9. Puerto Rico - Gran Canaria 10. Agia Marina - Kreta 2
Honey Dew Skrevet 12. september 2025 #136 Skrevet 12. september 2025 Blue Sky skrev (6 minutter siden): Her er lista hennes 1. Rethymnon - Kreta 2. Kos - Hellas 3. Side - Tyrkia 4. Rhodos - Hellas 5. Hurghada - Egypt 6. Hersonissos - Kreta 7. Marmaris - Tyrka 8. Limnos- Hellas 9. Puerto Rico - Gran Canaria 10. Agia Marina - Kreta Sitter med en følelse at hun hele tiden jakter på seg selv. Derfor reisingen og depresjonen hun får etter turene. Hun jakter på noe, men vet ikke hva. 2 3
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #137 Skrevet 12. september 2025 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Sitter med en følelse at hun hele tiden jakter på seg selv. Derfor reisingen og depresjonen hun får etter turene. Hun jakter på noe, men vet ikke hva. Det stemmer nok, men som jeg har skrevet her tidligere, to tre ukeslange sydenturer i løpet av et år er egentlig ikke så veldig utstrakt reisevirksomhet. Hun reiser jo bare til steder som er så charterpreget at det er nesten som å være hjemme. Men de reiser jo litt til Sverige og Danmark også, og jeg skjønner veldig godt hva du mener med flukt. Jeg kan godt relatere til den følelsen av å rømme litt fra tanker og følelser når jeg er på reise og art det kan bli en hard landing når man kommer hjem igjen. 5
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #138 Skrevet 12. september 2025 Kan noen som har tilgang til å kommunisere med henne spørre henne hvilke steder hun likte dårligst? 1
Blue Sky Skrevet 12. september 2025 #140 Skrevet 12. september 2025 Tippsi skrev (35 minutter siden): Nr 10 er visst dårligst Skjønner det men da er dette alle stedene hun har vært da? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå