Skravleberta Skrevet torsdag kl. 14:18 #1361 Skrevet torsdag kl. 14:18 Maia3 skrev (10 minutter siden): Merkelig dette. Hennes egne ord: æ gir så mye positivt til aille æ ! What? Helt ufattelig. Det er så null i selvinnsikt, at det er helt utrolig! 4 7
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 14:55 #1362 Skrevet torsdag kl. 14:55 Maia3 skrev (46 minutter siden): Merkelig dette. Hennes egne ord: æ gir så mye positivt til aille æ ! What? La merke til den jeg også. Hun tror jo det. 8
Anita321 Skrevet torsdag kl. 15:34 #1363 Skrevet torsdag kl. 15:34 Blue Sky skrev (29 minutter siden): La merke til den jeg også. Hun tror jo det. Ja, hun sier jo at hun får spørsmål om man kan miste venner når man er psykisk ustabil. Jeg lurer virkelig på hvem som stiller det spørsmålet som sier seg selv... Har hun virkelig fått spørsmål om det? La også merke til at hun klarte å lese alt på blomsterkort uten å vise antydning til at hun trengte briller mer enn en gang... Blir spennende å se hvilken "bestis" hun skal treffe på tirsdag. Sa hun ikke at hun hadde kun en igjen etter "ghostingen" som hun fortalte om i går? I dag er det mange "bestiser". "Bestiser" sier man vel på ungdomsskolen 🤣👍 9 3
Ananais Skrevet torsdag kl. 15:50 Forfatter #1364 Skrevet torsdag kl. 15:50 (endret) Nå må fader meg folk gi seg.. Blomster i dag igjen. Er folk virkelig så blåst at de ikke gjennomskuer henne? At den første følelsen som dukker opp når de ser storyene hennes er empati og giverglede? Og det for et menneske som ikke bryr seg en kalori om å utlevere alle, inkludert sine egne barn. Jeg kjenner henne ikke personlig, men har hatt noen felles arenaer med henne opp gjennom, og jeg kan si at historikken hennes ikke taler til hennes fordel. Å si at hun oppfører seg eksemplarisk ute blant folk, vil være løgn. Endret torsdag kl. 16:06 av Ananais . 8 13
Pusemusen Skrevet torsdag kl. 16:19 #1365 Skrevet torsdag kl. 16:19 Ananais skrev (28 minutter siden): Nå må fader meg folk gi seg.. Blomster i dag igjen. Er folk virkelig så blåst at de ikke gjennomskuer henne? At den første følelsen som dukker opp når de ser storyene hennes er empati og giverglede? Og det for et menneske som ikke bryr seg en kalori om å utlevere alle, inkludert sine egne barn. Jeg kjenner henne ikke personlig, men har hatt noen felles arenaer med henne opp gjennom, og jeg kan si at historikken hennes ikke taler til hennes fordel. Å si at hun oppfører seg eksemplarisk ute blant folk, vil være løgn. Sender til seg selv, tenker jeg. Er vel ikke første gang 😉 8 8
Anita321 Skrevet torsdag kl. 16:31 #1366 Skrevet torsdag kl. 16:31 Pusemusen skrev (4 minutter siden): Sender til seg selv, tenker jeg. Er vel ikke første gang 😉 At oppegående folk sender henne blomsterbukett fra Mester Grøn nekter jeg å tro på. Heller ikke de i samme situasjon som henne selv fordi de har ikke råd. Buketten fra Mester Grøn koster vel kr 350 uten levering, så det blir en totalkostnad på over kr 500. I dag måtte hun ha briller for å lese kortet, men ikke i går..... Da er det vel noe rart.. 9 2
Blue Sky Skrevet torsdag kl. 16:41 #1367 Skrevet torsdag kl. 16:41 Anita321 skrev (9 minutter siden): At oppegående folk sender henne blomsterbukett fra Mester Grøn nekter jeg å tro på. Heller ikke de i samme situasjon som henne selv fordi de har ikke råd. Buketten fra Mester Grøn koster vel kr 350 uten levering, så det blir en totalkostnad på over kr 500. I dag måtte hun ha briller for å lese kortet, men ikke i går..... Da er det vel noe rart.. Den buketten hun fikk i går var jo enorm! 3
ulltøffel Skrevet torsdag kl. 16:42 #1368 Skrevet torsdag kl. 16:42 Ananais skrev (48 minutter siden): Nå må fader meg folk gi seg.. Blomster i dag igjen. Er folk virkelig så blåst at de ikke gjennomskuer henne? At den første følelsen som dukker opp når de ser storyene hennes er empati og giverglede? Og det for et menneske som ikke bryr seg en kalori om å utlevere alle, inkludert sine egne barn. Jeg kjenner henne ikke personlig, men har hatt noen felles arenaer med henne opp gjennom, og jeg kan si at historikken hennes ikke taler til hennes fordel. Å si at hun oppfører seg eksemplarisk ute blant folk, vil være løgn. Det siste du sier - det er sant - det er løgn. Tenkt en del på det etter snappingen i går, for den Heidi jeg kjente var alt annet eksemplarisk ute blant folk. Hun er kjent for å vifte med pekefingeren, rope, være respektløs og uhøflig! Aldri møtt noen annen enn henne som kan provosere og være ufin i den grad Heidi klarer. 3 12
Maia3 Skrevet torsdag kl. 17:02 #1369 Skrevet torsdag kl. 17:02 (endret) Ananais skrev (1 time siden): Nå må fader meg folk gi seg.. Blomster i dag igjen. Er folk virkelig så blåst at de ikke gjennomskuer henne? At den første følelsen som dukker opp når de ser storyene hennes er empati og giverglede? Og det for et menneske som ikke bryr seg en kalori om å utlevere alle, inkludert sine egne barn. Jeg kjenner henne ikke personlig, men har hatt noen felles arenaer med henne opp gjennom, og jeg kan si at historikken hennes ikke taler til hennes fordel. Å si at hun oppfører seg eksemplarisk ute blant folk, vil være løgn. Det er virkelig noe som skurrer her. Ingen oppegående folk sender blomster til trollkjerringer. Hvorfor skyr alle henne som pesten hvis hun er så god til å trøste og støtte? Make absolutely no sence Endret torsdag kl. 17:09 av Maia3 4 5
Anneth Skrevet torsdag kl. 17:40 #1370 Skrevet torsdag kl. 17:40 Gått noen kroner til blomster siste døgnet nå...Blir nok færre pakka i posten ei stund 😅 1 7
Pigaloppa Skrevet torsdag kl. 18:49 #1371 Skrevet torsdag kl. 18:49 Blue Sky skrev (2 timer siden): Den buketten hun fikk i går var jo enorm! Muligens den største hun noen gang har sendt til seg selv 2 8
Me for life Skrevet torsdag kl. 21:06 #1372 Skrevet torsdag kl. 21:06 Anita321 skrev (4 timer siden): At oppegående folk sender henne blomsterbukett fra Mester Grøn nekter jeg å tro på. Heller ikke de i samme situasjon som henne selv fordi de har ikke råd. Buketten fra Mester Grøn koster vel kr 350 uten levering, så det blir en totalkostnad på over kr 500. I dag måtte hun ha briller for å lese kortet, men ikke i går..... Da er det vel noe rart.. Nei den igår koster mer: Bestill 40 Fairtrade roser miksfarger - Mester Grønn https://share.google/SwiLsa6oQeAvaJzox + kort og 150,- i levering Når den i tilleg kom så fort som den gjorde nekter jeg å tro at det kom fra noen andre enn henne selv. Til nød Tom. 7
Skogstrolle Skrevet torsdag kl. 21:10 #1373 Skrevet torsdag kl. 21:10 Me for life skrev (2 minutter siden): Nei den igår koster mer: Bestill 40 Fairtrade roser miksfarger - Mester Grønn https://share.google/SwiLsa6oQeAvaJzox + kort og 150,- i levering Når den i tilleg kom så fort som den gjorde nekter jeg å tro at det kom fra noen andre enn henne selv. Til nød Tom. 40 roser fordi hun fortjener det 🥰 Skjermdump fra SnapChat
Jenzen Skrevet torsdag kl. 22:33 #1374 Skrevet torsdag kl. 22:33 Hørte hun noe mer fra Inger fra Stavern? Eller er hun kanskje blokkert 🙊 2
Maia3 Skrevet torsdag kl. 23:20 #1375 Skrevet torsdag kl. 23:20 Skogstrolle skrev (2 timer siden): 40 roser fordi hun fortjener det 🥰 Skjermdump fra SnapChat Jo mer man mater trollet, jo mer faenskap spyr det ut, er det noe som heter. Bare vent å se 11 1
Blue Sky Skrevet fredag kl. 08:41 #1376 Skrevet fredag kl. 08:41 (endret) Det der opptrinnet eller showet eller hva jeg skal kalle det, hver gang hun får blomster altså 🤢. Kom forresten over ei på IG som kaller seg frkreitan. Hun hadde en aldri så liten parodi 🫣😊 Endret fredag kl. 10:32 av Blue Sky 7 2
Solya Skrevet fredag kl. 08:58 #1377 Skrevet fredag kl. 08:58 Blue Sky skrev (14 minutter siden): Det der opptrinnet eller showet eller, hva jeg skal kalle det, hver gsng hun får blomster altså 🤢. Kom forrestenover ei på IG som kaller seg frkreitan. Hun hadde en aldri så liten parodi 🫣😊 Er du sikker på at det er parodi på IH? 😅
Solya Skrevet fredag kl. 08:59 #1378 Skrevet fredag kl. 08:59 Solya skrev (Akkurat nå): Er du sikker på at det er parodi på IH? 😅 Eller er hele profilen en parodi??
Linazer Skrevet fredag kl. 09:32 #1379 Skrevet fredag kl. 09:32 Solya skrev (31 minutter siden): Eller er hele profilen en parodi?? Hun Reitan er ingen parodi på influensere. Hennes mål eller budskap er å leve godt for mindre penger pluss endel makeup-tips for modne damer. Men, den high pitch trønderdialekten hennes kombinert med litt mye armer og bein kan bli litt too much noen ganger. 4
Skravleberta Skrevet fredag kl. 09:36 #1380 Skrevet fredag kl. 09:36 Blue Sky skrev (54 minutter siden): Det der opptrinnet eller showet eller, hva jeg skal kalle det, hver gsng hun får blomster altså 🤢. Kom forrestenover ei på IG som kaller seg frkreitan. Hun hadde en aldri så liten parodi 🫣😊 Det er nok ikke en parodi på IH, FrkReitan er seg selv. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå