Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnneSusanne skrev (Akkurat nå):

Uuupsi... ja, hun jobber veldig godt med seg selv, i følge henne selv. Glemte det litt bort. Hun trenger ingen råd med mindre hun spør spesifikt etter det. 

Der sa du d! Ingen skal komme å fortelle Heidi hva som er rett eller galt! Det vet hun så absolutt best selv. Og du må være veldig forsiktig å gi råd hvis hun ved en feil skulle være så uheldig og spørre om noe😳

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnneSusanne skrev (10 timer siden):

Eeh..jeg tenker mitt vedr akkurat det da,  men tanken bak det jeg skrev var at hun hadde nok kunne hatt behov for det. Lavterskel tilbud med hjemmebesøk, det fins. Ikke nødvendigvis en frivillig fra Røde Kors, det hadde tatt seg ut!! 

Men Heidi kunne jobbet som frivillig å sortert ting på en bruktbutikk el. Stått å lagd litt mat (kuttet opp og forberedt) på plasser de trenger frivillige.

Dessverre så tenker jeg at hun "har det ikke i seg". 

Da kan hun ikke ha de neglene.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Honey Dew skrev (1 time siden):

Da kan hun ikke ha de neglene.

Nei, det er sant! For meg hadde sånne negler vært uaktuelle å "leve med" i det daglige. Men kanskje fordi at hun ikke har jobb å ta hensyn til så klarer hun å ha sånne negler. Jeg hadde iallefall blitt arbeidsufør med sånne lange negler.

• Liker 5
Skrevet

Altså.... man blir ikke ufør med lange negler. Jeg skjønner hva man mener, men det at man velger å ha lange negler kan man ikke kritisere for. Og i dette tilfellet som IH er så finnes det da nok å ta av som ikke går på hennes personlige smak. Så det at man er uenig i lengde på negler kunne vi  kanskje droppet å diskutere?  🙂

At hun er uhygienisk rundt neglene sine er en annen sak vil jeg påpeke.

Og jeg har like lange negler selv og er i full jobb men det er ikke derfor jeg reagerer 🙂 Synes bare vi bør unngå å kommentere andre mennesker utseende og valg av klær/sminke osv generelt 🙂 

Jeg er ingen fan av IH, jeg synes hun er uhøflig,frekk og direkte ufyselig i sin oppførsel ovenfor familie/kjære og jeg synes hun er ufyselig mot de fleste hun møter/omtaler.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Nikoletta skrev (7 minutter siden):

Altså.... man blir ikke ufør med lange negler. Jeg skjønner hva man mener, men det at man velger å ha lange negler kan man ikke kritisere for. Og i dette tilfellet som IH er så finnes det da nok å ta av som ikke går på hennes personlige smak. Så det at man er uenig i lengde på negler kunne vi  kanskje droppet å diskutere?  🙂

Og jeg har like lange negler selv og er i full jobb men det er ikke derfor jeg reagerer 🙂 Synes bare vi bør unngå å kommentere andre mennesker utseende og valg av klær/sminke osv generelt 🙂 

Jeg er ingen fan av IH, jeg synes hun er uhøflig,frekk og direkte ufyselig i sin oppførsel ovenfor familie/kjære og jeg synes hun er ufyselig mot de fleste hun møter/omtaler.

Samme folk som kritiserer IH's uthenging av andre mennesker, er på ingen måte bedre med sine direkte ufine kommentarer om utseende. Så dobbeltmoralsk som man får det. Er helt enig i alt du sier her, er heller ingen fan, men syns det er forkastelig hvordan enkelte holder på i denne tråden. Mobbing og latterliggjøring over en lav sko. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnneSusanne skrev (2 timer siden):

Nei, det er sant! For meg hadde sånne negler vært uaktuelle å "leve med" i det daglige. Men kanskje fordi at hun ikke har jobb å ta hensyn til så klarer hun å ha sånne negler. Jeg hadde iallefall blitt arbeidsufør med sånne lange negler.

De neglene hennes er smittebærere. Har lange negler selv, men her vaskes og renses med neglebørste, bomullspinner og neglefil. Neglenr vaskes alltid godt og sprit brukes ofte.

• Liker 4
Skrevet
Nikoletta skrev (8 timer siden):

Jeg kritiserer ikke nødvendigvis IH sine negler, jeg skrev bare at jeg hadde ikke klart å gjøre dagligdagse oppgaver med så lange negler.

Du får passe litt på hva du selv skriver om henne. Det du beskriver går på hennes personlighet og er vel mer sårende enn å høre at neglene er for lange. 

(det var uheldig av meg å skrive arbeidsufør. Alt kan og vil bli misforstått her på KG). 

Nå får vi vel moderatorer på nakken for å drive 'brukerdebatt'. Men men!!

• Liker 8
Skrevet
AnneSusanne skrev (10 timer siden):

Jeg kritiserer ikke nødvendigvis IH sine negler, jeg skrev bare at jeg hadde ikke klart å gjøre dagligdagse oppgaver med så lange negler.

Du får passe litt på hva du selv skriver om henne. Det du beskriver går på hennes personlighet og er vel mer sårende enn å høre at neglene er for lange. 

(det var uheldig av meg å skrive arbeidsufør. Alt kan og vil bli misforstått her på KG). 

Nå får vi vel moderatorer på nakken for å drive 'brukerdebatt'. Men men!!

Jeg tar kritikken til meg 🙂

• Hjerte 1
Skrevet

Veldig spesielt med filteret hun bruker for tiden. Tom ser ut som han er sminket,hun har plutselig vipper i håret når hun vrir på hodet og det ser bare patetisk ut på ei halvgammel kjærring. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Tenk å gjøre en så stor sak ut av om hun skulle trene eller vaske... Orker ikke begge deler, sa hun. Så mye som hun trener bør hun vel ha overskudd til begge deler....? 😂 😂 😂 Det viser vel bare at det er er mer posering enn trening, 😂Hun orker jo ikke å lage seg "skikkelig" mat engang... Orker hun egentlig noe foruten å snakke til kamera og se på "jalla-tv"? 

Endret av Anita321
  • Liker 10
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Tenk å gjøre en så stor sak ut av om hun skulle trene eller vaske... Orker ikke begge deler, sa hun. Så mye som hun trener bør hun vel ha overskudd til begge deler....? 😂 😂 😂 Det viser vel bare at det er er mer posering enn trening, 😂Hun orker jo ikke å lage seg "skikkelig" mat engang... Orker hun egentlig noe foruten å snakke til kamera og se på "jalla-tv"? 

Orker vel aller mest å bæpe på snap. Kjefte på andre som ikke kan oppføre seg osv… Bor vel egentlig i et svært glasshus og kaster stadig store steiner. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Veldig spesielt med filteret hun bruker for tiden. Tom ser ut som han er sminket,hun har plutselig vipper i håret når hun vrir på hodet og det ser bare patetisk ut på ei halvgammel kjærring. 

Nå prøvde jeg på en fin måte å si til henne at det var så vanskelig å ta sminke tipsene på alvor og se hvilken effekt de hadde når hun brukte sånn filter sånn at vippene kom overalt og sånn. Da fikk jeg til svar om jeg ikke visste at alt ble glattere på snap og hun brukte ikke filter. Jeg svarte igjen at vippene hoppet og danset på henne, på tom, i håret og på fingrene.. men nei det var det bare meg som hadde kommentert eller sett mener hun.. 

• Liker 4
  • Nyttig 12
Skrevet
Ankebanke skrev (1 minutt siden):

Nå prøvde jeg på en fin måte å si til henne at det var så vanskelig å ta sminke tipsene på alvor og se hvilken effekt de hadde når hun brukte sånn filter sånn at vippene kom overalt og sånn. Da fikk jeg til svar om jeg ikke visste at alt ble glattere på snap og hun brukte ikke filter. Jeg svarte igjen at vippene hoppet og danset på henne, på tom, i håret og på fingrene.. men nei det var det bare meg som hadde kommentert eller sett mener hun.. 

ooooooggggg der var jeg blokkert… jaja 🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Ankebanke skrev (35 minutter siden):

ooooooggggg der var jeg blokkert… jaja 🤷‍♀️

Ja, dette er dama som er et forbilde og respektfull😂👍 Hun tar bare i mot ros som hun "kringkaster", fordi hun har rett i alt. Ikke gi henne konstruktiv kritikk. Det tåler hun ikke. Nå informerer hun om noen nye sminketips igjen, og så skulle hun fortelle om hva hun mener om Farmen. Hvem er interessert i hva hun mener om det? 🤣 Hun hadde jo ikke klart å være der en dag engang. I tillegg hadde hun havnet i konflikt med engang🤣🤣🤣

Endret av Anita321
  • Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Ankebanke skrev (17 minutter siden):

Er det mulig!! Vi så det jo alle sammen 🙈😂😂det blir for dumt.

• Liker 8
Skrevet
Zhara skrev (6 minutter siden):

Screenshot_20260108_181524_Samsung Internet.jpg

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Zhara skrev (29 minutter siden):

Screenshot_20260108_181524_Samsung Internet.jpg

Sa hun ikke da at det bare var å se på bildet av han i gangen, når han skulle dra, om han da hadde vipper?! Motsvar til henne som sendte henne melding om det, den gang🫣

IMG_3478.jpeg

Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Nei jeg var den eneste som har sett det mente hun… 🤪 og om hun blir glattere i huden på snap så ville jeg blitt livredd om jeg jobba på meny butikken der og hun stod og tuta og skrek til meg som hun beskrev her tidligere… å si «ka som feile dæ» til ei butikk ansatt syns jeg er ganske fælt.. men nå får jeg ikke sett mer på galskapen på grunn av blokkeringen.. nå vet jeg ikke hvordan jeg skal lage pizza eller noe med pesto 🙈🤷‍♀️

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Ja, dette er dama som er et forbilde og respektfull😂👍 Hun tar bare i mot ros som hun "kringkaster", fordi hun har rett i alt. Ikke gi henne konstruktiv kritikk. Det tåler hun ikke. Nå informerer hun om noen nye sminketips igjen, og så skulle hun fortelle om hva hun mener om Farmen. Hvem er interessert i hva hun mener om det? 🤣 Hun hadde jo ikke klart å være der en dag engang. I tillegg hadde hun havnet i konflikt med engang🤣🤣🤣

Men når du demonstrerer hvordan du lysner og glatter ut rundt øynene så hjelper det jo ikke å ha på filter var mitt poeng.. men det går jo ikke inn  der uansett 🤷‍♀️ syns det er bra at familien har valgt å skjerme seg., ser for meg hvor mange år hun har klart å spolere mye for de rundt… 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Ankebanke skrev (6 minutter siden):

Nei jeg var den eneste som har sett det mente hun… 🤪 og om hun blir glattere i huden på snap så ville jeg blitt livredd om jeg jobba på meny butikken der og hun stod og tuta og skrek til meg som hun beskrev her tidligere… å si «ka som feile dæ» til ei butikk ansatt syns jeg er ganske fælt.. men nå får jeg ikke sett mer på galskapen på grunn av blokkeringen.. nå vet jeg ikke hvordan jeg skal lage pizza eller noe med pesto 🙈🤷‍♀️

😂😂

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...