Blue Sky Skrevet 9. september 2025 #101 Skrevet 9. september 2025 Pusemusen skrev (17 minutter siden): Nå har vel sett NOK av Rhodos by og gamlebyen. Oh my lord! Hva med å leie bil en dag og kjøre rundt øya? Den er ikke sååå stor. Se litt annet. De gjør aldri noe sånt. 2 5
garfunkel Skrevet 9. september 2025 #102 Skrevet 9. september 2025 Blir det nok en sydentur til jul i år også? Eneste grunnen til at hun overlevde jula i fjor var jo fordi de stakk til syden 1 2
Hummingbird2 Skrevet 9. september 2025 #103 Skrevet 9. september 2025 Hun er god reklame for solkrem! 12
Kaffeskål! Skrevet 10. september 2025 #104 Skrevet 10. september 2025 Siden flyet hjem er tre timer forsinket, så skal hun nå gå igjennom hver eneste hylle i taxfree butikken på flyplassen. Så det er bare å glede seg 😎 8 1
Blue Sky Skrevet 10. september 2025 #105 Skrevet 10. september 2025 Aldri hørt uttrykket «å skrive med gaffel» og ikke har hun tenkt å lære seg det heller. Bare så det er sagt. 8 1
Full kontroll Skrevet 10. september 2025 #106 Skrevet 10. september 2025 (endret) Blue Sky skrev (25 minutter siden): Aldri hørt uttrykket «å skrive med gaffel» og ikke har hun tenkt å lære seg det heller. Bare så det er sagt. "Trenger hun ' enkletli ' følgere", tenker jeg? 😛 A one man show over heeele linja, mæ mæ mæ mæ, , bææp bææp biiiiip Endret 10. september 2025 av Full kontroll 3 7
Blue Sky Skrevet 10. september 2025 #107 Skrevet 10. september 2025 Full kontroll skrev (7 minutter siden): "Trenger hun ' enkletli ' følgere", tenker jeg? 😛 A one man show over heeele linja, mæ mæ mæ mæ, , bææp bææp biiiiip Enkenkli (også en variant) ikke. Tenker på da hun satt på senga forleden kveld og var helt ute av seg pga piercingen som hadde røket og i harnisk over Tom som ikke hadde vist nok forståelse. To timer etterpå blir ikke opptrinnet nevnt med et ord og alt er bare fryd og gammen, shopping og nirvana (fremmedord hun sikkert aldri har hørt). 9 2
Skogstrolle Skrevet 10. september 2025 #108 Skrevet 10. september 2025 (endret) Blue Sky skrev (55 minutter siden): Aldri hørt uttrykket «å skrive med gaffel» og ikke har hun tenkt å lære seg det heller. Bare så det er sagt. Å skrive regninger med gaffel. Når du gjør det, så tar du deg godt betalt for jobben du gjør. Det var faktisk en slektning av InstaHeidi som introduserte meg for uttrykket der for ca 30 år siden. Beklager om min kommentar er urelevant, men jeg har nesten ikke fulgt henne på SnapChat mens dem var på Rhodos. Jeg fikk så jævla nok når både hun og Tom gjorde narr av "tanga-mannen". Men, Heidi kommer da vel på landjorda igjen i en djevelsk fart 🩶 Endret 10. september 2025 av Skogstrolle 11
Pusemusen Skrevet 10. september 2025 #109 Skrevet 10. september 2025 Full kontroll skrev (2 timer siden): "Trenger hun ' enkletli ' følgere", tenker jeg? 😛 A one man show over heeele linja, mæ mæ mæ mæ, , bææp bææp biiiiip Nei, hun burde jo "enkentli" bare blokkere for kommentarer generellt. Men da får hun jo heller ikke de positive kommentarene hun lever for 🙈 10
baremeg Skrevet 10. september 2025 #110 Skrevet 10. september 2025 Hva får henne til å tro at det er så spennende å se på taxfree-utvalget? Det er jo stort sett likt uansett hvor man er 4 3
LenaBAL Skrevet 10. september 2025 #111 Skrevet 10. september 2025 baremeg skrev (15 minutter siden): Hva får henne til å tro at det er så spennende å se på taxfree-utvalget? Det er jo stort sett likt uansett hvor man er Nå blir det at snart gråt og jamring fra sofa , samtidig som hun lurer på hvorfor ingen tar kontakt med henne … 9
Elvirra Skrevet 10. september 2025 #112 Skrevet 10. september 2025 Nå har hun handla GAVE til guilleguillan, en pakke med fire ordinære kinderegg, så de får to hver, men den kosta no pinamæ ÅTTI krona! Jaja, raus kan vi ikke kalle a bestemor hvertfall. To plater Milkasjokolade til seg og Tom, for 15 euro, dvs ca 180 nok. Jeg forstår det ikke. Denne evnen til å sløse og være gjerrig på samme tid. 10 1 15
baremeg Skrevet 10. september 2025 #113 Skrevet 10. september 2025 (endret) Elvirra skrev (38 minutter siden): Nå har hun handla GAVE til guilleguillan, en pakke med fire ordinære kinderegg, så de får to hver, men den kosta no pinamæ ÅTTI krona! Jaja, raus kan vi ikke kalle a bestemor hvertfall. To plater Milkasjokolade til seg og Tom, for 15 euro, dvs ca 180 nok. Jeg forstår det ikke. Denne evnen til å sløse og være gjerrig på samme tid. Det var en litt kjip gave til barnebarna syns jeg og hvorfor kjøpe det der hvis prisen er omtrent lik i Norge? Endret 10. september 2025 av baremeg 5 2
Pigaloppa Skrevet 10. september 2025 #114 Skrevet 10. september 2025 Elvirra skrev (53 minutter siden): Nå har hun handla GAVE til guilleguillan, en pakke med fire ordinære kinderegg, så de får to hver, men den kosta no pinamæ ÅTTI krona! Jaja, raus kan vi ikke kalle a bestemor hvertfall. To plater Milkasjokolade til seg og Tom, for 15 euro, dvs ca 180 nok. Jeg forstår det ikke. Denne evnen til å sløse og være gjerrig på samme tid. Er bare når det gjelder seg selv hun ikke er gjerrig, bestemmer til og med hva Tom får lov å kjøpe seg.. 4 9
Elvirra Skrevet 10. september 2025 #115 Skrevet 10. september 2025 baremeg skrev (13 minutter siden): Det var en litt kjip gave til barnebarna syns jeg og hvorfor kjøpe det der hvis prisen er omtrent lik i Norge? Ja, og hva med noe en ikke får på hvert hjørne i Norge? Sikkert mer enn nok småleker og gadgets med gresk vri som kunne være litt mer gøy enn to kinderegg som reisegave. det innkjøpet var kun for kamera tror jeg. Jeg ser at jeg kritiserer, og det kunne jeg kanskje holde meg for god for, men dette er altså så rart. Og hvorfor ser jeg, og hvorfor vil hun vise dette frem? 8 3
Måne Rampelyset Skrevet 10. september 2025 #116 Skrevet 10. september 2025 Tråden er ryddet for personangrep. Måne, admin. 1
Anita321 Skrevet 10. september 2025 #117 Skrevet 10. september 2025 (endret) Blue Sky skrev (13 timer siden): Aldri hørt uttrykket «å skrive med gaffel» og ikke har hun tenkt å lære seg det heller. Bare så det er sagt. Aldri hørt det, sa hun. Det sier litt... I tillegg så er det en danske som sier det, og skjønner betydningen. De fleste følgerene hennes gir også beskjed om at de "kjenner til" uttrykket. Sjefskommentaren til å begynne med var at det der kunne han ikke si. Til og med hun skjønte ikke hva det betyr.... 🤣. Hun var omtrent den eneste som ikke skjønte det. Endret 10. september 2025 av Anita321 8
Anita321 Skrevet 10. september 2025 #118 Skrevet 10. september 2025 Anita321 skrev (11 minutter siden): Aldri hørt det, sa hun. Det sier litt... I tillegg så er det en danske som sier det, og skjønner betydningen. De fleste følgerene hennes gir også beskjed om at de "kjenner til" uttrykket. Sjefskommentaren til å begynne med var at det der kunne han ikke si. Til og med hun skjønte ikke hva det betyr.... 🤣 🤣 🤣
LenaBAL Skrevet 11. september 2025 #119 Skrevet 11. september 2025 baremeg skrev (14 timer siden): Det var en litt kjip gave til barnebarna syns jeg og hvorfor kjøpe det der hvis prisen er omtrent lik i Norge? Hun hadde råd til å shoppe på tax free til seg selv da. Og er visst antall kjoler og kremer og make up før turen og enda mer klær og dill dall til seg selv på turen …prioriteringene er som vanlig mæ mæ mæ 3 9
Blue Sky Skrevet 11. september 2025 #120 Skrevet 11. september 2025 (endret) LenaBAL skrev (3 timer siden): Hun hadde råd til å shoppe på tax free til seg selv da. Og er visst antall kjoler og kremer og make up før turen og enda mer klær og dill dall til seg selv på turen …prioriteringene er som vanlig mæ mæ mæ Det er helt vanvittig hvor mange klær hun har shoppet de siste månedene. Det er jo nesten ikke mulig å få brukt alt. Endret 11. september 2025 av Blue Sky 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå