Hesya Skrevet 12. desember 2025 #981 Skrevet 12. desember 2025 (endret) Elvirra skrev (2 timer siden): Vondt å se når hun gråter. Tørker og tørker seg under øynene og i fjeset, helt uten at det kommer en eneste tåre. Jula er tøff for mange. Kan hende det er noen krokodilletårer, for hun snufser jo sånn. Meeeen, filteret gjør at tårene ikke synes. Men den superglatte, rynkefrie huden synes godt 😂😂 Porselenshuden i ansiktet kræsjer litt med huden på halsen og brystet. Tror hun vi ikke ser at det er filter? 🤷🏻♀️ Endret 12. desember 2025 av Hesya 1 10
Frk nysgjerrig Skrevet 12. desember 2025 #982 Skrevet 12. desember 2025 Hadde hun vært min mor så hadde Jeg trengt hjelp og støtte … Fy flate for en oppførsel av et godt voksent menneske. Skjønner godt at familien holder avstand . At hun holder på slik hun gjør på en offentlig snap sier alt . Stakkars familie 2 10
Gjest janine28 Skrevet 12. desember 2025 #983 Skrevet 12. desember 2025 Hesya skrev (1 time siden): Kan hende det er noen krokodilletårer, for hun snufser jo sånn. Meeeen, filteret gjør at tårene ikke synes. Men den superglatte, rynkefrie huden synes godt 😂😂 Porselenshuden i ansiktet kræsjer litt med huden på halsen og brystet. Tror hun vi ikke ser at det er filter? 🤷🏻♀️ 😬
Gjest janine28 Skrevet 12. desember 2025 #984 Skrevet 12. desember 2025 Zhara skrev (4 timer siden): Da fikk vi det bekreftet, egentlig det dem fleste skjønte. At julen blir feiret hos mor Heidi ,ikke hos mor Tom. Dette er veldig traumatisk for Heidi, hver jul. Gråtende forteller hun om dette på snap idag. Men glemmer noe , da det er noe på tv'n som er viktigere. Så både gråt og traumer stopper seg litt opp der en stund. Men så går alt så mye bedre etterhvert. Å det er bra🎄✨️ 😂
Anonym-09 Skrevet 12. desember 2025 #985 Skrevet 12. desember 2025 Men er det noen som har møtt henne her? Det den virkelige verden? Er hun så lita som hun sier hun er? Bruker størrelse s og xs? 2 4
baremeg Skrevet 12. desember 2025 #986 Skrevet 12. desember 2025 Hun er en av de mest egoistiske jeg har sett. Tenker kun på seg selv og driter i alle andre rundt seg. Hadde Tom virkelig brydd seg om mora si så hadde han dratt til Danmark uanset hva IH mener, men mest sannsynlig så er han den svakesre mannen ever!! Jeg skjønner ikke hva han ser i henne! Hun er det store offeret, hun har ikke skyld i noe , at man kan være så blåst i huet skjønner jeg ikke. Syns ikke noe synd på noen av de. 10 5
Vinnanna15 Skrevet 12. desember 2025 #987 Skrevet 12. desember 2025 Hun mener hun alltid finner løsninger og er VELDIG løsningsorientert. For henne betyr det å grine og krangle seg til vilja si! 12 1
Gjest janine28 Skrevet 12. desember 2025 #988 Skrevet 12. desember 2025 baremeg skrev (1 time siden): Hun er en av de mest egoistiske jeg har sett. Tenker kun på seg selv og driter i alle andre rundt seg. Hadde Tom virkelig brydd seg om mora si så hadde han dratt til Danmark uanset hva IH mener, men mest sannsynlig så er han den svakesre mannen ever!! Jeg skjønner ikke hva han ser i henne! Hun er det store offeret, hun har ikke skyld i noe , at man kan være så blåst i huet skjønner jeg ikke. Syns ikke noe synd på noen av Få nok gratis losji mat klesvask etc..you name it..lov lov lov han så gæli..
Vinnanna15 Skrevet 12. desember 2025 #989 Skrevet 12. desember 2025 Lurer på om han får lov dra fra henne hvis hun og moren hans skulle bli syke samtidig en gang. 3
Pigaloppa Skrevet 13. desember 2025 #990 Skrevet 13. desember 2025 Vinnanna15 skrev (1 time siden): Lurer på om han får lov dra fra henne hvis hun og moren hans skulle bli syke samtidig en gang. Tviler på det... 3
Pigaloppa Skrevet 13. desember 2025 #991 Skrevet 13. desember 2025 Vinnanna15 skrev (3 timer siden): Hun mener hun alltid finner løsninger og er VELDIG løsningsorientert. For henne betyr det å grine og krangle seg til vilja si! Det finnes et navn på det.. 4 2
Elvirra Skrevet 13. desember 2025 #992 Skrevet 13. desember 2025 Hesya skrev (14 timer siden): Kan hende det er noen krokodilletårer, for hun snufser jo sånn. Meeeen, filteret gjør at tårene ikke synes. Men den superglatte, rynkefrie huden synes godt 😂😂 Porselenshuden i ansiktet kræsjer litt med huden på halsen og brystet. Tror hun vi ikke ser at det er filter? 🤷🏻♀️ Uff, haha, tenkte ikke over at det kan være filteret hun åpenbart bruker som kanskje skjuler tårene. 6
Gjest janine28 Skrevet 13. desember 2025 #993 Skrevet 13. desember 2025 Rart at hu ha jule angst når hun gå å filmer igjen på butikker m juleting og tang..Gløgg måtte hu ha siden tradisjon skal overholdes. Hu fikk også presset noen tårer idag tidlig og sutret og sutret det samme...stakkars mæ mæ... Plutselig bli hu igjen irritert når noen spørrer hvorfor er julen vanskelig. Ser helt gærn ut når øyene ruller av seg selv og kjeften ..
Full kontroll Skrevet 13. desember 2025 #994 Skrevet 13. desember 2025 (endret) (så komplisert) Jaggu, skal nå ankelen bli verre, slik at også tur til Brekstad utgår.....forundrer meg ikke !( tenker nå jeg på... "krydret" med ALT det andre hun klarte å "lire av seg" i dag... omg ) Du mottar vel ordrebekreftelse på mail, Heidi ?, Der står både navn, farge, str, ja junaimit....trenger ikke søke på nettsiden 😛( ser for meg at mailen hennes inneholder flest ordre og leveringsbekreftelser, anyway 😛 ) Endret 13. desember 2025 av Full kontroll 8
Hønemoor Skrevet 13. desember 2025 #995 Skrevet 13. desember 2025 Hun kommer kanskje bedre ut av det ved å si noe om årsakene til alle disse konfliktene hun står i. Det er veldig vanskelig som seer å få empati, fordi alt jeg ser er at hun er fellesnevneren for konfliktene (fordi havner i konflikt med en gråstein). Hadde hun feks åpnet seg og sagt at døtrene var forbannet på henne pga delingen på SoMe eller hva enn det er, så er det lettere å sette seg inn i. Men akkurat nå tenker jeg i motsetning til henne, at hun ikke virker til å være så løsningsorientert…. 3 5
Blue Sky Skrevet 13. desember 2025 #996 Skrevet 13. desember 2025 Nå har hun fått med seg at det ikke heter demi da, men tror nå at det heter demin. Ja ja…. Til å være så gjennomtrent som hun mener hun er må jeg si hun taper seg fort. Jeg har vært syk og inaktiv i noen uker jeg også, men kan ikke huske at jeg ble andpusten av å gå i butikken akkurat. 6
Gjest janine28 Skrevet 13. desember 2025 #997 Skrevet 13. desember 2025 Blue Sky skrev (3 minutter siden): Nå har hun fått med seg at det ikke heter demi da, men tror nå at det heter demin. Ja ja…. Til å være så gjennomtrent som hun mener hun er må jeg si hun taper seg fort. Jeg har vært syk og inaktiv i noen uker jeg også, men kan ikke huske at jeg ble andpusten av å gå i butikken akkurat. Hun leser nok alt her inne.
Shila90 Skrevet 13. desember 2025 #998 Skrevet 13. desember 2025 Capsen fikk vipper i dag! Enda godt det ikke var Tom som fikk de.. Ble leven sist 😂 5
ulltøffel Skrevet 13. desember 2025 #999 Skrevet 13. desember 2025 Shila90 skrev (36 minutter siden): Capsen fikk vipper i dag! Enda godt det ikke var Tom som fikk de.. Ble leven sist 😂 Joda, Tom endte opp med vipper etter hvert😂 Pønta sæ te jul shø 6
Anita321 Skrevet 13. desember 2025 #1000 Skrevet 13. desember 2025 (endret) janine28 skrev (5 timer siden): Rart at hu ha jule angst når hun gå å filmer igjen på butikker m juleting og tang..Gløgg måtte hu ha siden tradisjon skal overholdes. Hu fikk også presset noen tårer idag tidlig og sutret og sutret det samme...stakkars mæ mæ... Plutselig bli hu igjen irritert når noen spørrer hvorfor er julen vanskelig. Ser helt gærn ut når øyene ruller av seg selv og kjeften .. Hun har vel også lest her inne. Men hvorfor sitter hun å snakker og hulker på snap når folk ikke får spørre om hvorfor hun er uvenner med alle og enhver?? ?Spørsmål skal hun ikke ha, men kun sympatimeldinger som hun kan"klippe ut" og lime inn. Nok en gang filming, husk å se inn i kamera og kiss, kiss elskling. Veldig naturlig 🤣😂. Snur seg til kamera igjen og sier kiss, kiss, elskling. Endret 13. desember 2025 av Anita321 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå