Blue Sky Skrevet 8. september 2025 #81 Skrevet 8. september 2025 garfunkel skrev (3 minutter siden): Tenkte på det senest på snappene fra i går hvor man ser at piercingsmykket hennes er så lang at det dingler ut nederst på toppen hun hadde på, var vel bare spørsmål om tid før den røk. Prøvde meg på sånne lange smykker i navlen jeg også når jeg var 13, var ikke lenge jeg orket det for den hektet seg jo fast i klærne og ble revet i rett som det er. Prøv å flekk av deg en ullgenser f.eks med sånt dingeldangel hengende på magen Det virket nesten som hun med vilje ville at den skulle synes i glippen mellom toppen og skjørtet. Jeg tror hun elsker å posere og bli beglodd når hun går disse morgenturene etc. Det er klart folk glaner, og spesielt mannfolka, når hun kommer anstigende med minimalt med klær og all staffasjen. Det tror jeg både hun og Tom liker. 3 11
Veslemarthe Skrevet 8. september 2025 #82 Skrevet 8. september 2025 Herregud for et spetakkel hun er!!! Hun har jo gått igjennom så utrolig mye i det siste… 🙈 6 4
Anita321 Skrevet 8. september 2025 #83 Skrevet 8. september 2025 Blue Sky skrev (30 minutter siden): Det virket nesten som hun med vilje ville at den skulle synes i glippen mellom toppen og skjørtet. Jeg tror hun elsker å posere og bli beglodd når hun går disse morgenturene etc. Det er klart folk glaner, og spesielt mannfolka, når hun kommer anstigende med minimalt med klær og all staffasjen. Det tror jeg både hun og Tom liker. Du glemte selfiestangen😂. Ikke hver dag i 2025 at folk går rundt med selfiestang og filmer seg selv 5 10
Blue Sky Skrevet 8. september 2025 #84 Skrevet 8. september 2025 Det sier sannelig litt når du tror at du må til Aleris eller kosmetolog for å få klippet av to hudfiller og få et sting eller to! Hvor stygg kam en navle bli, spør jeg meg? Eller hvor mange tror du ser inni navlen din? Her snakker vi navlebeskuelse i ordets rette forstand! 😂😂 7 21
Blue Sky Skrevet 8. september 2025 #85 Skrevet 8. september 2025 (endret) Da ble det sprading i byen, med så stor utringning at den går helt ned til magen. Og hadde den gått LITT lengre ned hadde vi sett traumesenteret. Uten BH selvsagt. Endret 8. september 2025 av Blue Sky 12 7
baremeg Skrevet 8. september 2025 #86 Skrevet 8. september 2025 Blue Sky skrev (8 minutter siden): Da ble det sprading i byen, med så stor utringning at den går helt ned til magen. Og hadde den gått LITT lengre ned hadde vi sett traumesenteret. Uten BH selvsagt. Ble helt satt ut da jeg så det og ikke bare utringningen som går ned til magen 🤭 BH hadde vært fint i den kjolen 7 2
Pigaloppa Skrevet 8. september 2025 #87 Skrevet 8. september 2025 baremeg skrev (7 minutter siden): Ble helt satt ut da jeg så det og ikke bare utringningen som går ned til magen 🤭 BH hadde vært fint i den kjolen Hun på passe seg så ikke noen tar bilde av nedfallet, for så å poste det på snap /insta gram😀 1 12
Lunabelle Skrevet 8. september 2025 #88 Skrevet 8. september 2025 (endret) Sephåra 😅. Trodde det var allment kjent at ph uttales f. Endret 8. september 2025 av Lunabelle 7 3
Anita321 Skrevet 8. september 2025 #89 Skrevet 8. september 2025 Veslemarthe skrev (3 timer siden): Herregud for et spetakkel hun er!!! Hun har jo gått igjennom så utrolig mye i det siste… 🙈 Hvor mange ganger skal de filme eller ta bilder av han i stringtrusa??? Det er jo hver dag. De har vært i Syden mange ganger, og må vel ha sett et mannfolk i stringtruse før? Det er over 15 år siden jeg så den første mannen i stringtruse i Syden. Det blir vel ikke mer filming av han nå. Hun har vel mer enn nok med å være dramaqueen på grunn av navlepiercingen. Helt utrolig!!! 6 8
Hønemoor Skrevet 8. september 2025 #90 Skrevet 8. september 2025 Herrejemini! 🤣 hun har jo så slapp hud at den store krisen med hudflippen etter navlepiercingen så man jo ikke engang før hun strakk opp huden 😝 1 8
Hønemoor Skrevet 8. september 2025 #91 Skrevet 8. september 2025 Kanskje hun og bør se det som et tegn fra oven at når man har passert 50 passer det seg ikke med navlepiercing 🤪 1 15
Alisha* Skrevet 8. september 2025 #92 Skrevet 8. september 2025 Ser hun har gått til innkjøp av flere topper ikveld. Burde kanskje spandert på seg en BH istede. Ei dame på 60 år med rynker, slapp hud og levd liv kler seg som en ungdom. Hva er det hun tror om seg selv. Og dette lasset med sminke… Folk snur seg og ler, mens H tror hun er så sexy. Æsj… 4 18
NiceOrNothing Skrevet 8. september 2025 #93 Skrevet 8. september 2025 baremeg skrev (1 time siden): Ble helt satt ut da jeg så det og ikke bare utringningen som går ned til magen 🤭 BH hadde vært fint i den kjolen Hun hadde vært tusen ganger penere med bh ja 1
Full kontroll Skrevet 8. september 2025 #94 Skrevet 8. september 2025 (endret) Håper èn av de lukket dører / vindu, før oppgjørets time fant sted Ønsker faktisk at *naboer* klagde på bråk, og en ansatt kom for å be de rose seg Endret 8. september 2025 av Full kontroll 7 1
panzerpølsa Skrevet 9. september 2025 #95 Skrevet 9. september 2025 Tror IH glemte å ta med alt kaoset dramaet og den dårlige stemningen som det er på snap i innleggene på Instagram Det er virkelig som to forskjellige personer. På Instagram er alt så fint og flott, bare trivsel og god stemning. På snapchat ropes, skrikes å grines det over en lav sko. Helt merkelig opplegg hun kjører på sine sosiale medier 🤷 8 6
Sommer48 Skrevet 9. september 2025 #96 Skrevet 9. september 2025 panzerpølsa skrev (3 minutter siden): Tror IH glemte å ta med alt kaoset dramaet og den dårlige stemningen som det er på snap i innleggene på Instagram Det er virkelig som to forskjellige personer. På Instagram er alt så fint og flott, bare trivsel og god stemning. På snapchat ropes, skrikes å grines det over en lav sko. Helt merkelig opplegg hun kjører på sine sosiale medier 🤷 Jo mer kaos på Snapchat, jo nærmere den høyt ønsket gule stjerna… tenker hun 🤨 6
Blue Sky Skrevet 9. september 2025 #97 Skrevet 9. september 2025 (endret) Til tross for utallige sydenturer og kirkebesøk som hun «love love love» aner hun fortsatt ikke «hvilken religion dæm har i herre lainne». Basis allmennkunnskap er under pari og ikke er det noen interesse for å lære noe heller. Dette til tross format man anser seg selv som en formidler. Denne gangen var det å vase seg halvnaken inn i et kloster (noe jeg antok at det var med en gang jeg så bygningene og området foran kirken), og selv om hun ikke så noen der, kan hun være sikker på at noen så henne. Nemlig de som bor i klosteret, men de blir ikke tatt hensyn til. Huff jeg blir neste svett av å se på. Ååååå jeg glemte å nevne det, halvnaken og uten BH. Endret 9. september 2025 av Blue Sky 14 2
guriland Skrevet 9. september 2025 #98 Skrevet 9. september 2025 Blue Sky skrev (2 timer siden): Til tross for utallige sydenturer og kirkebesøk som hun «love love love» aner hun fortsatt ikke «hvilken religion dæm har i herre lainne». Basis allmennkunnskap er under pari og ikke er det noen interesse for å lære noe heller. Dette til tross format man anser seg selv som en formidler. Denne gangen var det å vase seg halvnaken inn i et kloster (noe jeg antok at det var med en gang jeg så bygningene og området foran kirken), og selv om hun ikke så noen der, kan hun være sikker på at noen så henne. Nemlig de som bor i klosteret, men de blir ikke tatt hensyn til. Huff jeg blir neste svett av å se på. Ååååå jeg glemte å nevne det, halvnaken og uten BH. Og når hun begynte gråte etterpå for hun ble så rørt og hadde så mye som skjedde nå... Tenker vi bare teller ned til den vanlige sammensmeltingen når hun kommer hjem. 3 11
Anita321 Skrevet 9. september 2025 #99 Skrevet 9. september 2025 (endret) Å filme seg selv på stranda med selfiestangen hver dag-hvem er det interessant for? Siden hun sa at Tom bare kunne "reise avsted", så burde hun vel fortelle hvordan de ble "venner" igjen? Dama karakteriserer seg som blant annet åpen og positiv på snap. Positiv????!! Er det noe hun ikke er, så er det positiv🤣😂😂Snart er det mer "jamring" - et par uker hjemme nå, så er det i gang... Da blir det bare en Østersundtur, så får vi se mer hotellrom, frokost og gatefilming. Endret 9. september 2025 av Anita321 5 6
Pusemusen Skrevet 9. september 2025 #100 Skrevet 9. september 2025 (endret) Nå har vi vel sett NOK av Rhodos by og gamlebyen? Oh my lord! Hva med å leie bil en dag og kjøre rundt øya? Den er ikke sååå stor. Se litt annet. Endret 9. september 2025 av Pusemusen 8 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå