Babyyoda Skrevet mandag kl 08:15 #61 Skrevet mandag kl 08:15 Rapporterte snappen av damen. Men regner med at "den ikke bryter med retningslinjer" som vanlig. Iallefall det stringtrusemannresponsen var. Blir helt matt. 2 8
Anneth Skrevet mandag kl 08:28 #62 Skrevet mandag kl 08:28 En mann med stringtruse er akkurat like flatterende som ei utslitt wannabe 25-dame med piratlook, frimerkebikini fillers-overdose og selfiestang. Altså nydelich! 😘😘 19 6
Babyyoda Skrevet mandag kl 08:34 #63 Skrevet mandag kl 08:34 Blir mer og mer tydelig hvorfor livet hennes er fult av brutte relasjoner.. Føler med familien ❤️ 2 20
garfunkel Skrevet mandag kl 10:10 #64 Skrevet mandag kl 10:10 Tar bilder av andre mennesker og kritiserer og latterliggjør deres klesvalg. Zoomer inn og tar bilde av lettkledde mennesker uten deres viten. Nå synes jeg hun begynner å bli ordentlig stygg i oppførselen sin. Ser hun hvem som har rapportert om man velger å gjøre det på de bildene hvor hun latterliggjør? For jeg ønsker å gjøre det, det her er ikke greit 6 10
LenaBAL Skrevet mandag kl 11:11 #65 Skrevet mandag kl 11:11 garfunkel skrev (59 minutter siden): Tar bilder av andre mennesker og kritiserer og latterliggjør deres klesvalg. Zoomer inn og tar bilde av lettkledde mennesker uten deres viten. Nå synes jeg hun begynner å bli ordentlig stygg i oppførselen sin. Ser hun hvem som har rapportert om man velger å gjøre det på de bildene hvor hun latterliggjør? For jeg ønsker å gjøre det, det her er ikke greit Har rapportert både insta og snap på henne , er ikke blitt blokka enda , så jeg tror ikke de får vite hvem, men den oppførselen de viser kan jeg gjerne bli blokket om det får konsekvenser for hva hun legger ut ! 7 1
panzerpølsa Skrevet mandag kl 11:21 #66 Skrevet mandag kl 11:21 garfunkel skrev (1 time siden): Tar bilder av andre mennesker og kritiserer og latterliggjør deres klesvalg. Zoomer inn og tar bilde av lettkledde mennesker uten deres viten. Nå synes jeg hun begynner å bli ordentlig stygg i oppførselen sin. Ser hun hvem som har rapportert om man velger å gjøre det på de bildene hvor hun latterliggjør? For jeg ønsker å gjøre det, det her er ikke greit Tom er enda verre. Disse to er så uspiselige som du får det. Ta en titt på dere selv før dere latterliggjør andre, jaggu ikke mye å skryte av hverken stil eller oppførsel. 7 2
Honey Dew Skrevet mandag kl 11:24 #67 Skrevet mandag kl 11:24 Full kontroll skrev (3 timer siden): Er vel ikke så mange som har denne tattoo akkurat der, så om man hadde spurt på en av disse Fb siden , inn og utland , for ulike steder i "syden" hadde nok noen som kjenner den det gjaldt eller damen selv gitt respons 😛 Er det ikke forskjellige lover og regler fra land til land, når det gjelder dette?
Sommer48 Skrevet mandag kl 11:36 #68 Skrevet mandag kl 11:36 garfunkel skrev (1 time siden): Tar bilder av andre mennesker og kritiserer og latterliggjør deres klesvalg. Zoomer inn og tar bilde av lettkledde mennesker uten deres viten. Nå synes jeg hun begynner å bli ordentlig stygg i oppførselen sin. Ser hun hvem som har rapportert om man velger å gjøre det på de bildene hvor hun latterliggjør? For jeg ønsker å gjøre det, det her er ikke greit Du kan fint rapportere, uten at hun vet hvem det er 👍🏼 1 4
Full kontroll Skrevet mandag kl 12:00 #69 Skrevet mandag kl 12:00 Honey Dew skrev (30 minutter siden): Er det ikke forskjellige lover og regler fra land til land, når det gjelder dette? Kan så være, men respekt for andres komfortzone ,ve og vell må man uansett se laaangt etter i IH verden, dessverre 😕 MÆ, mæ sjøl og bære mæ blir jo noe helt annet iflg henne 5 2
Babyyoda Skrevet mandag kl 12:16 #70 Skrevet mandag kl 12:16 garfunkel skrev (2 timer siden): Tar bilder av andre mennesker og kritiserer og latterliggjør deres klesvalg. Zoomer inn og tar bilde av lettkledde mennesker uten deres viten. Nå synes jeg hun begynner å bli ordentlig stygg i oppførselen sin. Ser hun hvem som har rapportert om man velger å gjøre det på de bildene hvor hun latterliggjør? For jeg ønsker å gjøre det, det her er ikke greit Håper jeg blir "offer" for filming/bildetagningen hennes en dag 😈 3
Blue Sky Skrevet mandag kl 12:43 #71 Skrevet mandag kl 12:43 panzerpølsa skrev (1 time siden): Tom er enda verre. Disse to er så uspiselige som du får det. Ta en titt på dere selv før dere latterliggjør andre, jaggu ikke mye å skryte av hverken stil eller oppførsel. Ser jo bare hvordan hun går kledd under dagens morgentur. Jeg tror ikke det er så vanlig å gå rundt så snaukledd i bygatene hverken i Norge, Hellas eller noe annet sted for den saks skyld. 3 2
panzerpølsa Skrevet mandag kl 13:55 #72 Skrevet mandag kl 13:55 (endret) Heidi, logg av snap. Nå er det altså så sinnsykt tullete det du legger ut, og du fremstår som så ustabil og narsisisstisk som det overhode er mulig. Du skaper kaos og drama, henger ut uvitende mennesker på stranda og oppfører deg som en tulling! Tenk på ungene dine, barnebarn og de få du har rundt deg. Det her er jo galskap. Endret mandag kl 13:58 av panzerpølsa 5 21
Ananais Skrevet mandag kl 14:00 Forfatter #73 Skrevet mandag kl 14:00 Herregud… HERREGUD!! En forbanna navlepiercing😳 Når du ikke trodde hun kunne bli verre, så kommer dette. Selvsagt driter Tom i gnålet hennes. Alt blir jo blåst ut av proposjoner. Syns jeg hører gnålinga på stranda. «Åååh, no bli ikke navlen min fin lenger» For det var jo ikke snakk om smerter, kun det forfengelige. «Alt æ har vært gjennom».. Ja, hun sliter, men jeg har god lyst til å be henne holde kjeft med den jævla sutringa. Hvor selvsentrert er det mulig å bli som gammal kjerring?? Det er vilt. Vet du, Instaheidi; ta å dropp den piercingen du, og ta med armbånd og smykker og annet dilldall i samme slengen. 6 15
Maia3 Skrevet mandag kl 14:00 #74 Skrevet mandag kl 14:00 panzerpølsa skrev (2 minutter siden): Heidi, logg av snap. Nå er det altså så sinnsykt tulkete det du legger ut, og du fremstår som så ustabil og narsisisstisk som det overhode er mulig. Du skaper kaos og drama, henger ut uvitende mennesker på stranda og oppfører deg som en tulling! Tenk på ungene dine, barnebarn og de få du har rundt deg. Det her er jo galskap. Dama er ikke riktig klok, men hun bryr seg bare om seg selv dessverre! Alle andre det er noe galt med. Ikke noe bedre han heller 6 6
Me for life Skrevet mandag kl 14:02 #75 Skrevet mandag kl 14:02 panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Heidi, logg av snap. Nå er det altså så sinnsykt tullete det du legger ut, og du fremstår som så ustabil og narsisisstisk som det overhode er mulig. Du skaper kaos og drama, henger ut uvitende mennesker på stranda og oppfører deg som en tulling! Tenk på ungene dine, barnebarn og de få du har rundt deg. Det her er jo galskap. Jeg tror faktisk ikke det er mulig, jeg tror Snap er Heroinen til Heidi. Hun er avhengig og må snappe ellers får hun abstinenser. Hun lever kun for den neste Snap'en og gjør alt for å skrape sammen "innhold" for enhver pris. 4 11
panzerpølsa Skrevet mandag kl 14:03 #76 Skrevet mandag kl 14:03 Maia3 skrev (1 minutt siden): Dama er ikke riktig klok, men hun bryr seg bare om seg selv dessverre! Alle andre det er noe galt med. Ikke noe bedre han heller Nei, det kommer i alle fall tydelig frem på denne turen. Verste jeg har sett fra den kanten. 2 8
Elvirra Skrevet mandag kl 14:09 #77 Skrevet mandag kl 14:09 Triste greier. Som om de ikke klarer å bare ha det bra. Det MÅ bli krangling og skriking. Og der tror jeg de er like gode. Er det alkohol som så konsekvent blåser ting ut av proporsjon på alle ferier? 1 12
baremeg Skrevet mandag kl 14:23 #78 Skrevet mandag kl 14:23 SÅ mye oppstyr for en piercing!!!! Hun blir verre og verre!!! Sitter og griner over dette fordi hun har opplevd så mye annet fælt tidligere. Really?! 3 13
Maia3 Skrevet mandag kl 14:25 #79 Skrevet mandag kl 14:25 Elvirra skrev (2 minutter siden): Triste greier. Som om de ikke klarer å bare ha det bra. Det MÅ bli krangling og skriking. Og der tror jeg de er like gode. Er det alkohol som så konsekvent blåser ting ut av proporsjon på alle ferier? De er like gal uansett om de er hjemme eller på tur. Hun tuter så tårene renner nå, og er såååå forbannet på Tom som ikke bryr seg om den TRAGISKE hendelsen med piercingen. Hun må på Alaris (Aleris) nå og få et kirurgisk inngrep ! Djiiiises 🤣 At Tom ikke kan vise omtanke og trøst i denne fryktelige situasjonen, når han VET at verden er i ferd med å gå under, da kan han bare dra en viss plass! Herregud for noen PROBLEMER hun har!! Hun må få hjelp et sted. Hva om det VIRKELIG oppstår en KRISE? Dama er jo helt sprø 3 15
garfunkel Skrevet mandag kl 14:42 #80 Skrevet mandag kl 14:42 Tenkte på det senest på snappene fra i går hvor man ser at piercingsmykket hennes er så lang at det dingler ut nederst på toppen hun hadde på, var vel bare spørsmål om tid før den røk. Prøvde meg på sånne lange smykker i navlen jeg også når jeg var 13, var ikke lenge jeg orket det for den hektet seg jo fast i klærne og ble revet i rett som det er. Prøv å flekk av deg en ullgenser f.eks med sånt dingeldangel hengende på magen 6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå