baremeg Skrevet 5. september #41 Skrevet 5. september Tom setter sikkert pris på at hun informerer ut at han bare har hatt en løs avføring i dag 😂 5 1 1
Pigaloppa Skrevet 5. september #42 Skrevet 5. september baremeg skrev (24 minutter siden): Tom setter sikkert pris på at hun informerer ut at han bare har hatt en løs avføring i dag 😂 Hun må ha noe på han siden han orker å bli værende 😊 13 3
Blue Sky Skrevet 5. september #43 Skrevet 5. september (endret) Først fikk jeg sympati og godfølelse for at hun var så omsorgsfull ifht at Tom er syk, men så kommer den pekefingeren og kritikken mot følgere som kommer med gode råd og hun spiller ut sitt sanne jeg igjen. Æsj og huff. Endret 5. september av Blue Sky 9 5
Ananais Skrevet 6. september Forfatter #44 Skrevet 6. september Fyren er sjuk og har nok med seg selv nede på stranda.. men neida! «Tom!» «TOM!!» «Toooom!!» og skal flette fingre og tviholde på han mens hun glefser og syter til de trofaste følgerne som bare prøver å bidra. La oss ikke glemme at hun tross alt er snart 60 år, har vært på maaange sydenturer og har faktisk også blitt hentet i sykebil i syden!! Så her trengs INGEN tips eller råd🥵 5 15
Blue Sky Skrevet 6. september #45 Skrevet 6. september (endret) Ananais skrev (3 minutter siden): Fyren er sjuk og har nok med seg selv nede på stranda.. men neida! «Tom!» «TOM!!» «Toooom!!» og skal flette fingre og tviholde på han mens hun glefser og syter til de trofaste følgerne som bare prøver å bidra. La oss ikke glemme at hun tross alt er snart 60 år, har vært på maaange sydenturer og har faktisk også blitt hentet i sykebil i syden!! Så her trengs INGEN tips eller råd🥵 Det kan vel hende at det er flere av hennes kjære kjære følgere som begynner å stusse litt over oppførselen hennes etter hvert. Vi får håpe det ikke er hjerteinfarkt han har. Fyren ser jo helt gråbleik og smertepåvirket ut. Endret 6. september av Blue Sky 2 8
Full kontroll Skrevet 6. september #46 Skrevet 6. september baremeg skrev (14 timer siden): Tom setter sikkert pris på at hun informerer ut at han bare har hatt en løs avføring i dag 😂 Helt sykt at hun setter han i en bås, umyndiggjør han, og erklærer han stum, og MÅ snakke på vegne av han, han blir bare en enda større tusseladd, under hennes regime...tviler sterkt på at hun underrettet han først 😕 4 8
Zhara Skrevet 6. september #47 Skrevet 6. september Dere som har fulgt Heidi igjennom mange år , som har støttet henne og vært engasjert i hennes hverdag. Dere må slutte å bry dere ,ha empati ,gi råd osv . Heidi synes dere er respektløse! 6 6
Pigaloppa Skrevet 6. september #48 Skrevet 6. september Blue Sky skrev (17 timer siden): Først fikk jeg sympati og godfølelse for at hun var så omsorgsfull ifht at Tom er syk, men så kommer den pekefingeren og kritikken mot følgere som kommer med gode råd og hun spiller ut sitt sanne jeg igjen. Æsj og huff. Må ikke glemme at ho er snart 60 år, og hun veit ALT! Så her trenges ingen råd må vite. Når man ser og hører henne er det åpenlyst at hun burde ta mot alle råd og tilbakemeldinger hun får, for sjeldent har jeg opplevd noen med så dårlig selvinnsikt. Fisj for en oppførsel 5 13
Hønemoor Skrevet 6. september #49 Skrevet 6. september Første gang jeg har sett snappene hennes. Er faktisk målløs. Jeg hadde vært flau av å være i reisefølget hennes som skal snappe hvor enn hun går. Står der ute i vannet og filmer mens to damer som er toppløse skal ta seg en svømmetur. I tillegg til å rakke ned på følgerne sine, som blir bekymret for mannen. Hadde det vært bedre om ingen brydde seg? Tror ikke det, for hun virker ganske selvopptatt og oppmerksomhetssyk. 5 14
Anneth Skrevet 7. september #50 Skrevet 7. september Hønemoor skrev (9 timer siden): Hadde det vært bedre om ingen brydde seg? Tror ikke det, for hun virker ganske selvopptatt og oppmerksomhetssyk. Ingen må vise empati og omsorg for Tom, mens hun hulker seg nesten bevisstløs når hun får blomster og gode meldinger fra "følgere " som bryr seg om mææææ 🙈 4 1 8
Hesya Skrevet 7. september #51 Skrevet 7. september Hvorfor får folk sånn «knirkete» stakkarslig stemme så fort de skal fortelle om litt sykdom? 😂 14 1 1
Anita321 Skrevet 7. september #52 Skrevet 7. september Formen er vel ikke så ille når man klarer å gå gatelangs å filme med selfiestang..... Folk synes at humoren til Tom var morsom etter at hun spydde, men hun forstod ikke det. Kanskje hun bør tenke på at folk reagerer på "pekefingeren" og kjeftingen hennes! Men som sagt selvinnsikten er 0. 19 4
Pigaloppa Skrevet 7. september #53 Skrevet 7. september Anita321 skrev (6 timer siden): Formen er vel ikke så ille når man klarer å gå gatelangs å filme med selfiestang..... Folk synes at humoren til Tom var morsom etter at hun spydde, men hun forstod ikke det. Kanskje hun bør tenke på at folk reagerer på "pekefingeren" og kjeftingen hennes! Men som sagt selvinnsikten er 0. Vil tro at det er en av grunnene til at hun ikke får stjerne på snap. Er helt merkelig at hun gir trofaste følgere voksen kjeft fordi dem gir henne velmenende råd, det er jo oppskriften på at dem slutter å følge henne. 4 1 9
panzerpølsa Skrevet 7. september #54 Skrevet 7. september Anita321 skrev (6 timer siden): Formen er vel ikke så ille når man klarer å gå gatelangs å filme med selfiestang..... Folk synes at humoren til Tom var morsom etter at hun spydde, men hun forstod ikke det. Kanskje hun bør tenke på at folk reagerer på "pekefingeren" og kjeftingen hennes! Men som sagt selvinnsikten er 0. I tillegg denne filminga å fotograferinga av fremmede mennesker, det er ikke greit. Nå har hun også lagt ut fremmede mennesker på stranda i badetøy på sin åpne Instagramprofil, det er da ikke innafor! 2 10
Vinnanna15 Skrevet 7. september #55 Skrevet 7. september panzerpølsa skrev (1 time siden): I tillegg denne filminga å fotograferinga av fremmede mennesker, det er ikke greit. Nå har hun også lagt ut fremmede mennesker på stranda i badetøy på sin åpne Instagramprofil, det er da ikke innafor! Hadde hun filma meg i badetøy og lagt ut på snap hadde jeg klikka! 9 3
Full kontroll Skrevet 7. september #56 Skrevet 7. september (endret) Legger merke til at av alle de som ufrivillig blir med på filming i gatene og på stranden, så har jeg til nå ikke sett èn eneste gå med mobil - filme....òg her& fru går da ganske så close ( folksomt da) 😕 "antenne" lagt igjen hjemme ? 😛 Godt Tom fikk en påminnelse , " no picture, no picture" 😕 Endret 7. september av Full kontroll 4 7
panzerpølsa Skrevet 7. september #57 Skrevet 7. september Full kontroll skrev (54 minutter siden): Legger merke til at av alle de som ufrivillig blir med på filming i gatene og på stranden, så har jeg til nå ikke sett èn eneste gå med mobil - filme....òg her& fru går da ganske så close ( folksomt da) 😕 "antenne" lagt igjen hjemme ? 😛 Godt Tom fikk en påminnelse , " no picture, no picture" 😕 De er da like ille begge to, filmer jo helt oppi ansiktet på både folk de går seg rett inn i på gata, og inne på restaurant omtrent oppå bordrt det de sitter å spiser. Aldri sett sånn respektløs oppførsel av godt voksne folk. Ser jo ingen andre som holder på sånn rundt de, det burde jo sende noen signaler. 5 1 8
ulltøffel Skrevet 7. september #58 Skrevet 7. september Men IH, som visstnok, vet absolutt alt: "Det her e ikke matforgiftning! Det e MY verre". Jeg vet ikke om hun sikter til at deres runde med sykdom er verre, men matforgiftning kommer i flere former. Alt fra litt småkvalm til innleggelse på sykehus. Virker ikke som de har matforgiftning, hun har rett i det, men det var den bastante måten hun sa det på... Det de sliter med om dagen er tydeligvis smittsomt, da er det lite omtenksomt å møte opp i frokostsalen🙄 19 1 1
Jenzen Skrevet 7. september #59 Skrevet 7. september Hun virker konstant på hugget,og veldig konfliktsøkende. 5 8
panzerpølsa Skrevet 8. september #60 Skrevet 8. september (endret) ulltøffel skrev (12 timer siden): Men IH, som visstnok, vet absolutt alt: "Det her e ikke matforgiftning! Det e MY verre". Jeg vet ikke om hun sikter til at deres runde med sykdom er verre, men matforgiftning kommer i flere former. Alt fra litt småkvalm til innleggelse på sykehus. Virker ikke som de har matforgiftning, hun har rett i det, men det var den bastante måten hun sa det på... Det de sliter med om dagen er tydeligvis smittsomt, da er det lite omtenksomt å møte opp i frokostsalen🙄 Jaggu ikke rart de blir syke med den hygienen de operere med. Men å spre det rundt kunne de jo spart seg for. Endret 8. september av panzerpølsa 4 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå