Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enn at alt skal proklameres :D Minner meg tilbake til den tiden med små barn og handletur, -nå gjør vi sånn og slik, ellers er det tilbake i bilen typ 😛 Hun skulle speilet seg litt mer i venninnen  "travle"  og aktive kone, mor bestemor , neida, gnææææææger seg gjennom timer, dager og uker i sin egen verden 😮 Syns å sense stemningen for helgen til  disse to ;) 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er vitsen i å snappe om at de er på vei til trening, og hva de skal ha til middag? Det gjør hun jo hver helg når de ikke krangler. Det er totalt uinteressant. Kom med noe nytt. Det er viktig at han stopper og er med på kamera når hun skal fortelle om dagens middag. Du ser at fyren bare vil gå! I tillegg håper hun at de ikke kommer til å krangle denne helgen. Fyren ser både irritert og oppgitt ut når hun begynner å snakke om det. Får håpe for hennes skyld at han blir værerende i dette "helgeforholdet". Ikke mange menn som hadde orket det. 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
Anita321 skrev (38 minutter siden):

Hva er vitsen i å snappe om at de er på vei til trening, og hva de skal ha til middag? Det gjør hun jo hver helg når de ikke krangler. Det er totalt uinteressant. Kom med noe nytt. Det er viktig at han stopper og er med på kamera når hun skal fortelle om dagens middag. Du ser at fyren bare vil gå! I tillegg håper hun at de ikke kommer til å krangle denne helgen. Fyren ser både irritert og oppgitt ut når hun begynner å snakke om det. Får håpe for hennes skyld at han blir værerende i dette "helgeforholdet". Ikke mange menn som hadde orket det. 

Det er en motbydelig oppførsel fra hennes side. Totalt uten antenner.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Idag byr "gourmetkokken "på kyllingsnitsel og grønnerter . Hun til og med "lærte" bort hvordan man skal varme erter. Hjelpes altså 🤣

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. Spm til moderering bes tas på ris og ros. 

Sol, admin. 

Skrevet
Blue Sky skrev (På 24.10.2025 den 12.40):

Det er en motbydelig oppførsel fra hennes side. Totalt uten antenner.

Spesielt at to så godt voksne som nesten bare ser hverandre i helger må avtale at de ikke skal krangle denne helga …

• Liker 15
  • Hjerte 2
Skrevet

Fantastisk rant idag om et menneske som var egoist, ingen selvinnsikt , syting og skulle rettferdiggjøre alle sine ( dårlige)valg på et tv program. Snakk om å se splinten i en annens øye og ikke bjelken i sitt eget 😂

• Liker 8
  • Nyttig 12
Skrevet
Nikoletta skrev (3 timer siden):

Fantastisk rant idag om et menneske som var egoist, ingen selvinnsikt , syting og skulle rettferdiggjøre alle sine ( dårlige)valg på et tv program. Snakk om å se splinten i en annens øye og ikke bjelken i sitt eget 😂

Hun ROPER og SKRIKER og HÅNER ei nordlandsdame som er med i Ville fristelser. Sjeldent å høre så mye drittslenging om folk. Hun går helt i fistel. Alle kan jo finne ut hvem hun snakker om !!

Tom mente at de hadde passet fint inn der. 

NEI , DA hadde ææææ kliiiikka i vinkel !!

Fy f... for et motbydelig grusomt kvinnfolk 👹

Sånn oppførsel kan ikke forsvares på noe måte.

JA, nå slengte jeg dritt om Heidi, men den er absolutt berettiget

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet

Syns Tom sine innspill er beretiget, er jo en form for deltakelse og komunikasjon også humor! Men hun takler det ikke på noen måte. Og her var det en fin date planlagt fra hans side, men bedre å bestille biffsnadder hjem for det hadde HUN lyst til. Drit i han som har vært på jobb hele uken og vil ha luft, men ta hensyn til hun som ikke vil ut 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Ble helt satt ut av henne i dag, jeg! Er det muuulig, liksom? :fnise: Stakkars Tom. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
loffen skrev (11 minutter siden):

Ble helt satt ut av henne i dag, jeg! Er det muuulig, liksom? :fnise: Stakkars Tom. 

Vel vel, ER det stakkars Tom? Han har et valg. 

Skjønner hva du mener, men....

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet
guriland skrev (33 minutter siden):

Syns Tom sine innspill er beretiget, er jo en form for deltakelse og komunikasjon også humor! Men hun takler det ikke på noen måte. Og her var det en fin date planlagt fra hans side, men bedre å bestille biffsnadder hjem for det hadde HUN lyst til. Drit i han som har vært på jobb hele uken og vil ha luft, men ta hensyn til hun som ikke vil ut 

Hun gir blanke f...i alle andre enn.seg selv. MÆ MÆ og atter MÆ

• Liker 10
Skrevet
loffen skrev (2 timer siden):

Jeg også. Tappet meg raskt gjennom, og det eneste jeg hørte var at hun ropte "NO MÅ DU SLUTT!!!!!!!!!!" sikkert 50 ganger 

• Liker 10
Skrevet

Hva skjer med håret der? Er det oppklippet bak? Kan ikke fri meg for tanken om at hun kunne vært flott om hun fikk en bli ny-dag med klipp av det glisne, overblekede håret, litt tips til makeup og fjerning av lip fillers….sistnevnte blir da bare verre og verre 🙈

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellie77 skrev (58 minutter siden):

Hva skjer med håret der? Er det oppklippet bak? Kan ikke fri meg for tanken om at hun kunne vært flott om hun fikk en bli ny-dag med klipp av det glisne, overblekede håret, litt tips til makeup og fjerning av lip fillers….sistnevnte blir da bare verre og verre 🙈

Hun kjøper bare bittelitt løshår og så flytter hun det hit og dit i forhold til vinkelen hun tar bilde/filmer. Så bak er det sjeldent noe og da bryr hun seg ikke om å gre seg bak heller.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)

Heldigvis gikk da bra i helga, ikke så my styr  , ikke sant, Tom ? :D (sikkert godt da, hvis det er ektefølt fra begge, at det funker)( så teit og tragikomisk at jeg må le 😮 )

Nikoletta skrev (23 timer siden):

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Skrevet
Me for life skrev (15 timer siden):

Hun kjøper bare bittelitt løshår og så flytter hun det hit og dit i forhold til vinkelen hun tar bilde/filmer. Så bak er det sjeldent noe og da bryr hun seg ikke om å gre seg bak heller.

Hvordan vet du dette? I så fall temmelig spesielt 😮‍💨

• Nyttig 1
Skrevet

Noe spesielt at IH på 60 år har et behov for å vise fjortis-kliss når T skal dra på jobb. I tilegg ser man T vrir seg unna hver gang - tydelig ubekvem med å få kamera i trynet.  IH har ett sinnsykt kontrollbehov, ikke rart det blir krangling. Hver gang T prøver å komme med i en samtale, hever hun bare røsten og veiver med armene. Så ler hun av seg selv - ja så voldsomt at det minner om en scene i en Halloween film. En kan jo spørre seg hvorfor T orker - men kan godt være behagelig med både pose og sekk. Nå nærmer julen seg - hvem, hva og hvor🫣  Spenn fast belte - det blir laaange og intense snapper fremover.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Alisha* skrev (1 time siden):

Noe spesielt at IH på 60 år har et behov for å vise fjortis-kliss når T skal dra på jobb. I tilegg ser man T vrir seg unna hver gang - tydelig ubekvem med å få kamera i trynet.  IH har ett sinnsykt kontrollbehov, ikke rart det blir krangling. Hver gang T prøver å komme med i en samtale, hever hun bare røsten og veiver med armene. Så ler hun av seg selv - ja så voldsomt at det minner om en scene i en Halloween film. En kan jo spørre seg hvorfor T orker - men kan godt være behagelig med både pose og sekk. Nå nærmer julen seg - hvem, hva og hvor🫣  Spenn fast belte - det blir laaange og intense snapper fremover.

Du så leppan hennes? 🤭🤭

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...