Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #381 Skrevet 16. oktober 2025 Kaffeskål! skrev (14 timer siden): Blir nok skikkelig bra dette med maleutstyr fra temu. Eller ikke. Eller fra Tui, som hun sier 😅 2
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #382 Skrevet 16. oktober 2025 Full kontroll skrev (15 timer siden): Bare å "glede" seg til hun skal utdype hva denne malerjobben har påvirket henne fysisk og psykisk 😕 😛 Håper hun krediterer Tom for han uvurderlige hjelp Tror du hun egentlig syns han har bidratt så mye da? Han har "spaklet" da… det er jo noe. Men jeg tror hun føler at hun har gjort det meste 🙃 5
Full kontroll Skrevet 16. oktober 2025 #383 Skrevet 16. oktober 2025 Lunabelle skrev (14 minutter siden): Tror du hun egentlig syns han har bidratt så mye da? Han har "spaklet" da… det er jo noe. Men jeg tror hun føler at hun har gjort det meste 🙃 Neh Syns også jeg hører henne - ; Tom betal sydenreisa, sia Æ betalt alt til oppussinga 7
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #384 Skrevet 16. oktober 2025 Full kontroll skrev (32 minutter siden): Neh Syns også jeg hører henne - ; Tom betal sydenreisa, sia Æ betalt alt til oppussinga Ja det har du sikkert rett i 😂😂 5
Blue Sky Skrevet 16. oktober 2025 #385 Skrevet 16. oktober 2025 (endret) Det er jo en tankevekker at hun ikke helt greide å resonnere seg fram til hvilken side av den «tui-tingen» som skulle legges an mot lista også da. Endret 16. oktober 2025 av Blue Sky 7
Full kontroll Skrevet 16. oktober 2025 #386 Skrevet 16. oktober 2025 (endret) Sletta 😛 Gjentok meg selv Endret 16. oktober 2025 av Full kontroll
LenaBAL Skrevet 16. oktober 2025 #388 Skrevet 16. oktober 2025 Full kontroll skrev (6 timer siden): Neh Syns også jeg hører henne - ; Tom betal sydenreisa, sia Æ betalt alt til oppussinga Tenk å betale oppussing av sitt eget hjem da🤡🤡🤡🤡 3 5
Maia3 Skrevet 16. oktober 2025 #389 Skrevet 16. oktober 2025 loffen skrev (21 minutter siden): Nå var hun endelig tilbake. 🤣 Djiiiises for ei gnææælling. Orket ikke å høre hele. Ensomhet, krangling med Tom, kneggende latterkuler, tårer og bla bla bla bla. Er så tragisk at man kan få fnatt av mindre 17 1
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #390 Skrevet 16. oktober 2025 Nå var det ei som nesten ble halshogd, fordi Heidi svarer kun på spørsmål offentlig i snapstory. Javel, men hvorfor ikke svare på det spørsmålet i story da? Hvorfor være frekk? Vedkommende ba ikke om å få et personlig svar kun til henne. Hun spurte om noe veldig mange sikkert lurer på. Men i kjent Heidi-stil så ble det lagt ut et nebbete svar, som forklarer hvorfor hun ikke har noen nære og hvorfor hun er ensom. - Det er fordi du ikke evner å være hyggelig Heidi! 5 12
Skogstrolle Skrevet 16. oktober 2025 #391 Skrevet 16. oktober 2025 Lunabelle skrev (3 minutter siden): Nå var det ei som nesten ble halshogd, fordi Heidi svarer kun på spørsmål offentlig i snapstory. Javel, men hvorfor ikke svare på det spørsmålet i story da? Hvorfor være frekk? Vedkommende ba ikke om å få et personlig svar kun til henne. Hun spurte om noe veldig mange sikkert lurer på. Men i kjent Heidi-stil så ble det lagt ut et nebbete svar, som forklarer hvorfor hun ikke har noen nære og hvorfor hun er ensom. - Det er fordi du ikke evner å være hyggelig Heidi! Enn å være så frekk og spørre om det der!!! 🫣 12
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #392 Skrevet 16. oktober 2025 Skogstrolle skrev (1 minutt siden): Enn å være så frekk og spørre om det der!!! 🫣 Ja det er jo helt forferdelig 😂😂. Hun er rimelig nærtagende. Jeg forstår jo at det er enklere å angripe hun som spurte, enn å innrømme nederlag og noe som tydeligvis er et veldig sårt tema. Men det får da være måte på. Hun kan ihvertfall prøve å svare hyggelig. 8 6
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #393 Skrevet 16. oktober 2025 Og hun ønsket jo helt tydelig å drite ut vedkommende, siden hun ikke engang anonymiserte henne. Trist å se henne behandle andre sånn! 8 6
LenaBAL Skrevet 16. oktober 2025 #394 Skrevet 16. oktober 2025 Lunabelle skrev (1 time siden): Og hun ønsket jo helt tydelig å drite ut vedkommende, siden hun ikke engang anonymiserte henne. Trist å se henne behandle andre sånn! Og det er grunnen til at du er ensom og ingen nære tar kontakt Heidi ! 13 6
AnneSusanne Skrevet 16. oktober 2025 #395 Skrevet 16. oktober 2025 LenaBAL skrev (55 minutter siden): Og det er grunnen til at du er ensom og ingen nære tar kontakt Heidi ! Det er sant! 5 1 3
friskbris Skrevet 16. oktober 2025 #396 Skrevet 16. oktober 2025 Nei hu e baaare snill å go sjø, det e aill andran som e fæl! 3 2
Janmar Skrevet 16. oktober 2025 #397 Skrevet 16. oktober 2025 Full kontroll skrev (6 timer siden): Sletta 😛 Gjentok meg selv Går det an å slette kommentarer? Hvordan gjør man det
Anita321 Skrevet 16. oktober 2025 #398 Skrevet 16. oktober 2025 (endret) Lunabelle skrev (5 timer siden): Ja det er jo helt forferdelig 😂😂. Hun er rimelig nærtagende. Jeg forstår jo at det er enklere å angripe hun som spurte, enn å innrømme nederlag og noe som tydeligvis er et veldig sårt tema. Men det får da være måte på. Hun kan ihvertfall prøve å svare hyggelig. De tenker vel det samme som oss at hun er skyld i det selv at hun har det sånn. Forresten den ene datteren har hun jo ikke engang kontakt med. Når hun velger å være alene på julaften i stedet sammen med barn og barnebarn, så sier det sitt...... Endret 16. oktober 2025 av Anita321 11 2
Lunabelle Skrevet 16. oktober 2025 #399 Skrevet 16. oktober 2025 Janmar skrev (57 minutter siden): Går det an å slette kommentarer? Hvordan gjør man det Nei, du får ikke slettet selve innlegget, men du kan slette eller endre selve teksten. Det gjør du ved å trykke på endre, nederst ved siden av "siter" 😊 1
Full kontroll Skrevet 16. oktober 2025 #400 Skrevet 16. oktober 2025 (endret) Lunabelle skrev (16 minutter siden): Nei, du får ikke slettet selve innlegget, men du kan slette eller endre selve teksten. Det gjør du ved å trykke på endre, nederst ved siden av "siter" 😊 @Janmar det hun sier Jeg skulle nok skrevet "endret" ikke "slettet" 😛 Endret 16. oktober 2025 av Full kontroll 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå