Anita321 Skrevet 25. september 2025 #321 Skrevet 25. september 2025 (endret) Blue Sky skrev (10 timer siden): For meg er det jo helt ubegripelig at et sånt lite arr kan være noe å tenke på i det hele tatt. Helt merkelig og ute av proporsjoner. Det blir jo ALT den dama gjør! Kjefting, smelling, veiver med armer, opp ned pekefinger etc. I dag skulle hun ikke gjøre men "spesielt" , men gjør hun noen gang det da? Fortelle at hun skal trene, utpakking av klær og sminke, "kjefte og smelle" , rulle sammen pizzarull med pepperonipølse, pusteøvelser etc. Når er hun på fjelltur, hyttetur, revy, teater, besøk hos folk etc.? Hun gjør aldri noe "spesielt", men forstår nok ikke ordets betydning.... Endret 25. september 2025 av Anita321 9 2
Anita321 Skrevet 25. september 2025 #322 Skrevet 25. september 2025 Ananais skrev (1 time siden): IH ser Tom kommer kjørende - kaster på seg babydoll-undertøyskjole, tar en fire-fem drag med lipglossen og setter telefonen på opptak.. «Heeiiiii kjære» -nuss og kos og klin foran kamera med babystemme. Ikke planlagt og tilgjort i hele tatt den seansen der 🤣 En seanse hun sender med jevne mellomrom. Fryktelig interessant å se 😂 Ikke mye nytt å by på. 2 1
JojoMoyes Skrevet 25. september 2025 #323 Skrevet 25. september 2025 Full kontroll skrev (2 timer siden): Når det snappes fra bilen, ser det noen ganger ut som hun er (mye) eldre enn Tom << Tom på tur med mor>> , men så forvarer jeg henne med at hun sitter for nær (snap) kamera ( yeah right ) Tja hvordan hadde hun sett ut uten innsprøytinger i ansiktet ? Veldig få på den alderen som har så slett panne og kinnbein osv . Men nedenfor det ser man jo hva som er naturlig .Trist at utseende betyr så mye at man ødelegger hele utseende som så mer enn greit nok ut før . 8
Måne Rampelyset Skrevet 25. september 2025 #324 Skrevet 25. september 2025 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
JojoMoyes Skrevet 25. september 2025 #325 Skrevet 25. september 2025 Anita321 skrev (7 minutter siden): En seanse hun sender med jevne mellomrom. Fryktelig interessant å se 😂 Ikke mye nytt å by på. Så tar de en isepise kald øl og koser seg en halv time . Så er det back til kjeftesmelle Heidi og sannheten bak snuskeduske hilsingen er på plass . Høres koselig ut å komme hjem hver gang 😳🥴 5 2
Maia3 Skrevet 25. september 2025 #326 Skrevet 25. september 2025 Anita321 skrev (21 minutter siden): Det blir jo ALT den dama gjør! Kjefting, smelling, veiver med armer, opp ned pekefinger etc. I dag skulle hun ikke gjøre men "spesielt" , men gjør hun noen gang det da? Fortelle at hun skal trene, utpakking av klær og sminke, "kjefte og smelle" , rulle sammen pizzarull med pepperonipølse, pusteøvelser etc. Når er hun på fjelltur, hyttetur, revy, teater, besøk hos folk etc.? Hun gjør aldri noe "spesielt", men forstår nok ikke ordets betydning.... Hun har sssjoppa og kjøpt løper og putetrekk på salg på "Kids". Betaler ALDRI full pris sier hun. Såååå lekker løper og mørk blå putetrekk til mørk grå sofa. Trenger man ikke litt farger i hus nå i mørketiden? Jeg blir dæppa på hennes vegne 5
Anneth Skrevet 26. september 2025 #327 Skrevet 26. september 2025 Timeglass skrev (13 timer siden): Og allikevel prioriterer han ishockeykamp 🤣 Eller...DERFOR prioriterer han ishockeykamp 😅 13 1
Blue Sky Skrevet 26. september 2025 #328 Skrevet 26. september 2025 Når det gjelder bruk av kunstig intelligens, AI, er det svært viktig å være klar over at den kun henter informasjon fra internett, at ikke all informasjon som ligger på internett er korrekt, at den AI vi har tilgang til i første rekke er språkmodeller, altså ikke helsemodeller, OG at den er konstruert slik at den tilpasser svarene slik at de skal «please» oss. Denne såkalte intelligensen ikke er sosial, men kunstig. Dette er to vidt forskjellige ting, som det kan være nyttig å ha reflektert over betydningen av, særlig når man skal formidle kunnskap til andre. 8 2
Anita321 Skrevet 26. september 2025 #329 Skrevet 26. september 2025 Blue Sky skrev (På 25.9.2025 den 10.31): Blue Sky skrev (3 timer siden): Når det gjelder bruk av kunstig intelligens, AI, er det svært viktig å være klar over at den kun henter informasjon fra internett, at ikke all informasjon som ligger på internett er korrekt, at den AI vi har tilgang til i første rekke er språkmodeller, altså ikke helsemodeller, OG at den er konstruert slik at den tilpasser svarene slik at de skal «please» oss. Denne såkalte intelligensen ikke er sosial, men kunstig. Dette er to vidt forskjellige ting, som det kan være nyttig å ha reflektert over betydningen av, særlig når man skal formidle kunnskap til andre. Den dama, skjønner jo ikke det. Dagens moralpreken var at de som ikke fulgte mammografiprogrammet var uansvarlige. Er det mulig? Såvidt jeg husker var det vel bare noen år siden hun tok sin første celleprøve.... Hun må vel først "feie for sin egen dør". Der får man også innkalling... Ikke rart at slekt, gamle venner og normale folk trekker seg unna. 2 8
LenaBAL Skrevet 26. september 2025 #331 Skrevet 26. september 2025 Skogstrolle skrev (17 minutter siden): Inspirasjon 🥰 Det må være skrevet med ironi ! Herre min hatt! 14
Lunabelle Skrevet 26. september 2025 #332 Skrevet 26. september 2025 Skogstrolle skrev (19 minutter siden): Inspirasjon 🥰 Hun minner meg om Cowboy-Laila 17 1
baremeg Skrevet 26. september 2025 #333 Skrevet 26. september 2025 Skogstrolle skrev (3 timer siden): Inspirasjon 🥰 Fantastisk innstilling??! Følger vi samme dama? Hun er jo nesten bare negativ!! 1 18
garfunkel Skrevet 26. september 2025 #334 Skrevet 26. september 2025 LenaBAL skrev (11 timer siden): Det må være skrevet med ironi ! Herre min hatt! Jeg mistenker at hun har en egen snapkonto hvor hun sender snapper til sin Insta Heidi-bruker, og bare endrer navn og bitemoji mellom hver gang. Synes skrivestilen og bruk av tegnsetting er påfallende likt hos alle disse som roser henne usaklig høyt opp i skyene 5 8
Full kontroll Skrevet 27. september 2025 #335 Skrevet 27. september 2025 Er hun i gang med malerprosjektet idag tro ? Tom er i allefall friluftsmann i dag (ref:snap) , nyter fin været 4
Full kontroll Skrevet 27. september 2025 #336 Skrevet 27. september 2025 garfunkel skrev (15 timer siden): Jeg mistenker at hun har en egen snapkonto hvor hun sender snapper til sin Insta Heidi-bruker, og bare endrer navn og bitemoji mellom hver gang. Synes skrivestilen og bruk av tegnsetting er påfallende likt hos alle disse som roser henne usaklig høyt opp i skyene Ja, virker som det er denne Marianne som får "fame" på kanalen hennes i allefall, ikke vitner det om at hun får så mye feedback av denne art, med tanke på hyppigheten i delingen med oss , av hva hun mottar 4 2
Blue Sky Skrevet 28. september 2025 #337 Skrevet 28. september 2025 Det er vel ikke så morsomt å ha en kjæreste som er så opptatt med å gjøre ting på egen hånd tenker jeg. Fortsettekse følger. 1 4
Dude1996 Skrevet 28. september 2025 #338 Skrevet 28. september 2025 "Vi som har vokst opp på landet. Vår generasjon er den siste til å besøke hverandre uten avtale". Klassisk dame fra Fosen som har flytta derifra 5
Blue Sky Skrevet 28. september 2025 #339 Skrevet 28. september 2025 Dude1996 skrev (2 timer siden): "Vi som har vokst opp på landet. Vår generasjon er den siste til å besøke hverandre uten avtale". Klassisk dame fra Fosen som har flytta derifra Ja? Er det feil? 😅
Veslemarthe Skrevet 28. september 2025 #340 Skrevet 28. september 2025 Dude1996 skrev (6 timer siden): "Vi som har vokst opp på landet. Vår generasjon er den siste til å besøke hverandre uten avtale". Klassisk dame fra Fosen som har flytta derifra Unanmeldt besøk er et digert NEI hos meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå