Maia3 Skrevet 24. september 2025 #281 Skrevet 24. september 2025 Me for life skrev (56 minutter siden): Når man skal lære opp leger med kunnskapen man har skaffet seg gjennom å google 🤦♀️ "Heidi vet best" tas til et helt nytt nivå idag, når man ikke trodde det kunne bli verre..... Hun er ikke sann altså! Og så fikk hun parkeringskort i tillegg på TUSEN krooona fordi hun hadde parkert på handicap 😂 Hun ringte Tom asap og klagde, og han ville betale boten? Betaler han ALT der i huset , eller? Herregud som hun syter og tyter og ikke minst ROPER 5 15
Full kontroll Skrevet 24. september 2025 #282 Skrevet 24. september 2025 Maia3 skrev (2 minutter siden): Hun er ikke sann altså! Og så fikk hun parkeringskort i tillegg på TUSEN krooona fordi hun hadde parkert på handicap 😂 Hun ringte Tom asap og klagde, og han ville betale boten? Betaler han ALT der i huset , eller? Herregud som hun syter og tyter og ikke minst ROPER 😜😜
JojoMoyes Skrevet 24. september 2025 #283 Skrevet 24. september 2025 Full kontroll skrev (31 minutter siden): 😜😜 Her gjenspeiler jo hun den positive damen hun beskriver seg selv som på snap og insta 🙈😂hun er ikke mye positiv , ja jeg vet hun er i overgangsalderen men lell ! Det sytes og klages og bæpes hver bidige dag . Og hun kan få pokal for å alltid male fanden på veggen på forhånd når vi andre ville krysset fingre og sett det an litt 😳😱😬😂 6 2
Maia3 Skrevet 24. september 2025 #284 Skrevet 24. september 2025 Full kontroll skrev (37 minutter siden): 😜😜 🤣
Maia3 Skrevet 24. september 2025 #285 Skrevet 24. september 2025 loffen skrev (50 minutter siden): Jeg ventet i fem år på en fotoperasjon og nå ventet i ett år for å fjerne gallen. Håper jeg kommer før henne denne gangen. Noen andre her som er bittelitt lei av ankelen hennes forresten? Lykke til Loffen 😀 Håper du kommer inn snart 3
JojoMoyes Skrevet 24. september 2025 #286 Skrevet 24. september 2025 Full kontroll skrev (1 time siden): 😜😜 Men hun fikk jo en fin anledning til å sende en selfie da . Det var nok åreit for henne 😬 5
gladidag Skrevet 24. september 2025 #287 Skrevet 24. september 2025 JojoMoyes skrev (31 minutter siden): Her gjenspeiler jo hun den positive damen hun beskriver seg selv som på snap og insta 🙈😂hun er ikke mye positiv , ja jeg vet hun er i overgangsalderen men lell ! Det sytes og klages og bæpes hver bidige dag . Og hun kan få pokal for å alltid male fanden på veggen på forhånd når vi andre ville krysset fingre og sett det an litt 😳😱😬😂 Overgangsalder? Er ikke hun godt over 60? 5
Ananais Skrevet 24. september 2025 Forfatter #288 Skrevet 24. september 2025 Lurer sånn på hvem disse folkene som til stadighet kommenterer at hun er så fantastisk, empatisk, snill og god, er jeg. Og ikke minst hvordan de ikke klarer å se forbi visdomsord og smaskesmask. De kan i alle fall ikke være faste følgere på snap. 8 6
JojoMoyes Skrevet 24. september 2025 #289 Skrevet 24. september 2025 gladidag skrev (33 minutter siden): Overgangsalder? Er ikke hun godt over 60? Hun er vel 59 trur eg , og hun begynte med hormoner for noen år siden . Den oa slår seg dessverre ikke av når du bikker 60 heller altså . Da hadde jeg gledet meg til å fylle 60 😂🥳 3
Full kontroll Skrevet 24. september 2025 #290 Skrevet 24. september 2025 (endret) gladidag skrev (41 minutter siden): Overgangsalder? Er ikke hun godt over 60? 59, eller så var hun 60 nå i vår? 😛 Annonserte ikke hun at hun skulle snakke mer om manå påååse (menopause) , parforhold og u nejm it? Endret 24. september 2025 av Full kontroll 4
LenaBAL Skrevet 24. september 2025 #291 Skrevet 24. september 2025 loffen skrev (2 timer siden): Jeg ventet i fem år på en fotoperasjon og nå ventet i ett år for å fjerne gallen. Håper jeg kommer før henne denne gangen. Noen andre her som er bittelitt lei av ankelen hennes forresten? Det er jo provoserende å se hvor mye hun melker lege og henvisninger basert på ting hun har spurt AI om… eller for forfengelighet Hun bryr seg ikke om de som faktisk trenger lege hjelp og har venter i flere år ! Skammelig ! 7 1 2
Anita321 Skrevet 24. september 2025 #292 Skrevet 24. september 2025 Ananais skrev (41 minutter siden): Lurer sånn på hvem disse folkene som til stadighet kommenterer at hun er så fantastisk, empatisk, snill og god, er jeg. Og ikke minst hvordan de ikke klarer å se forbi visdomsord og smaskesmask. De kan i alle fall ikke være faste følgere på snap. Stripperen som som Sven O. var gift med var en av de som sendte henne blomster etter ankeloperasjon. 4 4
LenaBAL Skrevet 24. september 2025 #293 Skrevet 24. september 2025 Maia3 skrev (1 time siden): 🤣 Det stemmer vel ikke fordi hun IKKE er snill pike da! 1 2
loffen Skrevet 24. september 2025 #294 Skrevet 24. september 2025 Maia3 skrev (5 timer siden): Lykke til Loffen 😀 Håper du kommer inn snart Takk!
gladidag Skrevet 24. september 2025 #295 Skrevet 24. september 2025 JojoMoyes skrev (4 timer siden): Hun er vel 59 trur eg , og hun begynte med hormoner for noen år siden . Den oa slår seg dessverre ikke av når du bikker 60 heller altså . Da hadde jeg gledet meg til å fylle 60 😂🥳 Haha… jeg er 54 og håper eg eg kommet meg noenlunde igjennom… en og annen hetetokt henger igjen;) Har sikkert vært heldig siden jeg ikke har/har hatt noe særlig plager. Nå vet jeg ikke noe om H sine plager… men regnet m hun var såpass gammel at det verste var over;) 3 1
JojoMoyes Skrevet 24. september 2025 #296 Skrevet 24. september 2025 Full kontroll skrev (5 timer siden): 59, eller så var hun 60 nå i vår? 😛 Annonserte ikke hun at hun skulle snakke mer om manå påååse (menopause) , parforhold og u nejm it? Skrekk og gru ! Håper virkelig at hun holder seg langt unna det tema… På det området er det ingen dame som trenger vranglære kan jeg si …. 6 1
Pigaloppa Skrevet 24. september 2025 #297 Skrevet 24. september 2025 Me for life skrev (8 timer siden): Når man skal lære opp leger med kunnskapen man har skaffet seg gjennom å google 🤦♀️ "Heidi vet best" tas til et helt nytt nivå idag, når man ikke trodde det kunne bli verre..... Ja,hva skal man med lege studier når man har google.. 7 1
Despicable Me Skrevet 25. september 2025 #298 Skrevet 25. september 2025 Nydelig at hun kjefter på sine følgere på grunn av tips hun ikke under noen omstendigheter skal ha, samtidig som hun belærer fastlegen med svar fra chatgpt. Hun fortsetter å sparke oppover 8 7
JojoMoyes Skrevet 25. september 2025 #299 Skrevet 25. september 2025 gladidag skrev (10 timer siden): Haha… jeg er 54 og håper eg eg kommet meg noenlunde igjennom… en og annen hetetokt henger igjen;) Har sikkert vært heldig siden jeg ikke har/har hatt noe særlig plager. Nå vet jeg ikke noe om H sine plager… men regnet m hun var såpass gammel at det verste var over;) Ja da høres det ut som du har vært heldig ja 🤩Det er jammen godt at ikke alle trenger å bli like hardt rammet 🤩 Hun vil vel rase og kjefte og ROPE langt inni alderdommen er jeg redd… Selv når oa har roet seg . Ps min mor på 83 år har fortsatt hetetokter nå og da 😳 1
JojoMoyes Skrevet 25. september 2025 #300 Skrevet 25. september 2025 Despicable Me skrev (1 time siden): Nydelig at hun kjefter på sine følgere på grunn av tips hun ikke under noen omstendigheter skal ha, samtidig som hun belærer fastlegen med svar fra chatgpt. Hun fortsetter å sparke oppover Ja og hvorfor har hun så mange hatewatchere mon tro 🤷🏼♀️ 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå