ulltøffel Skrevet 10 timer siden #2201 Skrevet 10 timer siden Holder opp to malehefter for barn, klager litt på prisen: "det kosta 120 for den og 100 for den der også assa - det koste!". Mens en turkis eyeliner, som hun egentlig ikke trengte, kosta bare 300kr - for den var på salg. Sistnevnte skjedde vel i januar, men dette er for å sette det litt i perspektiv. 6 13
NeverSayNever Skrevet 9 timer siden #2203 Skrevet 9 timer siden lllll skrev (På 4.4.2026 den 19.05): Hørte hennes hovne kommentar i bila om at det nok var Toms mor som er smittebærer. Etterfulgt av at de hadde hatt det fint hos henne MEN at Tom godt kan stå litt mer opp for Insta under diskusjona. Så ble nok krangling denne gangen også What,sa hun det om moren til T og han?? Jeg finner ikke ord som er dekkende for hu her og ikke vet jeg om de ordene eksisterer heller😅🤨Så forøvrig T var ordentlig drittlei i bilen der han snørret og harket mens hun bablet og stosset. Var kanskje da hun sa dette om moren til T?? For jeg orket ikke høre på alt hun kom med da😅 4 1
NeverSayNever Skrevet 9 timer siden #2204 Skrevet 9 timer siden lllll skrev (På 9.4.2026 den 13.48): Så vondt å se på. Tante og onkel står å skal ta henne i mot men snur seg vekk når det første som møter de er kamera. Ta et hint og legg vekk mobilen. Stakkars folk sier jeg bare «Men snu dæ da,tante! Sjå i kamera!» Det var virkelig ille og se hvordan hun oppførte seg der! 6
NeverSayNever Skrevet 8 timer siden #2205 Skrevet 8 timer siden Skravleberta skrev (På 9.4.2026 den 17.40): Ser hun "krangler" inne på Insta nå, om at ingen som er blokkert kan se snappene hennes. Jeg er blokkert for lenge siden, men kan fortsatt se snappene hennes. Gjelder det bare meg (og personen hun diskuterer med)? All ære til den som tør å diskutere med henne 🙈 Jeg er og blokkert men ser henne når hun dukker opp på Utforsk på snap 4
SkravleMaya Skrevet 7 timer siden #2206 Skrevet 7 timer siden Kanskje grunnen til at Tom overlever er at han kan dra på jobb og få en pause fra dama. Ikke sikkert det hadde gått ellers. Men jammen er han tålmodig, tenk å høre på denne jamringen hele tiden. All ære til han. 5 1
SkravleMaya Skrevet 7 timer siden #2207 Skrevet 7 timer siden NeverSayNever skrev (1 time siden): «Men snu dæ da,tante! Sjå i kamera!» Det var virkelig ille og se hvordan hun oppførte seg der! Da jeg stilte henne et spørsmål på insta om hun hadde spurt om hun kunne filme, svarte hun selvfølgelig hadde hun det. Og så skreiv jeg, jeg lurte bare på om hun hadde folkeskikk….da ble jeg blokkert😂. Jeg tror neppe hun spurte om å få filme, det såg ikke slik ut på tanta. Heidi mangler den egenskapen, hun bare tar seg til rette og gjør akkurat som hun vil. Og hvis noen sier henne imot, er det bare å blokkere dem. Enkelt og greit. Hun takler bare ros. Når hun er en influenser, må hun takle ris også. 5
Zhara Skrevet 6 timer siden #2208 Skrevet 6 timer siden I kveld et bilde der Heidi ønsker oss en god kveld,med badekåpe der kåpen bevist er brettet så hun får vist seg litt frem 🤢🤮😂 det er så kvalmende!! 1
Pigaloppa Skrevet 3 timer siden #2209 Skrevet 3 timer siden Zhara skrev (2 timer siden): I kveld et bilde der Heidi ønsker oss en god kveld,med badekåpe der kåpen bevist er brettet så hun får vist seg litt frem 🤢🤮😂 det er så kvalmende!! Med filter selvsagt😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå