Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaffeskål! skrev (4 timer siden):

Den filmingen hos slektningene, gud så kleint 😅

Ikke spør hun engang om å få filme... Jeg hadde kastet den dama ut! Hun måtte filme  bilene også, fordi det var så mange som var interessert. Hæ?? Har hun veldig mange mannlige følgere, eller? 😂 Hvis ikke Tom hadde lånt bort bilen slik at "spetakkelet" kunne kjørt gratis, så hadde hun ikke dratt. Hun bruker jo ikke sin egen bil til å dra på besøk til "gullegull" engang. Dama prioriterer kun å bruke  sine egne penger til sminke, solarium og  kremer

• Liker 6
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vondt å se på. Tante og onkel står å skal ta henne i mot men snur seg vekk når det første som møter de er kamera. Ta et hint og legg vekk mobilen. Stakkars folk sier jeg bare

• Liker 11
  • Nyttig 13
Skrevet

Hun MÅ slutte å pille på alt av mat med de grisete klørne! 🤢

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
lllll skrev (37 minutter siden):

Så vondt å se på. Tante og onkel står å skal ta henne i mot men snur seg vekk når det første som møter de er kamera. Ta et hint og legg vekk mobilen. Stakkars folk sier jeg bare

Hun innbiller seg nok at de bare var beskjedne og at de innerst inne føler seg beæret over å bli publisert på snappen til den offentlige og viden kjente instaheidi. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Veslemarthe skrev (1 time siden):

Hun MÅ slutte å pille på alt av mat med de grisete klørne! 🤢

Helt enig! Hvorfor må hun "nævvel" borti alt av mat? Det var så unødvendig å trykke klørne nedi alt av grønnsaker på den fjøla😩 

Reagerte litt på "åsså karbonadedeig sefølgelig!", det er jo ingen selvfølge. Hun bruker jo stort sett svinekjøttdeig eller kyllingkjøttdeig. Fornuftig valg av kjøttdeig i dag - sikkert mor som betalte.

• Liker 14
Skrevet

Ser hun "krangler" inne på Insta nå, om at ingen som er blokkert kan se snappene hennes. 

Jeg er blokkert for lenge siden, men kan fortsatt se snappene hennes. 

Gjelder det bare meg (og personen hun diskuterer med)? 

All ære til den som tør å diskutere med henne 🙈

• Liker 6
Skrevet
Skravleberta skrev (16 minutter siden):

Ser hun "krangler" inne på Insta nå, om at ingen som er blokkert kan se snappene hennes. 

Jeg er blokkert for lenge siden, men kan fortsatt se snappene hennes. 

Gjelder det bare meg (og personen hun diskuterer med)? 

All ære til den som tør å diskutere med henne 🙈

Jeg kan også se snappene 😅

• Liker 6
Skrevet

Jeg også,følger ikke da. Det er jo særlig et godt poeng hun understreker at det er bare å spør på snapchat..... ehh nei Heidi, det er det ikke da alle vet hva som skjer da.  Computer says no😆

• Liker 8
Skrevet

Jeg turte å diskutere med henne, men ble blokkert rett etterpå😅. Måtte bare spørre om hun hadde fått tillatelse til å filme, noe hun selvfølgelig hadde fått, i følge henne selv. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg er også blokkert på snap, men kan se snappene hennes. Hun blokkerte meg for lenge siden, da jeg prøvde å stille et spørsmål. Husker ikke helt hva jeg spurte om, men hun tålte det tydeligvis ikke….

• Liker 8
Skrevet

Takk gud at hun tok oss gjennom hvordan man lager pita med kjøttdeig, salat og ost. Ikke alle som kan det, si’. Avansert kosthold på denne damen 😆

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Anita321 skrev (På 8.4.2026 den 18.35):

Ikke spør hun engang om å få filme... Jeg hadde kastet den dama ut! Hun måtte filme  bilene også, fordi det var så mange som var interessert. Hæ?? Har hun veldig mange mannlige følgere, eller? 😂 Hvis ikke Tom hadde lånt bort bilen slik at "spetakkelet" kunne kjørt gratis, så hadde hun ikke dratt. Hun bruker jo ikke sin egen bil til å dra på besøk til "gullegull" engang. Dama prioriterer kun å bruke  sine egne penger til sminke, solarium og  kremer

Vi såg jo tydelig at de snudde ryggen til når hun begynte å filme. Men hun bare fortsetter å filme, jeg blir helt satt ut at hun tar seg så til rette. Hun eier ikke folkeskikk, og det var det jeg lurte på om hun hadde på insta…ble plutselig blokkert gitt. Hun takler jo ikke at noen stiller spørsmål ved hennes oppførsel, da er hennes taktikk å blokkere. Voksne dama må kunne stå for det hun holder på med og ikke gå rett i forsvar. Jeg stiller meg selv et spørsmål; hvem tror hun at hun er? Som holder på med denne filmingen av alt og alle, meget spesielt. Syns synd på mannen hennes, tror ikke mange menn hadde holdt ut med dette ustabile mennesket. Hadde ikke falt meg inn å behandle noen på denne måten, stakkars mann. 

• Liker 9
Skrevet
SkravleMaya skrev (23 minutter siden):

Vi såg jo tydelig at de snudde ryggen til når hun begynte å filme. Men hun bare fortsetter å filme, jeg blir helt satt ut at hun tar seg så til rette. Hun eier ikke folkeskikk, og det var det jeg lurte på om hun hadde på insta…ble plutselig blokkert gitt. Hun takler jo ikke at noen stiller spørsmål ved hennes oppførsel, da er hennes taktikk å blokkere. Voksne dama må kunne stå for det hun holder på med og ikke gå rett i forsvar. Jeg stiller meg selv et spørsmål; hvem tror hun at hun er? Som holder på med denne filmingen av alt og alle, meget spesielt. Syns synd på mannen hennes, tror ikke mange menn hadde holdt ut med dette ustabile mennesket. Hadde ikke falt meg inn å behandle noen på denne måten, stakkars mann. 

Men hva sier Tom da på sin snap? Er han likedan og hber er egentlig i sin kompertable boble uten hennsyn til andre? Nytter ikke nå inn til slike mennesker, er alle andre sin feil og ju naime it og what ever.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke Tom sin snap, men når de er sammen og hun filmer de to, hun er ofte frekk mot han og avbryter han mye. For det er HUN som skal snakke og da er det ikke rom for at han skal si noe. Men i noen tilfeller der han ikke sier noe, maser hun på at han må si noe, si hei til følgerne og rope på at han skal komme i kameraet. Han ser litt brydd og oppgitt ut, så forstår ikke hvordan han holder ut. Men han får vel pause når han drar på jobb. Han får i hvert fall mye kjeft, klaging og syting. Hun hører ikke på det andre sier, er kun hun som skal være i fokus. 

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg reagert på at hun filmet til tanten sin. Jeg reagerte å på bilene. At hun fikk lov til å filme de. For det finnes frekke folk. Å de der kan fort få opp til feile folk. Plutselig så er de stjålet. Det hadde jeg vært redd for hvis jeg hadde vært han «onkelen».

• Liker 2
Skrevet
SkravleMaya skrev (3 timer siden):

Jeg turte å diskutere med henne, men ble blokkert rett etterpå😅. Måtte bare spørre om hun hadde fått tillatelse til å filme, noe hun selvfølgelig hadde fått, i følge henne selv. 

Hvorfor reagerer hun på at du spør om det? Det sier seg selv at hun da ikke har spurt! Ikke minst nårdu blir blokkert kun for å ha spurt om det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ellie77 skrev (2 timer siden):

Takk gud at hun tok oss gjennom hvordan man lager pita med kjøttdeig, salat og ost. Ikke alle som kan det, si’. Avansert kosthold på denne damen 😆

Ikke rart at datter og andre tar  "avstand". Flaut at en 60 års gammel mor holder på slik. Hvor mange ganger har hun ikke vist pizza med ferdigbunn? 😂  Matlagingskurs for 10-"åringer kan man kalle dette😂😂👍 I tillegg når hun kan bli så støl som  hun blir etter opphold av trening på en uke, så er hun ikke særlig godt trent.... Det er nok som folk sier mest" posering", fordi så ofte som hun sier hun trener, så forfaller ikke musklene så fort.... 

Endret av Anita321
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Anita321 skrev (7 timer siden):

Hvorfor reagerer hun på at du spør om det? Det sier seg selv at hun da ikke har spurt! Ikke minst nårdu blir blokkert kun for å ha spurt om det. 

Hun går rett i forsvar og blokkerer for hun takler ikke at andre stiller spørsmål ved hennes oppførsel. Hun gjør som hun vil, hun er jo divaen🫣 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
guriland skrev (9 timer siden):

Men hva sier Tom da på sin snap? Er han likedan og hber er egentlig i sin kompertable boble uten hennsyn til andre? Nytter ikke nå inn til slike mennesker, er alle andre sin feil og ju naime it og what ever.

Det er sikkert flere som følger Tom på snapp og insta og siden hu har tagget han noen ganger, har lurt på om det er noen som kommenterer hennes oppførsel der, og får dem svar, eller bare overser han alt han og

• Liker 3
Skrevet (endret)
guriland skrev (14 timer siden):

Jeg er venn med han på snap, hans innhold er helt annerledes og de svar du får fra han er milevis fra de svar IH gir.. på alle måter.

Jeg har spurt han rett ut hvordan han holder ut, ingen blokkering men jeg fikk en forklaring/meningsutveksling med en høflig tone fra oss begge.

Endret av Nikoletta
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...