Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så fascinert over hennes behov for å formidle, selv om budskapet er så skinnmagert at det er helt pinlig etter hvert. Like fascinerende er det at det er så til de grader umulig å motta input fra andre. I tillegg er det nesten grusomt å være vitne til hvor vanvittig ensomt dette mennesket antageligvis er. Hun snakker til snap på telefonen som om det skulle være en nær venninne og man blir som følger tatt med inn i temmelig private sfærer og blir tatt med på til dels store opp og nedturer. Det er så rart…..

• Liker 8
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei dere!

Jeg fikk denne damen, InstaHeidi opp på snapkontoen min helt ut av det blå, og jeg aner ikke hvem hun er.🤷🏼‍♀️

Hva er hun «kjent» for egentlig? 

Skrevet
Tilia77 skrev (1 time siden):

Hei dere!

Jeg fikk denne damen, InstaHeidi opp på snapkontoen min helt ut av det blå, og jeg aner ikke hvem hun er.🤷🏼‍♀️

IMG_3185.jpeg

IMG_3187.jpeg

IMG_3188.jpeg

IMG_3189.jpeg

IMG_3190.jpeg

• Nyttig 2
Skrevet
Tilia77 skrev (1 time siden):

Hei dere!

Nå har jo @Full kontrollvært så snill og gjort jobben for deg, men til en annen gang så er både google og ChatGPT gode verktøy 😅. I tillegg kunne du jo gått inn på profilen hennes på instagram, snapchat og på some forøvrig og lest deg litt opp, så er jeg helt sikker på at du hadde funnet ut av det 😎

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Tusen takk @Full kontroll for oppdateringen. 
Og du har helt rett @Lunabelle at jeg kunne funnet ut av det selv, men jeg hadde rett og slett ikke lyst å gå inn på instagrammen hennes- de sekundene på snap var nok.😆 Men tydeligvis ble jeg nysgjerrig nok til å spørre dere her.🙈 

• Liker 3
Skrevet

Njæææ... Heidis hjemmelagde innbakte pizza frister absolutt ikke!!

(Skjermbilde fra SnapChat)

Screenshot_20250918_115124_Gallery.jpg

• Liker 11
Skrevet (endret)
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Njæææ... Heidis hjemmelagde innbakte pizza frister absolutt ikke!!

(Skjermbilde fra SnapChat)

Screenshot_20250918_115124_Gallery.jpg

Ikke på noen måte. Hun som skulle ha ett så sundt og variert kosthold. Pizza i alle varianter, og fylt spisspaprika er det det går i. Og som den "matinfluenseren" hun tror hun er. Så hadde hun nok filmet alt annet hun hadde laget også. Om det var noe annet. Bruker ikke ekstra krydder. Bare litt buser der hun piller seg i nesa, litt andre basselusker fra klørene og litt ekstra bakterier fra både ringer og annet jalla. Nydelich 🤢

Btw sier hun at man MÅ følge henne for å se alt. Jeg følger henne ikke. Men ser alt allikevel 😀

Endret av ohmylord
  • Liker 7
Skrevet
ohmylord skrev (1 minutt siden):

Ikke på noen måte. Hun som skulle ha ett så sundt og variert kosthold. Pizza i alle varianter, og fylt spisspaprika er det det går i. Og som den "matinfluenseren" hun tror hun er. Så hadde hun nok filmet alt annet hun hadde laget også. Om det var noe annet. Bruker ikke ekstra krydder. Bare litt bukser der hun piller seg i nesa, litt andre basselusker fra klørene og litt ekstra bakterien fra både ringer og annet jalla. Nydelich 🤢

Btw sier hun at man MÅ følge henne for å se alt. Jeg følger henne ikke. Men ser alt allikevel 😀

Hun har sletta meg som følger men jeg kan fortsatt se alt hun legger ut.

• Liker 7
Skrevet
Full kontroll skrev (5 timer siden):

IMG_3185.jpeg

IMG_3187.jpeg

IMG_3188.jpeg

IMG_3189.jpeg

IMG_3190.jpeg

Der hadde hun fortsatt jobb, litt glød OG kontakt med familien sin. Så ble hun c-kjendis på insta, og resten av historien kjenner vi til…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hæ?? Her må det være noe feil?

IMG_3217.jpeg

Skrevet
friskbris skrev (19 minutter siden):

Der hadde hun fortsatt jobb, litt glød OG kontakt med familien sin. Så ble hun c-kjendis på insta, og resten av historien kjenner vi til…

Kanskje å ta i å si at hun hadde jobb, dette var et navtiltak, som hun var på noen få dager.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (5 minutter siden):

IMG_3217.jpeg

Det der stemmer nok ikke. Hun har ikke betalte samarbeid, får ikke betalt av Snapchat, og jeg regner med at det ikke hadde vært like stort fokus på priser og tilbud om dette var tilfelle.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (7 minutter siden):

IMG_3217.jpeg

Ja, dette er for 22

IMG_0298.jpeg

Endret av Saywhat
  • Liker 7
Skrevet
Ananais skrev (3 minutter siden):

Det der stemmer nok ikke. Hun har ikke betalte samarbeid, får ikke betalt av Snapchat, og jeg regner med at det ikke hadde vært like stort fokus på priser og tilbud om dette var tilfelle.

Sant, Skvatt og svetta litt et øyeblikk der , noe stemte  liksom ikke 😛 :D 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

@Saywhat

Endret av Timeglass
Tok feil,alle er offentlige profiler.
  • Liker 1
Skrevet
Saywhat skrev (6 minutter siden):

Ja, dette er for 22

IMG_0298.jpeg

Stemmer "heller" ikke, med tanke på forbruk ( I get it :D  )  😛 

• Liker 1
Skrevet
Full kontroll skrev (14 minutter siden):

IMG_3217.jpeg

Dette er definitivt feil.

Hadde hun hatt denne inntekten hadde hun også hatt til mer enn en fjone med løshør på hver side av hodet. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Timeglass skrev (11 minutter siden):

@Saywhat

Kan du slette over de andre sitt navn? De er ikke offentlige personer. 

Alle disse er offentlige profiler i Trondheim 

• Liker 4
Skrevet
Timeglass skrev (21 minutter siden):

@Saywhat

Kan du slette over de andre sitt navn? De er ikke offentlige personer. 

Alle er offentlige personer, selv om du kanskje ikke har hørt om de. Nina Guldseth driver en veldig populær instagramkonto som heter Sunn.student, Christian er tryllekunstner/magiker eller noe sånt og Erika er sanger/låtskriver/artist. 
😅

• Liker 5
Skrevet
Lunabelle skrev (27 minutter siden):

Alle er offentlige personer, selv om du kanskje ikke har hørt om de. Nina Guldseth driver en veldig populær instagramkonto som heter Sunn.student, Christian er tryllekunstner/magiker eller noe sånt og Erika er sanger/låtskriver/artist. 
😅

Ok,ikke hørt om de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...