Anneth Skrevet fredag kl. 11:40 #1981 Skrevet fredag kl. 11:40 Vinnanna15 skrev (37 minutter siden): Lurer på når det ble økonomisk å kjøpe drit på tilbud flere ganger i uka 🙈Tom er imponert over kjærringa i dag😂Er enig i at hun er sjuk i hue😂 Tom ønsker seg rød pesto. Det får han ikke. Heidi har nemlig grønn pesto i kjøleskapet. Da bruker de den - for å spar pænga. Uttalelsen kommer ca 4 min. etter utpakking av gull-bådilååsjen og sjokkrosa lebestift fra Kicks. Nå, for helvede, Tom - køp dig en rød pesto! 15 5
Me for life Skrevet fredag kl. 11:44 #1982 Skrevet fredag kl. 11:44 (endret) Heidi: Dropp en leppestift og kjøp deg en hårbørste og et ekstra speil slik at du kan se både siden og bak!!! Jeg er helt sikker på at du kommer til å love love love. Og jeg kan i samme slenge svarer for Tom som ikke våget å si det selv, Nei Heidi du er ikke økonomisk. Å kjøpe hundre og ørten toppen, kremer og leppestifter blir aldri økonomisk selv om de er på tilbud. Å betale 604,- isedenfor 704,- for EN krem og EN leppestift er laaaangt unna å være økonomisk. Endret fredag kl. 11:50 av Me for life 18 4
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 12:54 #1983 Skrevet fredag kl. 12:54 Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr 6 2
Vinnanna15 Skrevet fredag kl. 13:58 #1984 Skrevet fredag kl. 13:58 Pigaloppa skrev (1 time siden): Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr Herregud for en matlaging seanse! Han vet å terge han også! For ett par😂 6 2
Zhara Skrevet fredag kl. 14:04 #1985 Skrevet fredag kl. 14:04 Pigaloppa skrev (1 time siden): Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr Tror pilsen er åpen døgnet rundt i helgene🤤🥳🍻 1 8
Anneth Skrevet fredag kl. 15:31 #1986 Skrevet fredag kl. 15:31 Zhara skrev (1 time siden): Tror pilsen er åpen døgnet rundt i helgene🤤🥳🍻 Tom la ut en pils og en snaps. Fortjente det klokka halv ett. Hadde jo trent! 8
loffen Skrevet fredag kl. 17:47 #1988 Skrevet fredag kl. 17:47 Herregud, så bra underholdning på snap i dag! Økonomiske Heidi som kokkelerer med GRØNN pesto blanda med en ekkel dressing, 'vanlig' paprika, og masse med kolesterol-vennlig ost i innbakt pizza. Og Tom som er FOR NÆRE og SNAKKER når han filmer. 11 1
Blue Sky Skrevet fredag kl. 21:43 #1990 Skrevet fredag kl. 21:43 Det blir bare mer og mer outrert og parodisk. Shoppingen, den disharmoniske samtalen mellom de to, kokkeleringen…. 8 2
ulltøffel Skrevet i går, 00:29 #1991 Skrevet i går, 00:29 Hvor mange ganger skal hun vise den "hjemmelagde" osteklumpen med litt e-stoffdeig og pesto av en pizza? Herre min hatt. De som er interessert har vel allerede testet. Virker som denne pizzaen får Heidi til å tro at hun har funnet opp kruttet. 12
loffen Skrevet 15 timer siden #1992 Skrevet 15 timer siden Det morsomste med den 'innbakte' pizzaen er jo at hun skjærer den i biter før hun setter den inn i ovnen. Stille fra henne i dag, og Tom er ute og sykler. 9
Dude1996 Skrevet 12 timer siden #1993 Skrevet 12 timer siden (endret) Hjortesteik idag Endret 12 timer siden av Dude1996
Ananais Skrevet 11 timer siden Forfatter #1994 Skrevet 11 timer siden loffen skrev (3 timer siden): Det morsomste med den 'innbakte' pizzaen er jo at hun skjærer den i biter før hun setter den inn i ovnen. Stille fra henne i dag, og Tom er ute og sykler. Ja, det er gøy det der. Gjør innsats for å lukke den i kantene med gaffel, men skjærer den i biter før steking. Mesterkokken sin det! 10
Full kontroll Skrevet 4 timer siden #1995 Skrevet 4 timer siden Så tilfredstillende at hennes "vri" ikke medførte at hun tilføyde pesto og spisspaprika til denne hjortesteken Så for øvrig godt ut 1
Monstertruck Skrevet 3 timer siden #1996 Skrevet 3 timer siden Hjortesteken og tilbehøret så veldig godt ut, spør du meg - dog hadde jeg ikke likt å spise det pga de lange klørne. Å ga så lange negler er en bakteriebombe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå