Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vinnanna15 skrev (37 minutter siden):

Lurer på når det ble økonomisk å kjøpe drit på tilbud flere ganger i uka 🙈Tom er imponert over kjærringa i dag😂Er enig i at hun er sjuk i hue😂

Tom ønsker seg rød pesto. Det får han ikke. Heidi har nemlig grønn pesto i kjøleskapet. Da bruker de den - for å spar pænga.

Uttalelsen kommer ca 4 min. etter utpakking av gull-bådilååsjen og sjokkrosa lebestift fra Kicks.

Nå, for helvede, Tom - køp dig en rød pesto!

• Liker 15
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heidi: Dropp en leppestift og kjøp deg en hårbørste og et ekstra speil slik at du kan se både siden og bak!!! Jeg er helt sikker på at du kommer til å love love love.  

Og jeg kan i samme slenge svarer for Tom som ikke våget å si det selv, Nei Heidi du er ikke økonomisk. Å kjøpe hundre og ørten toppen, kremer og leppestifter blir aldri økonomisk selv om de er på tilbud.

Å betale 604,- isedenfor 704,- for EN krem og EN leppestift er laaaangt unna å være økonomisk. 

Endret av Me for life
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Skrevet

Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Herregud for en matlaging seanse! Han vet å terge han også! For ett par😂

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Tror pilsen er åpen døgnet rundt i helgene🤤🥳🍻

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Zhara skrev (1 time siden):

Tror pilsen er åpen døgnet rundt i helgene🤤🥳🍻

Tom la ut en pils og en snaps. Fortjente det klokka halv ett. Hadde jo trent!

• Liker 8
Skrevet

Herregud, så bra underholdning på snap i dag! Økonomiske Heidi som kokkelerer med GRØNN pesto blanda med en ekkel dressing, 'vanlig' paprika, og masse med kolesterol-vennlig ost i innbakt pizza. Og Tom som er FOR NÆRE og SNAKKER når han filmer. :rulle: 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Det blir bare mer og mer outrert og parodisk. Shoppingen, den disharmoniske samtalen mellom de to, kokkeleringen…. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvor mange ganger skal hun vise den "hjemmelagde" osteklumpen med litt e-stoffdeig og pesto av en pizza? Herre min hatt. De som er interessert har vel allerede testet. 

Virker som denne pizzaen får Heidi til å tro at hun har funnet opp kruttet. 

• Liker 12
Skrevet

Det morsomste med den 'innbakte' pizzaen er jo at hun skjærer den i biter før hun setter den inn i ovnen. :laugh:  

Stille fra henne i dag, og Tom er ute og sykler. :popcorn:

• Liker 9
Skrevet (endret)

Hjortesteik idag :D 

Endret av Dude1996
Skrevet
loffen skrev (3 timer siden):

Det morsomste med den 'innbakte' pizzaen er jo at hun skjærer den i biter før hun setter den inn i ovnen. :laugh:  

Stille fra henne i dag, og Tom er ute og sykler. :popcorn:

Ja, det er gøy det der. Gjør innsats for å lukke den i kantene med gaffel, men skjærer den i biter før steking. Mesterkokken sin det!

• Liker 10
Skrevet

Så tilfredstillende at hennes "vri" ikke medførte at hun tilføyde pesto og spisspaprika til denne hjortesteken :D Så for øvrig godt ut :) 

• Liker 1
Skrevet

Hjortesteken og tilbehøret så veldig godt ut, spør du meg - dog  hadde jeg ikke likt å spise det pga de lange klørne. Å ga så lange negler er en bakteriebombe. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...