Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noe som er veldig merkelig er at ingen av følgerene har sendt henne blomster på  60-årsdagen.... Det hadde hun  kommet til å "kringkastet" med vill gråteseanse. Men når hun har noen "dårlige" dager da får hun blomster.... Det henger vel ikke helt på greip? Jeg tenker som mange andre skriver at hun sender blomstet til seg selv  for å skape oppmerksomhet.  Tom betaler som vanlig, men ikke nå som han allerede har betalt for 60 stk. 

Endret av Anita321
  • Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Anita321 skrev (1 time siden):

Noe som er veldig merkelig er at ingen av følgerene har sendt henne blomster på  60-årsdagen.... Det hadde hun  kommet til å "kringkastet" med vill gråteseanse. Men når hun har noen "dårlige" dager da får hun blomster.... Det henger vel ikke helt på greip? Jeg tenker som mange andre skriver at hun sender blomstet til seg selv  for å skape oppmerksomhet.  Tom betaler som vanlig, men ikke nå som han allerede har betalt for 60 stk. 

Meget merkelig 😕 Ingen oppmerksomhet (gave) i anledning dagen , har vi fått sett 😛 ( rart om hun har bedt de potensielle givere beskjed om at dere får IKKE gi meg noe 😮 ) 

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
Skrevet

Gjøre narr av Tom er hun flink til..herregud kor kjedelig innhold hun har,ikke rart han heller spiller golf enn å engasjere seg i hennes pjatt. Kjedelig å høre på😴

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hvis det er noe repetisjon / lærdom  som kommer ut av dette IH & Tom sirkuset (for min del) , så må det være - behandle din livsledsager som du selv vil bli behandlet og ta aldri familierelasjoner/ sammenkomster for gitt, fyll opp lykkesekken så mye og så ofte du har mulighet ❤️ 

Trist at hun "velger bort"  som resulterer i at hun  har så "få / sjeldne" opplevelser med sine nærmeste, i hovedsak BB, overfor de voksne så er vel lysene brent i begge ender ......

IH, som man reder sin seng ligger man!  

Endret av Full kontroll
  • Liker 10
Skrevet
Full kontroll skrev (5 timer siden):

Hvis det er noe repetisjon / lærdom  som kommer ut av dette IH & Tom sirkuset (for min del) , så må det være - behandle din livsledsager som du selv vil bli behandlet og ta aldri familierelasjoner/ sammenkomster for gitt, fyll opp lykkesekken så mye og så ofte du har mulighet ❤️ 

Trist at hun "velger bort"  som resulterer i at hun  har så "få / sjeldne" opplevelser med sine nærmeste, i hovedsak BB, overfor de voksne så er vel lysene brent i begge ender ......

IH, som man reder sin seng ligger man!  

Som når Tom drister seg til og rette ut ene beinet og hun blir helt på styr!  Og hvis han sier noe,så bare ØKER hun volumet på sin skjærende stemme både for og overdøve han men og si klart ifra at han skal holde munnen lukket. Hvem gidder sånn behandling over lang tid? Litt morsomt når han og blir spurt-les ropt høyt på-om han har noe og tilføye og han sier nope. Da blir hun og stram i maska😅😅Så det blir jo galt om han sier noe eller velger holde munn😅Også litt morsomt der hun ikke bare sier hun hadde bursdag men og poengterer at d var»sæksti års daen min for no’daga sia!» flere ganger etter ferdig overstått dag. Syns hun det har blitt for lite oppmerksomhet likevel?? Hun som ikke bryr seg så mye om bursdagen,bryr seg mye likevel?😅🎉Men snart påske,hva kommer til og bli drama da,tro?? Hvem av T’s familie rømmer unna osv? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

I dag har vi fått et innblikk i ett år av IH sitt liv gjennom Instagram – nøye kuratert for å opprettholde et bestemt bilde utad. Bak fasaden fremstår det likevel som et ensomt liv, der behovet for kontroll over hvordan man oppfattes ser ut til å overskygge det ekte. Det er trist å observere, men samtidig tydelig at dette er et bevisst valg.

• Liker 7
Skrevet
Zhara skrev (55 minutter siden):

I dag har vi fått et innblikk i ett år av IH sitt liv gjennom Instagram – nøye kuratert for å opprettholde et bestemt bilde utad. Bak fasaden fremstår det likevel som et ensomt liv, der behovet for kontroll over hvordan man oppfattes ser ut til å overskygge det ekte. Det er trist å observere, men samtidig tydelig at dette er et bevisst valg.

Ingen bilder sammen med venner eller familie(utenom Tom), eller opplevelser utenom det vanlige som hun gjør år etter år. Det er kanskje ikke alle som vil oppleve nye ting, eller kulturopplevelser som konserter, teater eller festivaler. Og ingen middager eller kvelder hjemme hos seg selv eller andre i selskap av venner og nære. Det er fryktelig rart 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet

"litt extra øyenskygge på i dag, tok itj a i går, så æ klæsje bære på"(??)  Ja, phu, pjuk! :D 

Øyevipper på fullstendig ville veier i dag 😮 

Bruke itj filter æ næj , må dåkk gi dåkk :D 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Forsvinner bordmanerer i takt med at man alltid spiser foran TV-en eller fordi man stort sett spiser alene? Prater med mat i kjeften og styrer på. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
ulltøffel skrev (23 minutter siden):

Forsvinner bordmanerer i takt med at man alltid spiser foran TV-en eller fordi man stort sett spiser alene? Prater med mat i kjeften og styrer på. 

Hun har alltid vært en stor forkjemper for "stappe" metoden når man spiser, smatting og å snakke med mat i munnen. Maten er ikke nyyydlich med mindre det høres på minst tre måter

Så det du så er heeeeelt normalt.

Endret av Me for life
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Me for life skrev (22 minutter siden):

Hun har alltid vært en stor forkjemper for "stappe" metoden når man spiser, smatting og å snakke med mat i munnen. Maten er ikke nyyydlich med mindre det høres på minst tre måter

Så det du så er heeeeelt normalt.

Selv hadde jeg sikkert avgått med døden hvis jeg stappet innpå mer mat når munnen allerede er full😅 Veldig usjarmerende, det må være lov å si

• Liker 10
Skrevet (endret)
ulltøffel skrev (41 minutter siden):

Hun er konsekvent på å holde seg til et « fòrings» sted, viktig at annet innventar   ikke blir utsatt for smuler og gris, vettu😉😆

IMG_0715.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 5
Skrevet
Full kontroll skrev (51 minutter siden):

Hun er konsekvent på å holde seg til et « fòrings» sted, viktig at annet innventar   ikke blir utsatt for smuler og gris, vettu😉😆

IMG_0715.jpeg

På tide å bytte gulvteppe (eller i det minste støvsuge) 🙈

• Liker 7
Skrevet
Full kontroll skrev (1 time siden):

IMG_0715.jpeg

🤢

• Liker 3
Skrevet (endret)

"Grevehenget" 🤣😂🤣hadde  blitt bedre av å smøre med krem to ganger om dagen, sa hun. Hun har jo stor tro på dyre kremmer, men ikke på sunn mat og unngå solarium 😂😂🤣. En av de få gangene man ser henne spise noenlunde sunt er i dag. Veldig viktig å vise hvordan man lager den enkle maten, smatte og smake for deretter å prate med mat i kjeften. Jeg skjønner godt at døttrene synes at "bestemor" på snap er flaut.... Forresten kanskje hun kan dokumentere før og etter bilde med bruk av den kremen som hun mener har dokumentert effekt 😂👍. Det vil jeg se! 

Endret av Anita321
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...