Anita321 Skrevet 23 timer siden #2041 Skrevet 23 timer siden (endret) Noe som er veldig merkelig er at ingen av følgerene har sendt henne blomster på 60-årsdagen.... Det hadde hun kommet til å "kringkastet" med vill gråteseanse. Men når hun har noen "dårlige" dager da får hun blomster.... Det henger vel ikke helt på greip? Jeg tenker som mange andre skriver at hun sender blomstet til seg selv for å skape oppmerksomhet. Tom betaler som vanlig, men ikke nå som han allerede har betalt for 60 stk. Endret 23 timer siden av Anita321 2 9
Full kontroll Skrevet 22 timer siden #2042 Skrevet 22 timer siden (endret) Anita321 skrev (1 time siden): Noe som er veldig merkelig er at ingen av følgerene har sendt henne blomster på 60-årsdagen.... Det hadde hun kommet til å "kringkastet" med vill gråteseanse. Men når hun har noen "dårlige" dager da får hun blomster.... Det henger vel ikke helt på greip? Jeg tenker som mange andre skriver at hun sender blomstet til seg selv for å skape oppmerksomhet. Tom betaler som vanlig, men ikke nå som han allerede har betalt for 60 stk. Meget merkelig 😕 Ingen oppmerksomhet (gave) i anledning dagen , har vi fått sett 😛 ( rart om hun har bedt de potensielle givere beskjed om at dere får IKKE gi meg noe 😮 ) Endret 22 timer siden av Full kontroll 7
Pigaloppa Skrevet 15 timer siden #2043 Skrevet 15 timer siden Gjøre narr av Tom er hun flink til..herregud kor kjedelig innhold hun har,ikke rart han heller spiller golf enn å engasjere seg i hennes pjatt. Kjedelig å høre på😴 7
Full kontroll Skrevet 3 timer siden #2044 Skrevet 3 timer siden (endret) Hvis det er noe repetisjon / lærdom som kommer ut av dette IH & Tom sirkuset (for min del) , så må det være - behandle din livsledsager som du selv vil bli behandlet og ta aldri familierelasjoner/ sammenkomster for gitt, fyll opp lykkesekken så mye og så ofte du har mulighet ❤️ Trist at hun "velger bort" som resulterer i at hun har så "få / sjeldne" opplevelser med sine nærmeste, i hovedsak BB, overfor de voksne så er vel lysene brent i begge ender ...... IH, som man reder sin seng ligger man! Endret 2 timer siden av Full kontroll 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå