Anneth Skrevet fredag kl. 11:40 #1981 Skrevet fredag kl. 11:40 Vinnanna15 skrev (37 minutter siden): Lurer på når det ble økonomisk å kjøpe drit på tilbud flere ganger i uka 🙈Tom er imponert over kjærringa i dag😂Er enig i at hun er sjuk i hue😂 Tom ønsker seg rød pesto. Det får han ikke. Heidi har nemlig grønn pesto i kjøleskapet. Da bruker de den - for å spar pænga. Uttalelsen kommer ca 4 min. etter utpakking av gull-bådilååsjen og sjokkrosa lebestift fra Kicks. Nå, for helvede, Tom - køp dig en rød pesto! 17 5
Me for life Skrevet fredag kl. 11:44 #1982 Skrevet fredag kl. 11:44 (endret) Heidi: Dropp en leppestift og kjøp deg en hårbørste og et ekstra speil slik at du kan se både siden og bak!!! Jeg er helt sikker på at du kommer til å love love love. Og jeg kan i samme slenge svarer for Tom som ikke våget å si det selv, Nei Heidi du er ikke økonomisk. Å kjøpe hundre og ørten toppen, kremer og leppestifter blir aldri økonomisk selv om de er på tilbud. Å betale 604,- isedenfor 704,- for EN krem og EN leppestift er laaaangt unna å være økonomisk. Endret fredag kl. 11:50 av Me for life 19 4
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 12:54 #1983 Skrevet fredag kl. 12:54 Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr 6 2
Vinnanna15 Skrevet fredag kl. 13:58 #1984 Skrevet fredag kl. 13:58 Pigaloppa skrev (1 time siden): Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr Herregud for en matlaging seanse! Han vet å terge han også! For ett par😂 6 2
Zhara Skrevet fredag kl. 14:04 #1985 Skrevet fredag kl. 14:04 Pigaloppa skrev (1 time siden): Lurer på om pilsen ble åpnet tidlig i dag..begge virker litt på en snurr Tror pilsen er åpen døgnet rundt i helgene🤤🥳🍻 1 9
Anneth Skrevet fredag kl. 15:31 #1986 Skrevet fredag kl. 15:31 Zhara skrev (1 time siden): Tror pilsen er åpen døgnet rundt i helgene🤤🥳🍻 Tom la ut en pils og en snaps. Fortjente det klokka halv ett. Hadde jo trent! 8
loffen Skrevet fredag kl. 17:47 #1988 Skrevet fredag kl. 17:47 Herregud, så bra underholdning på snap i dag! Økonomiske Heidi som kokkelerer med GRØNN pesto blanda med en ekkel dressing, 'vanlig' paprika, og masse med kolesterol-vennlig ost i innbakt pizza. Og Tom som er FOR NÆRE og SNAKKER når han filmer. 12 1
Blue Sky Skrevet fredag kl. 21:43 #1990 Skrevet fredag kl. 21:43 Det blir bare mer og mer outrert og parodisk. Shoppingen, den disharmoniske samtalen mellom de to, kokkeleringen…. 9 2
ulltøffel Skrevet i går, 00:29 #1991 Skrevet i går, 00:29 Hvor mange ganger skal hun vise den "hjemmelagde" osteklumpen med litt e-stoffdeig og pesto av en pizza? Herre min hatt. De som er interessert har vel allerede testet. Virker som denne pizzaen får Heidi til å tro at hun har funnet opp kruttet. 12
loffen Skrevet i går, 12:12 #1992 Skrevet i går, 12:12 Det morsomste med den 'innbakte' pizzaen er jo at hun skjærer den i biter før hun setter den inn i ovnen. Stille fra henne i dag, og Tom er ute og sykler. 10
Dude1996 Skrevet i går, 15:13 #1993 Skrevet i går, 15:13 (endret) Hjortesteik idag Endret i går, 15:13 av Dude1996
Ananais Skrevet i går, 15:41 Forfatter #1994 Skrevet i går, 15:41 loffen skrev (3 timer siden): Det morsomste med den 'innbakte' pizzaen er jo at hun skjærer den i biter før hun setter den inn i ovnen. Stille fra henne i dag, og Tom er ute og sykler. Ja, det er gøy det der. Gjør innsats for å lukke den i kantene med gaffel, men skjærer den i biter før steking. Mesterkokken sin det! 11
Full kontroll Skrevet 18 timer siden #1995 Skrevet 18 timer siden Så tilfredstillende at hennes "vri" ikke medførte at hun tilføyde pesto og spisspaprika til denne hjortesteken Så for øvrig godt ut 3
Monstertruck Skrevet 17 timer siden #1996 Skrevet 17 timer siden Hjortesteken og tilbehøret så veldig godt ut, spør du meg - dog hadde jeg ikke likt å spise det pga de lange klørne. Å ga så lange negler er en bakteriebombe. 9
Hesya Skrevet 10 timer siden #1997 Skrevet 10 timer siden Monstertruck skrev (6 timer siden): Hjortesteken og tilbehøret så veldig godt ut, spør du meg - dog hadde jeg ikke likt å spise det pga de lange klørne. Å ga så lange negler er en bakteriebombe. Enig. Hvorfor ikke bruke to sleiver, i stedet for ei sleiv og 5 lange klør liksom 🙈 7
Mina 2 Skrevet 8 timer siden #1998 Skrevet 8 timer siden Monstertruck skrev (9 timer siden): Hjortesteken og tilbehøret så veldig godt ut, spør du meg - dog hadde jeg ikke likt å spise det pga de lange klørne. Å ga så lange negler er en bakteriebombe. Og sette opp håret. Det gjør jeg uansett hva jeg lager av mat om det så er å smøre brødskiver. 6
ulltøffel Skrevet 5 timer siden #1999 Skrevet 5 timer siden "Hjortesteik - det e så luksus det!", Heidi kunne spist ordentlig mat og hjortestek omtrent hver dag om hun halverte shoppingen. Men hun som er så utrolig økonomisk klarer vel ikke å tenke slik. Det er viktigere å handle mye unødvendig pjask med litt prosent i rabatt fremfor å unne seg selv god, sunn og riktig mat. 4
NeverSayNever Skrevet 4 timer siden #2000 Skrevet 4 timer siden Me for life skrev (På 11.3.2026 den 13.12): Det var mer en enn en grense som ble tråkket over idag. Å legge ut bilde av pc'en på legekontoret som viser testene til mora er vel ikke akkurat noe mennesker med fornuften i behold gjør. Hva fader,hjorde hun dt?? Det er faktisk ikke lov pga personvern(som IH driter i/ikke skjønner hva betyr!) samt uten samtykke fra moren. Som virkelig så skikkelig sliten ut men IH skulle fiffe og ordne henne på hår og ansikt. Og joa,det gjør godt og vaske hår samt stelle seg litt. Men jeg har en viss følelse av at hun ikke spør,hører etter eller tar hensyn til hva moren orker!! Og gudene vet hva som skjer uten kamera på m hårvask og (u)tålmodighet osv. For jeg tvlier litt på at IH er så»tålmodig» med moren som hun selv mener hun er,utenfor snappingen. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå