Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det er så ubehagelig når IH eksponerer mora si slik hun gjør. Hun er ikke frisk og så sårbar. Like ille som når influensere eksponerer uskyldige barn.

• Liker 4
  • Nyttig 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Linazer skrev (11 minutter siden):

Jeg syns det er så ubehagelig når IH eksponerer mora si slik hun gjør. Hun er ikke frisk og så sårbar. Like ille som når influensere eksponerer uskyldige barn.

Det var mer en enn en grense som ble tråkket over idag.

Å legge ut bilde av pc'en på legekontoret som viser testene til mora er vel ikke akkurat noe mennesker med fornuften i behold gjør.

• Liker 3
  • Nyttig 20
Skrevet
Me for life skrev (7 minutter siden):

Å legge ut bilde av pc'en på legekontoret som viser testene til mora er vel ikke akkurat noe mennesker med fornuften i behold gjør.

Å i det heletatt ta bilder på en legetime/avtale, er helt bak mål. Når det i tillegg er andre mennesker sin time og personopplysninger som deles, er det grenseoverskridende så det holder. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 minutter siden):

Å i det heletatt ta bilder på en legetime/avtale, er helt bak mål. Når det i tillegg er andre mennesker sin time og personopplysninger som deles, er det grenseoverskridende så det holder. 

Men det driter hun i for hun tenker kun på seg selv. Kvalm oppførsel!!!

• Liker 8
  • Nyttig 11
Skrevet
Me for life skrev (17 minutter siden):

Så langt så jeg ikke. Syns det var ille nok den seansen på badet. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Me for life skrev (35 minutter siden):

Dette burde hennes familie reagere på.

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet

Lurer seriøst på hvordan hun tror at noen som helst ha interesse av å se nærbilde av øre-støpningen til moren. Ikke minst at moren har interesse av å dele dette. Kan hun ikke bare for en gang skyld være støttende datter som kun er der for moren og uten å ha den creapy oppførselen ovenfor de ansatte når hun skal stikke kameraet oppi alt. Alt for å vise at hun er en snil og flink datter, men så er det det motsatte hun faktisk viser. 

• Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet
Linazer skrev (3 timer siden):

Hun holder rundt mora og forteller oss hvor tjafsete hun er på håret og hvor rød hun er rundt øynene. Dette er ufattelig slemt og hensynsløst gjort. Hvor nødvendig er det å eksponere sin tydelig syke mor?

Kjenner at jeg blir sjakkmatt!!

• Nyttig 17
Skrevet
Me for life skrev (1 time siden):

Lurer seriøst på hvordan hun tror at noen som helst ha interesse av å se nærbilde av øre-støpningen til moren. Ikke minst at moren har interesse av å dele dette. Kan hun ikke bare for en gang skyld være støttende datter som kun er der for moren og uten å ha den creapy oppførselen ovenfor de ansatte når hun skal stikke kameraet oppi alt. Alt for å vise at hun er en snil og flink datter, men så er det det motsatte hun faktisk viser. 

Helt ufattelig at hun kan oppføre seg så simpelt og invaderende i morens privatliv. 

Tør ikke moren å sette ned foten, mon tro?

Blir vel spetakkel da, mest sannsynlig. 

Hun tråkker over alle grenser, både når det gjelder personer og handlinger. 

Et forferdelig menneske 

• Nyttig 13
Skrevet
AnneSusanne skrev (7 minutter siden):

Hun holder rundt mora og forteller oss hvor tjafsete hun er på håret og hvor rød hun er rundt øynene. Dette er ufattelig slemt og hensynsløst gjort. Hvor nødvendig er det å eksponere sin tydelig syke mor?

Kjenner at jeg blir sjakkmatt!!

Rapporter det da vel.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
kube57 skrev (2 timer siden):

Dette burde hennes familie reagere på.

Det gjør de nok, men tror du hun bryr seg?

Hun tråkker over lik for å stå i sentrum 😡

Æ Æ og MÆ MÆ 

Hun mangler jo totalt antenner. Blir kvalm 

• Liker 8
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Helt ufattelig at hun kan oppføre seg så simpelt og invaderende i morens privatliv. 

Tør ikke moren å sette ned foten, mon tro?

Blir vel spetakkel da, mest sannsynlig. 

Hun tråkker over alle grenser, både når det gjelder personer og handlinger. 

Et forferdelig menneske 

Jeg tror verken mor eller Tom tør å si mot Heidi lengere. Tror det har vært mange episoder i det siste som tilsier dette. Hun har fått formet dæm som hun vil. Skremmende. 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet
Zhara skrev (6 timer siden):

Jeg tror verken mor eller Tom tør å si mot Heidi lengere. Tror det har vært mange episoder i det siste som tilsier dette. Hun har fått formet dæm som hun vil. Skremmende. 

Alle rundt henne blir manipulert av henne. De har opplevd så mange ubehagelige opplevelser når de prøver å si henne i mot. De har resignert og unngår at det blir trykket stemning. Veldig skremmende adferd i grunn! Heidi er som en tikkende bombe ser det ut som. Når går den av?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...