Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Ostebord i kveld. Ost og ost fru Blom. De derre kremostene til Tine kan vel knapt kalles ost. Men ser de har en Selbu Blå der da. DET er en ost. 

Så tåpelig sagt. Det er vel en smakssak hva man har på ostebotdet sitt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Monstertruck skrev (40 minutter siden):

Så tåpelig sagt. Det er vel en smakssak hva man har på ostebotdet sitt. 

Litt tåpelig var det kanskje, men ikke det tåpeligste som har vært postet her inne 😃. Og så var det nå MIN mening da. 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet
NeverSayNever skrev (4 timer siden):

Men her kommer IH tydelige behov for og være fremst i rampelyset skikkelig frem!! For snakker om selvskryt og meg meg meg der hun kun fremhever seg sjøl og hva hun gjorde. « Se på mæ!! Æ e heillt fænnomænaaal og skoill ha hatt gullstjærnæ for d store Æ gjorde i dag!! « Skulle tro hun har gjort både hjerte/lungeredning,stoppet blødning OG ordna bil ,for og sette dette litt på spissen. Og gjett om Tom og moren kommer til og høre denne utrolige historien gang på gang  om da IH reddet en annen bil. Hvem går rundt og babler om dette mens en er helt uforisk og «oppi der» sånn som hun gjør???

Barmhjertige samaritan😆

• Liker 4
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Litt tåpelig var det kanskje, men ikke det tåpeligste som har vært postet her inne 😃. Og så var det nå MIN mening da. 

Enig med deg at dette var ikke  ostefat. Heller fat med ost fra box

• Liker 7
Skrevet
kube57 skrev (På 8.3.2026 den 0.09):

Enig med deg at dette var ikke  ostefat. Heller fat med ost fra box

Og med banan og appelsin jiesees, er det godt sammen ost.

Skrevet (endret)

Makeløs kjærring :0

"angriper" Tom 2 ganger i  èn og samme "setning"..."klasker" lett til han i bilen når hun vil ha hans oppmerksomhet, _:hør du etter / no må du hør etter (!!) Nei, du er mer opptatt av bilene du ( alle bilene, som er her hele tiden), enn å høre på meg, (snapp e ferskvare, det skjer her og nå ) +. - når Tom "ironisk" uttrykker at han var sååå utslitt etter å ha  blitt  (pisket) sendt til butikken før stengetid lørdag...IH ansiktsuttrykk da :-  jeg kunne ikke brydd meg mindre  om deg/det! 😛

Samme når mammaen hadde blitt satt i tidlig middagslaging av Heidi, mammaen prøve seg også... .- no har æ stått på her til dere skulle komme...hvorpå Heidi spør. - hva er  du  så sliten av  ?? :D 

("her skal det ikke klages og bææpes av andre "guder" enn MÆÆÆ, òg Æ kræv full sympati og støtte  til enhver tid" )  😛 ) 

Kan ikke nekte for at det er  viss spenning til    hvordan dette besøket til moren vil utarte seg...    😮  

Endret av Full kontroll
  • Liker 3
  • Nyttig 14
Skrevet

Hater det når sjåføren min konsentrerer seg om trafikken mens han eller hun kjører bil når jeg snapper..... #iskaldironi

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
ABCDE skrev (6 minutter siden):

Hater det når sjåføren min konsentrerer seg om trafikken mens han eller hun kjører bil når jeg snapper..... #iskaldironi

"hater at du fortsetter å prate når jeg avbryter deg" 😛  :D 

Endret av Full kontroll
  • Liker 11
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hvordan hun forlanger at han involverer seg i snappingen. Det er akkurat som om de har en slags avtale om at han er forpliktet til å involvere seg. Hadde det vært en «familiebedrift» som de tjente penger på eller lignende hadde det vært mere rimelig, men det er det jo ikke. Hun sier rett ut i en kritiserende tone «var de bilene mere interessante enn snappingen». Ja, for han kan jo det meste være mere interessant enn snappingen. Snappingen er jo helt og fullt hennes prosjekt. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Hi fikk god treningsøkt og da får hun tid til hvileløs vandring på shoppingsenteret.

Endret av kube57
Feil
  • Liker 5
Skrevet

Tydelig at humøret ikke er på topp i dag. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
kube57 skrev (41 minutter siden):

Hi fikk god treningsøkt og da hun tid til hvileløs vandring på shoppingsenteret.

Totale meningsløst å snappe om nå skal jeg trene og deretter nå skal jeg shoppe!  Dette er dama som snakker om andre influencere sitt  meningsløse innhold. Lurer på når hun skal besøke faren sin som også bor på Brekstad.... Men hun er nok i konflikt med han også som med de fleste andre i familien og gamle venner. 

Endret av Anita321
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
YNWA_1 skrev (1 minutt siden):

Ikke greit når en må tilbringe tid med familien når Tom er på jobb. Da må en prøve å dra ut tiden litt med shopping..

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
YNWA_1 skrev (1 time siden):

Rart siden hun har kjøpt en ny treningdress ( ifølge hi så hadde hun ikke det fra før av....Hu har brun) og nye stringtanga som hu viser fram...yak

• Liker 5
Skrevet
Anita321 skrev (2 timer siden):

Totale meningsløst å snappe om nå skal jeg trene og deretter nå skal jeg shoppe!  Dette er dama som snakker om andre influencere sitt  meningsløse innhold. Lurer på når hun skal besøke faren sin som også bor på Brekstad.... Men hun er nok i konflikt med han også som med de fleste andre i familien og gamle venner. 

Trodde han var død? 

Skrevet

Kjipt for oppblåsbare Barbara at hun blir avbrutt av at noen ringer på døra når man skal vise frem stringtrusene sine på internett. At de våger!

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
kube57 skrev (19 minutter siden):

Rart siden hun har kjøpt en ny treningdress ( ifølge hi så hadde hun ikke det fra før av....Hu har brun) og nye stringtanga som hu viser fram...yak

Dame snart 60 pluss i stringtruse....  Er vel ikke særlig lekkert med celiutter og mere til? Ikke er det moderne lenger og så blir det "krampaktig". Hun tror jo hun er 25 år og kommer vel til å kjøpe seg stringtruse når hun passerer 70 år også, tenker jeg🤣🤣🤣😂.  

Endret av Anita321
  • Liker 4
Skrevet
Anita321 skrev (1 minutt siden):

Dame snart 60 pluss i stringtruse....  Er vel ikke særlig lekkert med celiutter og mere til? Ikke er det moderne lenger og så blir det "krampaktig". Hun tror jo hun er 25 år og kommer vel til å kjøpe seg stringtruse når hun passerer 70 år også, tenker jeg🤣🤣🤣😂.  

Jeg er selv snart 50 og bruker string, det kommer jeg nok til å bruke til den dagen jeg dør. MEN jeg er ekstremt nøye med at den ikke synes igjennom klærne da. Bruker det kun fordi jeg synes det er mest behagelig, og komfort har ingenting med alder å gjøre.

• Liker 5
Skrevet
Me for life skrev (20 minutter siden):

Jeg er selv snart 50 og bruker string, det kommer jeg nok til å bruke til den dagen jeg dør. MEN jeg er ekstremt nøye med at den ikke synes igjennom klærne da. Bruker det kun fordi jeg synes det er mest behagelig, og komfort har ingenting med alder å gjøre.

Da er vi to. Med vanlige truser får jeg «dobbeltrumpe». Mannen hater stringtruser og jeg har virkelig ikke rumpe til å bruke det, men de synes i hvert fall ikke under klærne. 😅

• Liker 4
Skrevet
Anita321 skrev (47 minutter siden):

Men i alle dager, har truser fått aldersgrense også nå?🥴 er det slik at når man har passert en viss alder, så er det bare bestemortruser og strikkajakker som gjelder?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...