Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men herregud! Er det mulig da? «Oppskrift» på Dansk Rugbrød fra pose IGJEN? Og hun snakker om andre influensere som er desperate i å lage innhold. Jeeeezes! 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et nytt 'dypt' innlegg på Instagram idag, der vi igjen får  høre om meg, jeg, min og mitt. Å folk går fem på! 🫣🤔

• Liker 13
Skrevet

Se som hun stråler etter å ha hjulpet en nabo! Kanskje hun skal vende blikket utover oftere, virker som hun hadde glede av å hjelpe noen. 

Og enda godt hun har en gammel Ford uten avansert teknologi. Selv hadde jeg ikke våget med nyere bil, men det er fordi jeg ikke er trygg på rekkefølge og den type ting😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er såååå imponert (not) over denne fantastisk flinke kjøkkenskriveren. Ikke bare kan hun lage de deiligste retter, men hun kan jammen bake også. Fra ferdigpose 🙈🤣 DET er dama si det

Djiiiises 

• Liker 7
Skrevet
Zhara skrev (4 timer siden):

Et nytt 'dypt' innlegg på Instagram idag, der vi igjen får  høre om meg, jeg, min og mitt. Å folk går fem på! 🫣🤔

Formulert og skrevet av ChatGpt. 🤡

• Liker 7
Skrevet
Jenzen skrev (41 minutter siden):

Formulert og skrevet av ChatGpt. 🤡

Ingen tvil om at det var formulert med hjelp fra KI, nei😅 Aldri sett så lite skrivefeil i hennes innlegg tidligere.

Hun har jo ikke hatt en verre barndom enn ganske mange andre som vokste opp på 60-tallet. Det handler om hvordan man tar det, Heidi har derimot valgt å være et offer og å synes synd på seg selv. Slik har hun alltid vært.

• Nyttig 8
Skrevet
ulltøffel skrev (1 time siden):

Ingen tvil om at det var formulert med hjelp fra KI, nei😅 Aldri sett så lite skrivefeil i hennes innlegg tidligere.

Hun har jo ikke hatt en verre barndom enn ganske mange andre som vokste opp på 60-tallet. Det handler om hvordan man tar det, Heidi har derimot valgt å være et offer og å synes synd på seg selv. Slik har hun alltid vært.

Hva skriver hun

Skrevet
ulltøffel skrev (6 timer siden):

Se som hun stråler etter å ha hjulpet en nabo! Kanskje hun skal vende blikket utover oftere, virker som hun hadde glede av å hjelpe noen. 

Og enda godt hun har en gammel Ford uten avansert teknologi. Selv hadde jeg ikke våget med nyere bil, men det er fordi jeg ikke er trygg på rekkefølge og den type ting😅

Hu gå ikke ut på eftan sa hun...men idag hørte hun sikkert en stemme på hodet som hvisket ....gå ut og gjør en god gjerning 

• Liker 1
Skrevet

Den treningen hun legger ut er jo ikke spesielt effektivt eller bra utført. Tenker på de skulderøvelsene

• Liker 1
Skrevet
kube57 skrev (6 timer siden):

Hu gå ikke ut på eftan sa hun...men idag hørte hun sikkert en stemme på hodet som hvisket ....gå ut og gjør en god gjerning 

Ja,det er et under 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...