Blue Sky Skrevet torsdag kl. 15:47 #1881 Skrevet torsdag kl. 15:47 Men herregud! Er det mulig da? «Oppskrift» på Dansk Rugbrød fra pose IGJEN? Og hun snakker om andre influensere som er desperate i å lage innhold. Jeeeezes! 18
Zhara Skrevet torsdag kl. 15:56 #1882 Skrevet torsdag kl. 15:56 Et nytt 'dypt' innlegg på Instagram idag, der vi igjen får høre om meg, jeg, min og mitt. Å folk går fem på! 🫣🤔 14
ulltøffel Skrevet torsdag kl. 17:23 #1883 Skrevet torsdag kl. 17:23 Se som hun stråler etter å ha hjulpet en nabo! Kanskje hun skal vende blikket utover oftere, virker som hun hadde glede av å hjelpe noen. Og enda godt hun har en gammel Ford uten avansert teknologi. Selv hadde jeg ikke våget med nyere bil, men det er fordi jeg ikke er trygg på rekkefølge og den type ting😅 4 1
Maia3 Skrevet torsdag kl. 17:51 #1884 Skrevet torsdag kl. 17:51 Er såååå imponert (not) over denne fantastisk flinke kjøkkenskriveren. Ikke bare kan hun lage de deiligste retter, men hun kan jammen bake også. Fra ferdigpose 🙈🤣 DET er dama si det Djiiiises 11
Jenzen Skrevet torsdag kl. 20:53 #1885 Skrevet torsdag kl. 20:53 Zhara skrev (4 timer siden): Et nytt 'dypt' innlegg på Instagram idag, der vi igjen får høre om meg, jeg, min og mitt. Å folk går fem på! 🫣🤔 Formulert og skrevet av ChatGpt. 🤡 14
ulltøffel Skrevet torsdag kl. 21:38 #1886 Skrevet torsdag kl. 21:38 Jenzen skrev (41 minutter siden): Formulert og skrevet av ChatGpt. 🤡 Ingen tvil om at det var formulert med hjelp fra KI, nei😅 Aldri sett så lite skrivefeil i hennes innlegg tidligere. Hun har jo ikke hatt en verre barndom enn ganske mange andre som vokste opp på 60-tallet. Det handler om hvordan man tar det, Heidi har derimot valgt å være et offer og å synes synd på seg selv. Slik har hun alltid vært. 1 15
kube57 Skrevet torsdag kl. 23:01 #1887 Skrevet torsdag kl. 23:01 ulltøffel skrev (1 time siden): Ingen tvil om at det var formulert med hjelp fra KI, nei😅 Aldri sett så lite skrivefeil i hennes innlegg tidligere. Hun har jo ikke hatt en verre barndom enn ganske mange andre som vokste opp på 60-tallet. Det handler om hvordan man tar det, Heidi har derimot valgt å være et offer og å synes synd på seg selv. Slik har hun alltid vært. Hva skriver hun
kube57 Skrevet torsdag kl. 23:27 #1888 Skrevet torsdag kl. 23:27 ulltøffel skrev (6 timer siden): Se som hun stråler etter å ha hjulpet en nabo! Kanskje hun skal vende blikket utover oftere, virker som hun hadde glede av å hjelpe noen. Og enda godt hun har en gammel Ford uten avansert teknologi. Selv hadde jeg ikke våget med nyere bil, men det er fordi jeg ikke er trygg på rekkefølge og den type ting😅 Hu gå ikke ut på eftan sa hun...men idag hørte hun sikkert en stemme på hodet som hvisket ....gå ut og gjør en god gjerning 1
MiniMjau Skrevet fredag kl. 05:59 #1889 Skrevet fredag kl. 05:59 Den treningen hun legger ut er jo ikke spesielt effektivt eller bra utført. Tenker på de skulderøvelsene 5 4
Vinnanna15 Skrevet fredag kl. 06:03 #1890 Skrevet fredag kl. 06:03 kube57 skrev (6 timer siden): Hu gå ikke ut på eftan sa hun...men idag hørte hun sikkert en stemme på hodet som hvisket ....gå ut og gjør en god gjerning Ja,det er et under 😂 3
Zhara Skrevet fredag kl. 09:06 #1891 Skrevet fredag kl. 09:06 MiniMjau skrev (3 timer siden): Den treningen hun legger ut er jo ikke spesielt effektivt eller bra utført. Tenker på de skulderøvelsene Noen prøvde å kommentere akkurat det på forrige Instagram innlegg, det ble raskt sletta...viser bare nok engang hvor narsissistisk hun er. 1 12
MiniMjau Skrevet fredag kl. 09:11 #1892 Skrevet fredag kl. 09:11 Zhara skrev (Akkurat nå): Noen prøvde å kommentere akkurat det på forrige Instagram innlegg, det ble raskt sletta...viser bare nok engang hvor narsissistisk hun er. hun bruker jo feks momentum fra kroppen/fart fra hoftene til å løfte vektene opp. ... og de sidehev i kabel ...der gjør hun akkurat det samme, bruker hele kroppen til å dra kabelen opp. Antagelig for tung vekt. en må ha overraskende lite vekt på akkurat denne typen øvelser 🙂 1 8
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 13:50 #1893 Skrevet fredag kl. 13:50 Hun bør slippe Tom til på kjøkkenet oftere, maten hans ser veldig god ut. Hennes derimot ville jeg aldri vist frem til noen 14
kube57 Skrevet fredag kl. 16:15 #1894 Skrevet fredag kl. 16:15 Vei mot trening sa store t noen om ex on the beach...så ut at ih fikk noen å tenke på... 8
Monstertruck Skrevet fredag kl. 17:45 #1895 Skrevet fredag kl. 17:45 Pigaloppa skrev (3 timer siden): Hun bør slippe Tom til på kjøkkenet oftere, maten hans ser veldig god ut. Hennes derimot ville jeg aldri vist frem til noen Ikke mye delikat å spise mat der « kokken» lager mat i treningstøyet. Grøss. 2 2
Pigaloppa Skrevet fredag kl. 22:43 #1896 Skrevet fredag kl. 22:43 Monstertruck skrev (4 timer siden): Ikke mye delikat å spise mat der « kokken» lager mat i treningstøyet. Grøss. Nei det er sant,la ikke merke til det i sta, men det er jo vanlig i det husholdet😊 5
Blue Sky Skrevet 11 timer siden #1897 Skrevet 11 timer siden Ostebord i kveld. Ost og ost fru Blom. De derre kremostene til Tine kan vel knapt kalles ost. Men ser de har en Selbu Blå der da. DET er en ost. 5
panzerpølsa Skrevet 10 timer siden #1898 Skrevet 10 timer siden Blue Sky skrev (19 minutter siden): Ostebord i kveld. Ost og ost fru Blom. De derre kremostene til Tine kan vel knapt kalles ost. Men ser de har en Selbu Blå der da. DET er en ost. Dette blir for dumt vel. Ikke alt man trenger å kritisere å lage en sak utav. 2
NeverSayNever Skrevet 10 timer siden #1899 Skrevet 10 timer siden ulltøffel skrev (På 5.3.2026 den 18.23): Se som hun stråler etter å ha hjulpet en nabo! Kanskje hun skal vende blikket utover oftere, virker som hun hadde glede av å hjelpe noen. Og enda godt hun har en gammel Ford uten avansert teknologi. Selv hadde jeg ikke våget med nyere bil, men det er fordi jeg ikke er trygg på rekkefølge og den type ting😅 Men her kommer IH tydelige behov for og være fremst i rampelyset skikkelig frem!! For snakker om selvskryt og meg meg meg der hun kun fremhever seg sjøl og hva hun gjorde. « Se på mæ!! Æ e heillt fænnomænaaal og skoill ha hatt gullstjærnæ for d store Æ gjorde i dag!! « Skulle tro hun har gjort både hjerte/lungeredning,stoppet blødning OG ordna bil ,for og sette dette litt på spissen. Og gjett om Tom og moren kommer til og høre denne utrolige historien gang på gang om da IH reddet en annen bil. Hvem går rundt og babler om dette mens en er helt uforisk og «oppi der» sånn som hun gjør??? 6
Blue Sky Skrevet 10 timer siden #1900 Skrevet 10 timer siden panzerpølsa skrev (26 minutter siden): Dette blir for dumt vel. Ikke alt man trenger å kritisere å lage en sak utav. Du har rett. Klarte bare ikke å dy meg. Men det er ikke mye matkunnskap og raffinement på influensingen, som vanlig. 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå