kube57 Skrevet 20 timer siden #1821 Skrevet 20 timer siden panzerpølsa skrev (5 timer siden): Jeg hadde ikke satt pris på å bli filma å lagt ut på snapchat mens jeg bader. Håper virkelig han spurte om lov. Hadde vært meget flaut om mannen min hadde filmet jenter som bader. 11
NeverSayNever Skrevet 20 timer siden #1822 Skrevet 20 timer siden Som jeg og har svart noen her,jeg tror IH er desperat etter og få forespørsler fra potensielle samarbeidspartnere ang sminke der hun tipser og viser og det samme ang mat-hvordan bruke vanlig mat/restemat og skap nye retter-…. Virker som alt det hun legger ut,shopper masse sminke ogviser sminketips,shopper masse klær og viser det,er SÅ økonomisk og tipser om det,handler mat og viser hva hun lager,på trening og viser hvordan det skal gjøres helt (Instaheidi)riktig,hun sliter psykisk og der vet hun ihvertfall hva en skal gjøre for og få/bli bedre!!Og …inni hennes hode mener hun at alt hun sier og gjør er så bra og så riktig og så hjelpsomt og viktig for andre og få med seg og lære av ,så hun bare venter på og få kontakt med firma osv som vil hun skal reklamere for dem…det tror jeg er hennes store drøm tross alt bablet m gul stjerne og tjene/ikke tjene penger Store problemet her er at hun ser ikke VIRKELIGHETEN slik de fleste av oss andre ser,realiteten både ang henne og hva hun legger ut på snap som da antg ikke frister noen til og samarbeide med denne dama. Men ja,jeg tror dette er en ganske stor drøm hun har og jeg tror hun mener hun har ALT som skal til og enda litt til og derfor kjører hun på med mere mat,mere sminke,mere av alt som det allerede er for mye av…???.😅 1 4
NeverSayNever Skrevet 20 timer siden #1823 Skrevet 20 timer siden kube57 skrev (Akkurat nå): Hadde vært meget flaut om mannen min hadde filmet jenter som bader. Men følger ikke IH Tom på snap?? Så han gjør jo ikke dette i hemlighet heller og ja,det er småcreepy. Vel,merker fort på snap eller kanskje det blir snap-pause nå etter dette?😂😂Den personen jeg tenker litt på,er mora til IH som antg får snarlig og kjærlig(????????😅🙈)besøk av datteren sin. Som sikkert vil vise gulvet der hun la sg ne…ehh,kollapset julaften. Enda ett nytt traume.🤨 4
kube57 Skrevet 20 timer siden #1824 Skrevet 20 timer siden NeverSayNever skrev (3 minutter siden): Som jeg og har svart noen her,jeg tror IH er desperat etter og få forespørsler fra potensielle samarbeidspartnere ang sminke der hun tipser og viser og det samme ang mat-hvordan bruke vanlig mat/restemat og skap nye retter-…. Virker som alt det hun legger ut,shopper masse sminke ogviser sminketips,shopper masse klær og viser det,er SÅ økonomisk og tipser om det,handler mat og viser hva hun lager,på trening og viser hvordan det skal gjøres helt (Instaheidi)riktig,hun sliter psykisk og der vet hun ihvertfall hva en skal gjøre for og få/bli bedre!!Og …inni hennes hode mener hun at alt hun sier og gjør er så bra og så riktig og så hjelpsomt og viktig for andre og få med seg og lære av ,så hun bare venter på og få kontakt med firma osv som vil hun skal reklamere for dem…det tror jeg er hennes store drøm tross alt bablet m gul stjerne og tjene/ikke tjene penger Store problemet her er at hun ser ikke VIRKELIGHETEN slik de fleste av oss andre ser,realiteten både ang henne og hva hun legger ut på snap som da antg ikke frister noen til og samarbeide med denne dama. Men ja,jeg tror dette er en ganske stor drøm hun har og jeg tror hun mener hun har ALT som skal til og enda litt til og derfor kjører hun på med mere mat,mere sminke,mere av alt som det allerede er for mye av…???.😅 Kanskje bruke som advarsel hvordan man ikke skal gjøre det på kjøkken sminke sparing etc.. 3
kube57 Skrevet 20 timer siden #1825 Skrevet 20 timer siden NeverSayNever skrev (1 minutt siden): Men følger ikke IH Tom på snap?? Så han gjør jo ikke dette i hemlighet heller og ja,det er småcreepy. Vel,merker fort på snap eller kanskje det blir snap-pause nå etter dette?😂😂Den personen jeg tenker litt på,er mora til IH som antg får snarlig og kjærlig(????????😅🙈)besøk av datteren sin. Som sikkert vil vise gulvet der hun la sg ne…ehh,kollapset julaften. Enda ett nytt traume.🤨 Da få hun liten overraskelse ang.filming av jenter 3
foreveralone Skrevet 20 timer siden #1826 Skrevet 20 timer siden Kosemosebilde på snap så hun er tydeligvis ikke sinna pga småjentene på snap 1
kube57 Skrevet 19 timer siden #1827 Skrevet 19 timer siden foreveralone skrev (10 minutter siden): Kosemosebilde på snap så hun er tydeligvis ikke sinna pga småjentene på snap Kanskje ikke sett 1
Pigaloppa Skrevet 18 timer siden #1828 Skrevet 18 timer siden kube57 skrev (1 time siden): Kanskje ikke sett Eller kanskje lest her og prøver å motbevise at hun bryr seg om det 7 2
Skravleberta Skrevet 18 timer siden #1829 Skrevet 18 timer siden Pigaloppa skrev (4 minutter siden): Eller kanskje lest her og prøver å motbevise at hun bryr seg om det Det tenkte jeg også. Så vi må ikke omtale sånt her inne, for da får vi ikke se drama lenger 😅 Da blir hun bare opptatt av å motbevise det vi snakker om. Ang. samarbeid, så er det nok ikke en økning i salget til en bedrift å bli assosiert med IH 😛 6 4
Zhara Skrevet 17 timer siden #1830 Skrevet 17 timer siden Pigaloppa skrev (1 time siden): Eller kanskje lest her og prøver å motbevise at hun bryr seg om det 🎯🎯 4
Anita321 Skrevet 8 timer siden #1831 Skrevet 8 timer siden foreveralone skrev (11 timer siden): Kosemosebilde på snap så hun er tydeligvis ikke sinna pga småjentene på snap Tom var ute alene i over 3 timer. Når han i tillegg filmer ungjenter i bikini, så er han nok ikke helt edru. Han er blank i øynene på det "kosemosebildet" også. NårTom har vært ute i mange timer helt alene tidligere, så har han fått beskjed om at ikke trenger å komme på besøk. De skal være to sammen når han er i Tr. Heim. Ref. pubqviz og flere andre episoder. Dette er nok "et spill for galleriet" ..... Det har nok vært en "episode" som hun prøver å "glatte over". Han er nok lei av "gammelt skinn" og mye konflikter. 7 1
kube57 Skrevet 7 timer siden #1832 Skrevet 7 timer siden Anita321 skrev (38 minutter siden): Tom var ute alene i over 3 timer. Når han i tillegg filmer ungjenter i bikini, så er han nok ikke helt edru. Han er blank i øynene på det "kosemosebildet" også. NårTom har vært ute i mange timer helt alene tidligere, så har han fått beskjed om at ikke trenger å komme på besøk. De skal være to sammen når han er i Tr. Heim. Ref. pubqviz og flere andre episoder. Dette er nok "et spill for galleriet" ..... Det har nok vært en "episode" som hun prøver å "glatte over". Han er nok lei av "gammelt skinn" og mye konflikter. Gammelt løs skinn...all over to ... 4
baremeg Skrevet 4 timer siden #1833 Skrevet 4 timer siden Kan hun ikke i det minste sette opp håret når hun lager mat til andre? 4
Zhara Skrevet 4 timer siden #1834 Skrevet 4 timer siden baremeg skrev (5 minutter siden): Kan hun ikke i det minste sette opp håret når hun lager mat til andre? Kan ikke det når hun skal være deilig, må skjønne🤢 3
ohmylord Skrevet 4 timer siden #1835 Skrevet 4 timer siden Ikke rart det er en utfordring og spise og utale ord riktig, med disse leppene 🦆Temmelig sprekkferdig 🤡 3
Zhara Skrevet 3 timer siden #1836 Skrevet 3 timer siden ohmylord skrev (43 minutter siden): Ikke rart det er en utfordring og spise og utale ord riktig, med disse leppene 🦆Temmelig sprekkferdig 🤡 Men se det blikket da!! Skremmende 👀 5
Maia3 Skrevet 2 timer siden #1837 Skrevet 2 timer siden Zhara skrev (1 time siden): Men se det blikket da!! Skremmende 👀 Hun ser gal ut 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå