Frk nysgjerrig Skrevet lørdag kl. 05:17 #1801 Skrevet lørdag kl. 05:17 Pigaloppa skrev (13 timer siden): Det verste med matlagingen hennes er neglene, klø seg i hodet,pille i nesen og grave i maten🤢er så lite hygienisk, særlig når andre enn henne skal spise det hun lager! Hadde skammet meg over å dele offentlig det hun presterer på kjøkkenet, hun som her om dagen satt og snakket ned innhold til andre på snap. Repetisjon av pesto og spisspaprika begynner å bli lik deling av iskaffe og sirup hos andre,mega kjedelig og repeterende. Som utdanna kokk så må jeg si at jeg hadde aldri spist noe som hun hadde laget. Negler, armbånd og hår som slenger i maten.. Hun hadde aldri fått jobb hos meg 6 9
ohmylord Skrevet lørdag kl. 07:12 #1802 Skrevet lørdag kl. 07:12 Heidi som ikke er opptatt av gul stjerne på snap, tar dette temaet veldig ofte opp. Alt det samme på repeat. Hun sier hun ikke er så opptatt av engasjementet på instagram heller. Men at hun deler det for å få utløp for følelser og for at det er en hobby. Men om ikke innleggene på instagram får oppmerksomheten hun vil ha. Så gjør hun slik at bare hun ser likes og engasjementet på hvert innlegg. Det gjør hun sikkert idag også 🤡😅 5
Jenzen Skrevet lørdag kl. 08:50 #1803 Skrevet lørdag kl. 08:50 Synes det virker som hun har roet seg betraktelig ned etter at Tom og hun hadde høytlesing fra Tom sin mobil ang psykopati. Som om hun har skjønt at hun er gjennomskuet på en måte,har tonet seg litt ned. Flere som har registrert dette? 2
Vinnanna15 Skrevet lørdag kl. 09:00 #1804 Skrevet lørdag kl. 09:00 Frk nysgjerrig skrev (3 timer siden): Som utdanna kokk så må jeg si at jeg hadde aldri spist noe som hun hadde laget. Negler, armbånd og hår som slenger i maten.. Hun hadde aldri fått jobb hos meg Trenger ikke være utdannet kokk for å si at man aldri hadde spist noe som hun lager😆 Er fascinerende at hun legger det ut og ikke tenker over hygiene selv. 7 4
kube57 Skrevet lørdag kl. 12:05 #1805 Skrevet lørdag kl. 12:05 Vinnanna15 skrev (3 timer siden): Trenger ikke være utdannet kokk for å si at man aldri hadde spist noe som hun lager😆 Er fascinerende at hun legger det ut og ikke tenker over hygiene selv. Grisete uansett om det gjelder mat eller det ytre 5
Full kontroll Skrevet lørdag kl. 12:56 #1806 Skrevet lørdag kl. 12:56 (endret) Husker hun en god stund tilbake sa hun alltid så gjennom snappene før hun publiserte... 😮 Ikke mye som da går gjennom et filter , spør du meg.....helt naturlig for henne, ALT hun sier og ALT hun gjør skal ut ..... (hverdagslig og normalen for Tom også ) I dag er han kjørende nede ved havnen, en nydelig solskinnsdag i bartebyen .......hva gjør fruen tro? Vi får vel snart sett ei fjøl med noe oppkutten noe 😮 Endret lørdag kl. 12:57 av Full kontroll 4
Anita321 Skrevet lørdag kl. 14:11 #1807 Skrevet lørdag kl. 14:11 Tom har vært ute i 2 timer alene ser det ut som. Filmer damer som bader osv., så der er de like. Pleier vel å være "knute på tråden" når han er ute så lenge 😂. Det er helt "dødt" hos "dronninga", så da er det vel noe i anmarsj 🤣🤣🤣 8 4
panzerpølsa Skrevet lørdag kl. 15:03 #1809 Skrevet lørdag kl. 15:03 Anita321 skrev (51 minutter siden): Tom har vært ute i 2 timer alene ser det ut som. Filmer damer som bader osv., så der er de like. Pleier vel å være "knute på tråden" når han er ute så lenge 😂. Det er helt "dødt" hos "dronninga", så da er det vel noe i anmarsj 🤣🤣🤣 Jeg hadde ikke satt pris på å bli filma å lagt ut på snapchat mens jeg bader. Håper virkelig han spurte om lov. 3
Anita321 Skrevet lørdag kl. 15:04 #1810 Skrevet lørdag kl. 15:04 (endret) loffen skrev (33 minutter siden): Tom filmet ungjente i bikini opp badestigen. Han spurte om lov, men meget spesielt... Fyren har nå vært ute i 3t, så her blir det en"nydlich" lørdagskveld 🤣 Endret lørdag kl. 15:21 av Anita321 7
kube57 Skrevet lørdag kl. 15:24 #1811 Skrevet lørdag kl. 15:24 Anita321 skrev (1 time siden): Tom har vært ute i 2 timer alene ser det ut som. Filmer damer som bader osv., så der er de like. Pleier vel å være "knute på tråden" når han er ute så lenge 😂. Det er helt "dødt" hos "dronninga", så da er det vel noe i anmarsj 🤣🤣🤣 Spenningen stiger...tihiii 3
kube57 Skrevet lørdag kl. 15:25 #1812 Skrevet lørdag kl. 15:25 panzerpølsa skrev (21 minutter siden): Jeg hadde ikke satt pris på å bli filma å lagt ut på snapchat mens jeg bader. Håper virkelig han spurte om lov. Har du bilde
kube57 Skrevet lørdag kl. 15:26 #1813 Skrevet lørdag kl. 15:26 Anita321 skrev (20 minutter siden): Tom filmet ungjente i bikini opp badestigen. Han spurte om lov, men meget spesielt... Fyren har nå vært ute i 3t, så her blir det en"nydlich" lørdagskveld 🤣 🤣
Anita321 Skrevet lørdag kl. 15:26 #1814 Skrevet lørdag kl. 15:26 (endret) kube57 skrev (2 minutter siden): Har du bilde Se uncledenmark på snap. Endret lørdag kl. 15:27 av Anita321
kube57 Skrevet lørdag kl. 15:32 #1815 Skrevet lørdag kl. 15:32 Anita321 skrev (5 minutter siden): Se uncle denmark på snap Der røk påsketuren😅 4 4
panzerpølsa Skrevet lørdag kl. 15:34 #1816 Skrevet lørdag kl. 15:34 Anita321 skrev (28 minutter siden): Tom filmet ungjente i bikini opp badestigen. Han spurte om lov, men meget spesielt... Fyren har nå vært ute i 3t, så her blir det en"nydlich" lørdagskveld 🤣 Han oppfører seg jo som en ekkel gammel gris. Ikke naturlig å gå opp til unge jenter sånn, ekkelt. 8 4
Anita321 Skrevet lørdag kl. 15:48 #1817 Skrevet lørdag kl. 15:48 panzerpølsa skrev (11 minutter siden): Han oppfører seg jo som en ekkel gammel gris. Ikke naturlig å gå opp til unge jenter sånn, ekkelt. Mye som ikke normalt mellom han og Instaheidi.... Jeg er helt enig i at han er en "gammel gris", men noe annet har jeg aldri tenkt når du vet hva slags dame han er sammen med. 4
kube57 Skrevet lørdag kl. 15:54 #1818 Skrevet lørdag kl. 15:54 panzerpølsa skrev (19 minutter siden): Han oppfører seg jo som en ekkel gammel gris. Ikke naturlig å gå opp til unge jenter sånn, ekkelt. Ikke rart når man tenker hva som venter hjemme. 2 8
Vinnanna15 Skrevet lørdag kl. 16:41 #1819 Skrevet lørdag kl. 16:41 kube57 skrev (46 minutter siden): Ikke rart når man tenker hva som venter hjemme. Blir nok enda mer stas å komme hjem når hun ser hva han har filma itillegg 😆 1 9
NeverSayNever Skrevet lørdag kl. 20:05 #1820 Skrevet lørdag kl. 20:05 Monstertruck skrev (På 27.2.2026 den 13.41): Dette blir nok som å helle bensin på bålet, men pytt pytt det står jeg i. Vi i vår familie har ofte fisk, annen sunn mat med grønnsaker - men vi slår også til med junk food innimellom . Litt for at det er lettvint, og litt fordi det kan være godt. I går hadde vi pommes frites og kyllinglår fra Rema - ikke gourmetmat, men godt. Dynga på med ketchup også . 😂 Det tror jeg faktisk gjelder flere av oss, også folk her inne.Så hvorfor være så hånlig over andres matvalg. Er vel ikke selve maten det reageres på men at hun legger ut som om hun skulle ha en egen matblogg/snap greie hvor hun kommer med»gode og lure ideer»som ingen andre har tenkt på😅Jeg mistenker henne litt for og håpe og ønsker hun blir spurt om samarbeid eller får en stor snapp/blogg m mange følgere der hun vil briljere m oppskrifter osv.. bare min mening,det. Og jeg håper da om ikke alle men så de fleste av oss skeier ut med pommes frites og mætt ta ketchup innimella for det er kjempegodt og ja her river vi på oss mat fra Maccer’n innimella også🥳🥳🥳😅🍔🍟Forskjellen fra IH er vel at vi ikke snapper om dette ca hver dag…???😅☺️ 5 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå