Dude1996 Skrevet 20 timer siden #1701 Skrevet 20 timer siden Kanskje Trondheim Røde Kors kan bistå med besøksvenn eller lignende? Men jeg skjønner at Røde Kors har andre folk som heller bør prioriteres. 4
kube57 Skrevet 20 timer siden #1702 Skrevet 20 timer siden garfunkel skrev (3 minutter siden): Tenker hun krever full tilgang til tlf hans og har funnet denne mld selv jeg. Hun som er så dramatisk og anklagende må nok ha kontroll på han, spesielt etter han forlot henne og drev på med hun andre Tenker det samme.. 9
Anita321 Skrevet 19 timer siden #1703 Skrevet 19 timer siden Skikkelig kolesterolvennlig mat igjen, junkfood. Cheddar er vel noe av den feiteste osten, og hun kjøper den billigste varianten med mest fett. Ikke glem at hun har lært opp Tom til å handle, sitat hun selv i dag🤣 🤣 🤣 Mat bruker hun ikke penger på. Hun kjøper seg heller en leppestift til kr 600. Det kan bli et større traume enn ankelen det om noen år, men det vil hun aldri forstå.... 2 8
Dude1996 Skrevet 19 timer siden #1704 Skrevet 19 timer siden "Æ har sjett 40 episoda om koss en psykopat e". "Æ like jo selvfølgelig å ha reelle ting å ha motstand om". "Dæm e så feig som fa*n". 3 2
Dude1996 Skrevet 19 timer siden #1706 Skrevet 19 timer siden Full kontroll skrev (6 timer siden): .òg vi lo, like Ko-Ko begge to🤡🤠 Her har vi Heidi og Tom ja. For Heidi kan å værra økonomisk hu sjø Ingen ska fortell mæ om det 3
Sol Rampelyset Skrevet 19 timer siden #1707 Skrevet 19 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner og latterliggjøring. Sol, admin.
Kaffeskål! Skrevet 16 timer siden #1708 Skrevet 16 timer siden Hvorfor har Tom på seg genseren til Heidi? 2
Blue Sky Skrevet 16 timer siden #1709 Skrevet 16 timer siden Heidi sier at hun har en sorg, eller hva det nå er, som hun ikke har snakket om. Det er jo ikke så lenge siden hun hadde et langt innlegg på snap om livet sitt og hva som hadde vært vanskelig. Men det er kanskje noe mer eller noe annet hun sikter til. Ankelen kan det ikke være for den har vi drøftet 😅 2
AnneSusanne Skrevet 16 timer siden #1710 Skrevet 16 timer siden (endret) Blue Sky skrev (21 minutter siden): Heidi sier at hun har en sorg, eller hva det nå er, som hun ikke har snakket om. Det er jo ikke så lenge siden hun hadde et langt innlegg på snap om livet sitt og hva som hadde vært vanskelig. Men det er kanskje noe mer eller noe annet hun sikter til. Ankelen kan det ikke være for den har vi drøftet 😅 Instaheidi har mange ganger snakket om generell livssorg. Hun har en tendens til å tenke mye på fortiden. Hun tenker på alt det som var, er og ikke ble. Det er ikke å vent at hun blir depressiv av å gruble for mye på alt som ikke ble. Det som er et faktum er at fortiden får vi ikke gjort noe med. Såklart har vi alle minner, både gode og mindre gode, som vi bærer med oss videre. Som også er med på å forme oss. Personlighet, arv og miljø spiller inn. Hvis Heidi hadde klart å kommet seg ut av offer-rollen så hadde hun kunnet jobbet med å snu måten å tenke på. Man kan lure hjernen til å tro at vi har det fint. "Du blir hva du sier"!! Sier man til seg selv at "dette er trist for meg", "ååh så tungt dette er for meg", "ingen forstår meg" ....så jaaa, da blir det jo nettopp sånn. Du ber jo om det. Start dagen med å vær takknemlig for å få oppleve en ny dag med en kropp som er inntakt. Skift fokus fra negativ til positiv. "Tenk så bra kroppen min funker som selv klarer å lege den traumatiserte skaden i ankelen", "jeg kan gå, jeg har to føtter" osv osv osv osv...ju neim it!!! Endret 16 timer siden av AnneSusanne Feilstaving 7 10
Anita321 Skrevet 16 timer siden #1711 Skrevet 16 timer siden (endret) Blue Sky skrev (24 minutter siden): Heidi sier at hun har en sorg, eller hva det nå er, som hun ikke har snakket om. Det er jo ikke så lenge siden hun hadde et langt innlegg på snap om livet sitt og hva som hadde vært vanskelig. Men det er kanskje noe mer eller noe annet hun sikter til. Ankelen kan det ikke være for den har vi drøftet 😅 Hun har jo ikke kontakt med hverken søster, bror, far eller en av døtrene sine. Hun "ryker"uklar med alle, og det er ALLE andres feil. Sist i jula da oppstod det en uenighet med mora. De gamle vennene er jo også borte.Dama er vel generelt" vanskelig " å være sammen med, fordi det er vel en grunn til det skjer...? Endret 16 timer siden av Anita321 4 11
AnneSusanne Skrevet 16 timer siden #1712 Skrevet 16 timer siden (endret) Anita321 skrev (7 minutter siden): Hun har jo ikke kontakt med hverken søster, bror, far eller en av døtrene sine. Hun "ryker"uklar med alle, og det er ALLE andres feil. Sist i jula da oppstod det en uenighet med mora. De gamle vennene er jo også borte. Det er jo veldig trist for Heidi at ikke hun selv har innsikt nok til å forstå at det er hun selv som er "gjengangeren" i alle disse havarerte vennskapene/forbindelsene. Huffhuff!! Endret 16 timer siden av AnneSusanne Tilleggsinfo 2 8
Maia3 Skrevet 15 timer siden #1713 Skrevet 15 timer siden Blue Sky skrev (33 minutter siden): Heidi sier at hun har en sorg, eller hva det nå er, som hun ikke har snakket om. Det er jo ikke så lenge siden hun hadde et langt innlegg på snap om livet sitt og hva som hadde vært vanskelig. Men det er kanskje noe mer eller noe annet hun sikter til. Ankelen kan det ikke være for den har vi drøftet 😅 Det er vel ingen som tror at ankelen er ferdig debattert? Nei den blir hun nok å syte og klage over resten av sitt liv, som med alt annet som er såååå fryktelig gæli 8
NiceOrNothing Skrevet 15 timer siden #1714 Skrevet 15 timer siden panzerpølsa skrev (På 15.2.2026 den 17.46): Det er så psykt som du får det. Offerrollen og narsisissmen blomster. Man blir faktisk målløs, for dette er galskap. Narsissist big time , og pf ala borderline 4 6
kube57 Skrevet 15 timer siden #1715 Skrevet 15 timer siden Kaffeskål! skrev (1 time siden): Hvorfor har Tom på seg genseren til Heidi? Det et noen rart med disse2. Øyenvipper dame genser..sminke.. 5 1
Skravleberta Skrevet 14 timer siden #1716 Skrevet 14 timer siden PullEd pork og kåselåw i kaffefilter, nam nam. 8
kube57 Skrevet 14 timer siden #1717 Skrevet 14 timer siden Skravleberta skrev (6 minutter siden): PullEd pork og kåselåw i kaffefilter, nam nam. 🤣 1
Pigaloppa Skrevet 14 timer siden #1718 Skrevet 14 timer siden Dude1996 skrev (4 timer siden): "Men du veit itj ka en psykopat e". Han vet hva en psykopat er! Se på kroppsspråket og jatting når hun holder på.. ikke kommer han til ordet,og når han sier noe er det det hun har godtatt han å si. Alltid fremheve seg selv om hva hun har lært han og hvor heldig han er for å ha henne,hvor takknemlig han skal være over disse latterlig enkle måltider hun lager med klørne sine..og i dag tror jeg nok det var noen pils innabords (i det herlige trønderhjerte) på formiddagen som hun er glad i. Blir litt trist å se hvor kuet han er,til tross for at han spøker det bort. Det hun ikke tåler er respektløshet,men hvordan oppfører hun seg generelt overfor andre mennesker? Om noen sier henne imot blir det å bli satt på plass eller blokkert. Ikke rart alle skygger banen og dem sitter der alene! Selv ville jeg vært knust over at mine barn hadde hatt det så vanskelig med å forholde seg til meg,men jeg forstår virkelig hennes døtre hvor fælt det må være når hun holder på sånn❤️ 4 8
Pigaloppa Skrevet 14 timer siden #1719 Skrevet 14 timer siden Skravleberta skrev (15 minutter siden): PullEd pork og kåselåw i kaffefilter, nam nam. Og blir det lite mat er det bare å rense neglene🤣 5
Elvirra Skrevet 4 timer siden #1720 Skrevet 4 timer siden Kleppmelk skrev (16 timer siden): Barna hennes Nja, hun sier jo ofte at det er en livssorg at relasjonene er brutt? Synes hun legger opp til noe annet, usnakka? kube57 skrev (17 timer siden): Ankelen.🤣 🤭 Tilbakevirkende kraft også på dem, da! Blue Sky skrev (12 timer siden): Heidi sier at hun har en sorg, eller hva det nå er, som hun ikke har snakket om. Det er jo ikke så lenge siden hun hadde et langt innlegg på snap om livet sitt og hva som hadde vært vanskelig. Men det er kanskje noe mer eller noe annet hun sikter til. Ankelen kan det ikke være for den har vi drøftet 😅 Ja, men den livssorgen snakker hun jo om, og lar det skinne gjennom at det gjelder brutte relasjoner? Ankelen er jo nevnt innimellom 😁 Ikke noe hemmelig som aldri er nevnt? Kanskje hun hadde fått mer forståelse hvis hun fortalte, men alt kan jo ikke sies. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå