Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring. 

Sol, admin. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
Zhara skrev (38 minutter siden):

Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 

Hun viser jo i den storyen at hun spik spenna gæærn 🙈😆 Dårlig forsvarstale 😅

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet

Hun sier at tenk at folk som ikke har psykopater i sin nære krets eller som ikke jobber med psykopater kan ta seg den friheten å tro at de vet hva en psykopat er. Hun? Hva slags grunnlag har hun for å uttale seg? Dessuten hadde vel vedkommende som skrev til Tom fortalt at hen har god kjennskap til psykopati gjennom jobb (?). Og så pøses det på med «elskling» og «vænnen min» etc. For meg ser det ut som hersketeknikk. Og sist men ikke minst skal hun ha bekreftelse på at all shoppingen og måten hun bruker penger på er heeeeelt adekvat og fullstendig innafor. «Ga det mening»? Som hun selv sier. Nei, det er ikke mye her som gir mening. Noen må forresten skrive til Tom og forklare hvorfor det ikke skrives direkte til henne! Det er jo ikke mulig å kommunisere med henne. Vi er mange som har prøvd. 

• Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet

Første gang jeg kommenterer i denne tråden. Jeg følger henne ikke, men har sett flere ganger på utforsk, nok til at jeg ser "mønsteret", om man kan si det sånn.. Han mannen hennes finner seg jammen i mye rart. Hver gang jeg har sett dem sammen, også i dag, er hun veldig belærende og ikke særlig snill mot han. Hun må liksom sette han på plass og forklare  hva han "egentlig" mener. Og han jatter med og ser ukomfortabel ut.  Jeg har også hørt at hun sier at mange takker for åpenheten? Mulig jeg ikke har sett nok til å forstå hva denne åpenheten dreier seg om? Alt jeg har sett er en haug av halve setninger og litt tårer. Ikke noe jeg har forstått noe av hvertfall... Men om hun opp gjennom har behandlet/snakket slik til andre som hun gjør til mannen og moren, så legger jeg sammen selv. Det er en tydelig fellesnevner der.. 

• Liker 6
  • Nyttig 17
Gjest kube57
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Hun sier at tenk at folk som ikke har psykopater i sin nære krets eller som ikke jobber med psykopater kan ta seg den friheten å tro at de vet hva en psykopat er. Hun? Hva slags grunnlag har hun for å uttale seg? Dessuten hadde vel vedkommende som skrev til Tom fortalt at hen har god kjennskap til psykopati gjennom jobb (?). Og så pøses det på med «elskling» og «vænnen min» etc. For meg ser det ut som hersketeknikk. Og sist men ikke minst skal hun ha bekreftelse på at all shoppingen og måten hun bruker penger på er heeeeelt adekvat og fullstendig innafor. «Ga det mening»? Som hun selv sier. Nei, det er ikke mye her som gir mening. Noen må forresten skrive til Tom og forklare hvorfor det ikke skrives direkte til henne! Det er jo ikke mulig å kommunisere med henne. Vi er mange som har prøvd. 

Narsistisktrekk har hun T ble helt rød i ansiktet når han måtte forsvare hun. 

Gjest kube57
Skrevet
Zhara skrev (2 timer siden):

T er rød som tomat. Har nok fått instrukser hva han skal si. 

Håper flere som skriver til han...

Skrevet (endret)

.òg vi lo, like Ko-Ko begge to🤡🤠

IMG_7787.jpeg

IMG_7786.jpeg

Endret av Full kontroll
  • Liker 7
Skrevet

«Sånne ting kan vi få som influencera, det må vi tåle». Den var jo priceless 😂😂

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
Blue Sky skrev (1 time siden):

Hun som uttaler seg om ting daglig om det meste ,og det vet hun alt om for det har hun googlet. Men å uttale seg om henne skal man bare la være om man ikke er utdannet. Om man googler psykopat kommer hun ikke helt heldig ut, det er mange trekk som stemmer. Mange diagnoser har shoppegalslap som symptom, og det er ikke normalt å handle så mye sminke og klær som hun gjør. At hun kan leve slik økonomisk er nok Toms fortjeneste,han som betaler reiser til Syden og turer for å redde forholdet i Østersund. Freak show å se på,og det er vel derfor en stor del følger henne på snap (og ikke den perfekte fremstilling på instagram)

• Liker 13
Skrevet
Zhara skrev (2 timer siden):

Nei, dama er stokk dum! I tillegg var vi feige som ikke sendte meldingen direkte til henne. Nei, dessverre det skyldes at man ikke vil bli blokkert. Hun innbiller seg  at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det.  Hvor får hun det i fra?  Det er jo den formidlingskanalen folk ønsker. Den personen som sendte meldingen fortjener både en og to blomsterbuketter👍 👍 👍 Dama er så opptatt av det største traumet i livet sitt at hun la ut hele sitt fødselsnummer på snap! Da spørst det hvem som er dum...  Ikke vet hun hva cottage cheese heter, og hun vet heller ikke hva en algoritme er. Algårtimen, var vel det hun sa🤣 🤣 🤣 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Gjest kube57
Skrevet
Anita321 skrev (2 minutter siden):

Nei, dama er stokk dum! I tillegg var vi feige som ikke sendte meldingen direkte til henne. Nei, dessverre det skyldes at man ikke vil bli blokkert. Hun innbiller seg  at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det.  Hvor får hun det i fra?  Det er jo den formidlingskanalen folk ønsker. Den personen som sendte meldingen fortjener både en og to blomsterbuketter👍 👍 👍 Dama er så opptatt av det største traumet i livet sitt at hun la ut hele sitt fødselsnummer på snap! Da spørst det hvem som er dum...  Ikke vet hun hva cottage cheese heter, og hun vet heller ikke hva en algoritme er. Algårtimen, var vel det hun sa🤣 🤣 🤣 

Allehånde...heh

Skrevet
Zhara skrev (3 timer siden):

🎯🎯🎯

• Liker 3
Skrevet
Anita321 skrev (1 time siden):

Et skikkelig freakshow😂😂😂

• Liker 10
Skrevet (endret)

Hva er dette STORE i livet hennes, som hun snakker om at hun ikke snakker, som er årsaken til at hun er så psykisk ustabil? 

Endret av Elvirra
  • Liker 3
Gjest kube57
Skrevet
Full kontroll skrev (2 timer siden):

.òg vi lo, like Ko-Ko begge to🤡🤠

IMG_7787.jpeg

IMG_7786.jpeg

Si fra til T at hun børster bakhodet 

Gjest kube57
Skrevet
Elvirra skrev (1 time siden):

Hva er dette STORE i livet hennes, som hun snakker om at hun ikke snakker, som er årsaken til at hun er så psykisk ustabil? 

Ankelen.🤣

Skrevet
Elvirra skrev (2 timer siden):

Barna hennes

• Liker 3
Skrevet
Imid skrev (4 timer siden):

«Sånne ting kan vi få som influencera, det må vi tåle». Den var jo priceless 😂😂

Tåle det hun ja, NOT!!🤡😂😂

• Liker 7
Skrevet
Anita321 skrev (5 timer siden):

Hun innbiller seg  at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det

Tenker hun krever full tilgang til tlf hans og har funnet denne mld selv jeg. Hun som er så dramatisk og anklagende må nok ha kontroll på han, spesielt etter han forlot henne og drev på med hun andre 

• Liker 6
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...