Sol Rampelyset Skrevet 20. februar #1681 Skrevet 20. februar Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. 1 1
Zhara Skrevet 21. februar #1682 Skrevet 21. februar Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 5 14
Vinnanna15 Skrevet 21. februar #1683 Skrevet 21. februar Zhara skrev (38 minutter siden): Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 Hun viser jo i den storyen at hun spik spenna gæærn 🙈😆 Dårlig forsvarstale 😅 6 7
Blue Sky Skrevet 21. februar #1684 Skrevet 21. februar Hun sier at tenk at folk som ikke har psykopater i sin nære krets eller som ikke jobber med psykopater kan ta seg den friheten å tro at de vet hva en psykopat er. Hun? Hva slags grunnlag har hun for å uttale seg? Dessuten hadde vel vedkommende som skrev til Tom fortalt at hen har god kjennskap til psykopati gjennom jobb (?). Og så pøses det på med «elskling» og «vænnen min» etc. For meg ser det ut som hersketeknikk. Og sist men ikke minst skal hun ha bekreftelse på at all shoppingen og måten hun bruker penger på er heeeeelt adekvat og fullstendig innafor. «Ga det mening»? Som hun selv sier. Nei, det er ikke mye her som gir mening. Noen må forresten skrive til Tom og forklare hvorfor det ikke skrives direkte til henne! Det er jo ikke mulig å kommunisere med henne. Vi er mange som har prøvd. 6 11
tregutter Skrevet 21. februar #1685 Skrevet 21. februar Første gang jeg kommenterer i denne tråden. Jeg følger henne ikke, men har sett flere ganger på utforsk, nok til at jeg ser "mønsteret", om man kan si det sånn.. Han mannen hennes finner seg jammen i mye rart. Hver gang jeg har sett dem sammen, også i dag, er hun veldig belærende og ikke særlig snill mot han. Hun må liksom sette han på plass og forklare hva han "egentlig" mener. Og han jatter med og ser ukomfortabel ut. Jeg har også hørt at hun sier at mange takker for åpenheten? Mulig jeg ikke har sett nok til å forstå hva denne åpenheten dreier seg om? Alt jeg har sett er en haug av halve setninger og litt tårer. Ikke noe jeg har forstått noe av hvertfall... Men om hun opp gjennom har behandlet/snakket slik til andre som hun gjør til mannen og moren, så legger jeg sammen selv. Det er en tydelig fellesnevner der.. 6 17
Gjest kube57 Skrevet 21. februar #1686 Skrevet 21. februar Blue Sky skrev (1 time siden): Hun sier at tenk at folk som ikke har psykopater i sin nære krets eller som ikke jobber med psykopater kan ta seg den friheten å tro at de vet hva en psykopat er. Hun? Hva slags grunnlag har hun for å uttale seg? Dessuten hadde vel vedkommende som skrev til Tom fortalt at hen har god kjennskap til psykopati gjennom jobb (?). Og så pøses det på med «elskling» og «vænnen min» etc. For meg ser det ut som hersketeknikk. Og sist men ikke minst skal hun ha bekreftelse på at all shoppingen og måten hun bruker penger på er heeeeelt adekvat og fullstendig innafor. «Ga det mening»? Som hun selv sier. Nei, det er ikke mye her som gir mening. Noen må forresten skrive til Tom og forklare hvorfor det ikke skrives direkte til henne! Det er jo ikke mulig å kommunisere med henne. Vi er mange som har prøvd. Narsistisktrekk har hun T ble helt rød i ansiktet når han måtte forsvare hun.
Gjest kube57 Skrevet 21. februar #1687 Skrevet 21. februar Zhara skrev (2 timer siden): Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 T er rød som tomat. Har nok fått instrukser hva han skal si. Håper flere som skriver til han...
Full kontroll Skrevet 21. februar #1688 Skrevet 21. februar (endret) .òg vi lo, like Ko-Ko begge to🤡🤠 Endret 21. februar av Full kontroll 7
Imid Skrevet 21. februar #1689 Skrevet 21. februar «Sånne ting kan vi få som influencera, det må vi tåle». Den var jo priceless 😂😂 12 2
Pigaloppa Skrevet 21. februar #1690 Skrevet 21. februar Blue Sky skrev (1 time siden): Hun sier at tenk at folk som ikke har psykopater i sin nære krets eller som ikke jobber med psykopater kan ta seg den friheten å tro at de vet hva en psykopat er. Hun? Hva slags grunnlag har hun for å uttale seg? Dessuten hadde vel vedkommende som skrev til Tom fortalt at hen har god kjennskap til psykopati gjennom jobb (?). Og så pøses det på med «elskling» og «vænnen min» etc. For meg ser det ut som hersketeknikk. Og sist men ikke minst skal hun ha bekreftelse på at all shoppingen og måten hun bruker penger på er heeeeelt adekvat og fullstendig innafor. «Ga det mening»? Som hun selv sier. Nei, det er ikke mye her som gir mening. Noen må forresten skrive til Tom og forklare hvorfor det ikke skrives direkte til henne! Det er jo ikke mulig å kommunisere med henne. Vi er mange som har prøvd. Hun som uttaler seg om ting daglig om det meste ,og det vet hun alt om for det har hun googlet. Men å uttale seg om henne skal man bare la være om man ikke er utdannet. Om man googler psykopat kommer hun ikke helt heldig ut, det er mange trekk som stemmer. Mange diagnoser har shoppegalslap som symptom, og det er ikke normalt å handle så mye sminke og klær som hun gjør. At hun kan leve slik økonomisk er nok Toms fortjeneste,han som betaler reiser til Syden og turer for å redde forholdet i Østersund. Freak show å se på,og det er vel derfor en stor del følger henne på snap (og ikke den perfekte fremstilling på instagram) 13
Anita321 Skrevet 21. februar #1691 Skrevet 21. februar Zhara skrev (2 timer siden): Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 Nei, dama er stokk dum! I tillegg var vi feige som ikke sendte meldingen direkte til henne. Nei, dessverre det skyldes at man ikke vil bli blokkert. Hun innbiller seg at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det. Hvor får hun det i fra? Det er jo den formidlingskanalen folk ønsker. Den personen som sendte meldingen fortjener både en og to blomsterbuketter👍 👍 👍 Dama er så opptatt av det største traumet i livet sitt at hun la ut hele sitt fødselsnummer på snap! Da spørst det hvem som er dum... Ikke vet hun hva cottage cheese heter, og hun vet heller ikke hva en algoritme er. Algårtimen, var vel det hun sa🤣 🤣 🤣 6 10
Gjest kube57 Skrevet 21. februar #1692 Skrevet 21. februar Anita321 skrev (2 minutter siden): Nei, dama er stokk dum! I tillegg var vi feige som ikke sendte meldingen direkte til henne. Nei, dessverre det skyldes at man ikke vil bli blokkert. Hun innbiller seg at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det. Hvor får hun det i fra? Det er jo den formidlingskanalen folk ønsker. Den personen som sendte meldingen fortjener både en og to blomsterbuketter👍 👍 👍 Dama er så opptatt av det største traumet i livet sitt at hun la ut hele sitt fødselsnummer på snap! Da spørst det hvem som er dum... Ikke vet hun hva cottage cheese heter, og hun vet heller ikke hva en algoritme er. Algårtimen, var vel det hun sa🤣 🤣 🤣 Allehånde...heh
baremeg Skrevet 21. februar #1693 Skrevet 21. februar Zhara skrev (3 timer siden): Endelig!!! Er det noen som har skrevet til Tom og fortalt han sannheten. Og Heidi tror at personen som skrev dette til Tom ikke tørr å si det direkte til henne. Hun skjønner ikke at det er fordi vedkommende ikke vil bli blokkert😂😂 🎯🎯🎯 3
Zhara Skrevet 21. februar #1694 Skrevet 21. februar Anita321 skrev (1 time siden): Nei, dama er stokk dum! I tillegg var vi feige som ikke sendte meldingen direkte til henne. Nei, dessverre det skyldes at man ikke vil bli blokkert. Hun innbiller seg at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det. Hvor får hun det i fra? Det er jo den formidlingskanalen folk ønsker. Den personen som sendte meldingen fortjener både en og to blomsterbuketter👍 👍 👍 Dama er så opptatt av det største traumet i livet sitt at hun la ut hele sitt fødselsnummer på snap! Da spørst det hvem som er dum... Ikke vet hun hva cottage cheese heter, og hun vet heller ikke hva en algoritme er. Algårtimen, var vel det hun sa🤣 🤣 🤣 Et skikkelig freakshow😂😂😂 10
Elvirra Skrevet 21. februar #1695 Skrevet 21. februar (endret) Hva er dette STORE i livet hennes, som hun snakker om at hun ikke snakker, som er årsaken til at hun er så psykisk ustabil? Endret 21. februar av Elvirra 3
Gjest kube57 Skrevet 21. februar #1696 Skrevet 21. februar Full kontroll skrev (2 timer siden): .òg vi lo, like Ko-Ko begge to🤡🤠 Si fra til T at hun børster bakhodet
Gjest kube57 Skrevet 21. februar #1697 Skrevet 21. februar Elvirra skrev (1 time siden): Hva er dette STORE i livet hennes, som hun snakker om at hun ikke snakker, som er årsaken til at hun er så psykisk ustabil? Ankelen.🤣
Kleppmelk Skrevet 21. februar #1698 Skrevet 21. februar Elvirra skrev (2 timer siden): Hva er dette STORE i livet hennes, som hun snakker om at hun ikke snakker, som er årsaken til at hun er så psykisk ustabil? Barna hennes 3
Zhara Skrevet 21. februar #1699 Skrevet 21. februar Imid skrev (4 timer siden): «Sånne ting kan vi få som influencera, det må vi tåle». Den var jo priceless 😂😂 Tåle det hun ja, NOT!!🤡😂😂 7
garfunkel Skrevet 21. februar #1700 Skrevet 21. februar Anita321 skrev (5 timer siden): Hun innbiller seg at folk tror at Tom ikke vil fortelle henne det😂. Vi var jo så dumme som trodde det Tenker hun krever full tilgang til tlf hans og har funnet denne mld selv jeg. Hun som er så dramatisk og anklagende må nok ha kontroll på han, spesielt etter han forlot henne og drev på med hun andre 6 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå