Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk som er alene må da virkelig selv få bestemme hvor de vil innta middagen- om det er i sofakroken eller en annen godstol kan da virkelig ikke  spille noen rolle.  Hva er det for en ting å henge seg opp i. Jeg har ofte sett at bordet har vært dekket  hos IH både til frokost og middag. Om hun spiser av en bolle har da heller ingen ting å si for andre. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg hadde 2 store protese operasjoner i 3 års periode. Lang rehabiliterings opplegg med svett og tårer. Jeg er 8 år eldre en denne sutre kvinnen men må si at jeg har ikke opplevd så slapp hud over det hele som hun har. 

Mannen min ble skremt av hun i snapp og sa at det kan umulig være sant at hun er bare 59.

Alt det hun sier og skriver av tips for kremer er helt bortkastet i så slapp hud. Kirurgi er muligens det eneste.

Ifølge henne har hun hud som tåler mye sol.Det hadde hennes lege sagt..

Endret av kube57
Feil
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
Monstertruck skrev (8 minutter siden):

Folk som er alene må da virkelig selv få bestemme hvor de vil innta middagen- om det er i sofakroken eller en annen godstol kan da virkelig ikke  spille noen rolle.  Hva er det for en ting å henge seg opp i. Jeg har ofte sett at bordet har vært dekket  hos IH både til frokost og middag. Om hun spiser av en bolle har da heller ingen ting å si for andre. 

Folk må da ha sine egne meninger uten å bli kritisert

• Liker 6
Skrevet
kube57 skrev (26 minutter siden):

Mange som er på KG  bare for å kritisere andre brukere 

• Nyttig 1
Skrevet
kube57 skrev (2 timer siden):

Jeg spør igjen - hva fa**spiller det for rolle hvor andre mennesker spiser  sine måltider. Kritiser det som er kritikkverdig, som væremåte og manglende håndhygiene pga de enorme neglene. . 

Maia3 skrev (1 time siden):

Mange som er på KG  bare for å kritisere andre brukere 

Jeg er nok ikke en av dem, men undrer meg ofte over ting man kritiserer andre for. Det være seg i denne tråden og i andre tråder.  

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Monstertruck skrev (17 timer siden):

Forskjellen her er dem som spiser med kamera på for å dokumentere noe, og oss andre som ikke gjør det, ingen vet hvor i huset jeg spiser mine måltider, er ikke noe jeg har behov for å fortelle til noen 🙂 

• Liker 4
Skrevet

IH er  det klassiske  eksemplet på "kjerringa mot strømmen" :D

• Liker 7
Skrevet

Lurer på om dette flokete, klissete og svette håret blir vasket idag. Før hun inntar soffa og morgenkåpe 🤔🤨🤢 Eller om hun gjør som hun pleier: tar av treningsklær, tar på morgenkåpe og lar svett hår og sminke få tørke og bli på til en annen dag 🤡

• Liker 9
Skrevet
ohmylord skrev (9 minutter siden):

Lurer på om dette flokete, klissete og svette håret blir vasket idag. Før hun inntar soffa og morgenkåpe 🤔🤨🤢 Eller om hun gjør som hun pleier: tar av treningsklær, tar på morgenkåpe og lar svett hår og sminke få tørke og bli på til en annen dag 🤡

🍿🙋‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Forstår jeg det rett at hun var og prøvde klær på HM på vei fra trening? Og at hun ikke fikk med seg disse,at dem da skal selges videre til noen andre med IH svette .. blir helt kvalm av slik urenslighet, men ikke sjokkert at det skjer av henne. Æsj 🤢

• Liker 11
  • Nyttig 6
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 minutter siden):

Forstår jeg det rett at hun var og prøvde klær på HM på vei fra trening? Og at hun ikke fikk med seg disse,at dem da skal selges videre til noen andre med IH svette .. blir helt kvalm av slik urenslighet, men ikke sjokkert at det skjer av henne. Æsj 🤢

Jeg har ikke fått med meg dette...

Men det er nok en del folk som gjør tilsvarende 😵‍💫

Ikke så sjelden at det stanker av klær man skal prøve, eller at man ser ... eh ... "deodorantskjolder" på klærne 🤢🤢

• Liker 2
Skrevet
Lillemy_87 skrev (22 timer siden):

Det gjør jeg å det, selv om jeg har kjøkkenbord😉

Men du filmer ikke deg sjøl mens du spiser for så og dele på offentlig snap???😅🥳🥳

• Liker 4
Skrevet

IH kommer aldri til og forandre tankegang. Alt og alle hun klager og surver over,traumer,alle andre som sier og gjør feil,T som ikke sier eller gjør noe riktig,hennes verbale angrep på han og andre, hun bestandig har rett,snap filming av alt og alle»itj sainnt Tom??» « Tom??» TOOOOOM!!!!»…. Alt dette er rett og slett hennes identitet. For hva i all verden skulle hun sagt og gjort og gjort av seg,hvis noen mirakuløst «fjernet»alt dette hun styrer og stosser md her på snap? Dette er hennes hverdag og det er alt dette hun lever for både på snap og ellers. Og all krigssminken er hennes maske utad og hjemme?? Men jg lurer på en ting:er det virkelig noen som syns sminken er så fin så de og sminker sg sånn som henne?? Og bittelite tips til IH her,når du snapper,ta og gre håret ditt bak også,en ser det forfra at det er skikkelig bustete med sånn liggeskill bak🥳(og yepp,jeg er og blokkert for lenge siden da jeg sa hva jeg mente om hennes fæle kritikk av en eldre mann som trææææænte. Da var hun skikkelig stygg i munnen og jeg ble skikkelig blokkert😅😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Pigaloppa skrev (1 time siden):

Hun fikk vel omgjort det til "nettkjøp" siden det var der 20% gjaldt, hentes senere ;)

Ikke overraskende, hun tester jo leppestift "testeren" også, for å avgjøre om hun passer "fargen", før evt kjøp....  

😛  

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
Skrevet
NeverSayNever skrev (10 minutter siden):

IH kommer aldri til og forandre tankegang. Alt og alle hun klager og surver over,traumer,alle andre som sier og gjør feil,T som ikke sier eller gjør noe riktig,hennes verbale angrep på han og andre, hun bestandig har rett,snap filming av alt og alle»itj sainnt Tom??» « Tom??» TOOOOOM!!!!»…. Alt dette er rett og slett hennes identitet. For hva i all verden skulle hun sagt og gjort og gjort av seg,hvis noen mirakuløst «fjernet»alt dette hun styrer og stosser md her på snap? Dette er hennes hverdag og det er alt dette hun lever for både på snap og ellers. Og all krigssminken er hennes maske utad og hjemme?? Men jg lurer på en ting:er det virkelig noen som syns sminken er så fin så de og sminker sg sånn som henne?? Og bittelite tips til IH her,når du snapper,ta og gre håret ditt bak også,en ser det forfra at det er skikkelig bustete med sånn liggeskill bak🥳(og yepp,jeg er og blokkert for lenge siden da jeg sa hva jeg mente om hennes fæle kritikk av en eldre mann som trææææænte. Da var hun skikkelig stygg i munnen og jeg ble skikkelig blokkert😅😅

Meget urenslig kvinne.

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg lurer; hvorfor følger vi henne? Er det fordi vi blir fascinert over annerledesheten?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Monstertruck skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer; hvorfor følger vi henne? Er det fordi vi blir fascinert over annerledesheten?

Jeg personlig følger henne ikke men hun kommer av og til opp her og der

• Liker 2
Skrevet
Monstertruck skrev (9 minutter siden):

Det er som en ulykke, det er umulig å la være å se.

Samt at det trigger nysgjerrigheten med hva mer ekkelt gjør hun, hvem skal hun kritisere neste gang (uten å se at hun selv er minst like ille), men aller mest....kommer hun noen sinne til å gre bakhodet  🤯

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Me for life skrev (22 minutter siden):

Det er som en ulykke, det er umulig å la være å se.

Samt at det trigger nysgjerrigheten med hva mer ekkelt gjør hun, hvem skal hun kritisere neste gang (uten å se at hun selv er minst like ille), men aller mest....kommer hun noen sinne til å gre bakhodet  🤯

Hvorfor har hun et så enormt behov for jappe om det miserable livet sitt til "hele verden "?

Og hvorfor tjener hun ikke penger på snap? Noen som vet?

• Liker 2
Skrevet
Maia3 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har hun et så enormt behov for jappe om det miserable livet sitt til "hele verden "?

Og hvorfor tjener hun ikke penger på snap? Noen som vet?

Aner ikke, og det er vel derfor så mange ikke klarer å la være å se.

Hun tjener ikke penger da hun ikke har noen samarbeidspartnere som sponser henne. Det er jo reklamen de håver inn på, både det de selv reklamerer for men også reklame imellom Snappene. Og hvem vil vel forbindes med henne.

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...