Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Nobetterthanaman skrev (27 minutter siden):

«TÅÅM?? Nu må du finnut ka som e hækton her asså før du bynne å læss oppi!!» -ropes det over hodet til de andre i godteributikken. Dama eier ikke skam😂😂 for et mareritt

Ikke bare  bare med mangel på sosiale antenner...... 😕 Skjønner Tom  går "milevis" unna innimellom....men asså her, roper hun .... :D 

Er vel en øl  i  hver  fot, og vel så det  😛 

Endret av Full kontroll
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (35 minutter siden):

«TÅÅM?? Nu må du finnut ka som e hækton her asså før du bynne å læss oppi!!» -ropes det over hodet til de andre i godteributikken. Dama eier ikke skam😂😂 for et mareritt

Ikke vanskelig å skjønne at ho er godt på en "snurr" inne blandt gotterihyllene🙃🙈

• Liker 9
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (2 timer siden):

Det er såååå flaut både å høre og se på snappen. Han kan kjøpe så mye godteri han vil. Er jo søren ikke hun som betaler 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet
Maia3 skrev (11 minutter siden):

Det er såååå flaut både å høre og se på snappen. Han kan kjøpe så mye godteri han vil. Er jo søren ikke hun som betaler 

Hun behandler han som en unge. Hun skal jo ha noe å si på absolutt alt han foretar seg.. At han holder ut er for meg helt uforståelig. Ser jo på hele fyren hvor mye han sjemmes innimellom.

• Liker 12
Skrevet
Pusemusen skrev (7 timer siden):

Er visst ikke bare Heidi som er på "viddene". Tom rusler rundt å filmer i Østersund og tror vannet der er Göta kanal 🤣🙈🤣🙈🤣🙈

Og båten som ligger der er Skibladner 🤣🤣

😂😂😂

• Liker 4
Skrevet
Pusemusen skrev (17 timer siden):

Er visst ikke bare Heidi som er på "viddene". Tom rusler rundt å filmer i Østersund og tror vannet der er Göta kanal 🤣🙈🤣🙈🤣🙈

Og båten som ligger der er Skibladner 🤣🤣

Det var nok er forsøk på å være dustete morsom? Mulig han prøvde å lure Heidi til å tro det. 😅

• Liker 5
Skrevet

På’n igjen idag med fjorårets valentines mareritt, og som idag betegnes som et av livets største traumer; ankelbruddet! Det skal hun legge ut mer om litt senere, for det er tross alt ikke «aill som ha fåtte me sæ» 😂😂😂 Jeg kjenner denne dama trigger et sinne i meg😂 men det er som et togkræsj; det er vanskelig å se vekk😂

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet

Snart 60 år og det største traumet i livet er fjorårets ankelbrudd. Vært heldig i livet da vil jeg si 🤭🤭

• Liker 7
  • Nyttig 13
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

På’n igjen idag med fjorårets valentines mareritt, og som idag betegnes som et av livets største traumer; ankelbruddet! Det skal hun legge ut mer om litt senere, for det er tross alt ikke «aill som ha fåtte me sæ» 😂😂😂 Jeg kjenner denne dama trigger et sinne i meg😂 men det er som et togkræsj; det er vanskelig å se vekk😂

Men Tom sin kolesterol er snart oppbrukt mener hun. Livets største traume er et ankelbrudd,skal si ho har vært heldig i livet. Selv ville jeg nok følt det mere traumatisk å miste kontakt med mitt barn og andre nære. Forskjellen er nok at jeg hadde gått inn i meg selv og prøvd å forandre det som tydeligvis må være en oppførsel det er uutholdelig å være en del av. Tenker det ankelbruddet snart er oppbrukt som unnskyldning for tingenes tilstand. 

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
Pigaloppa skrev (51 minutter siden):

Men Tom sin kolesterol er snart oppbrukt mener hun. Livets største traume er et ankelbrudd,skal si ho har vært heldig i livet. Selv ville jeg nok følt det mere traumatisk å miste kontakt med mitt barn og andre nære. Forskjellen er nok at jeg hadde gått inn i meg selv og prøvd å forandre det som tydeligvis må være en oppførsel det er uutholdelig å være en del av. Tenker det ankelbruddet snart er oppbrukt som unnskyldning for tingenes tilstand. 

Og et høyt kolesterolnivå vil jeg påstå er mer alvorlig enn et ankelbrudd..

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet

Hjelpes! Skal hun aldri bli ferdig med den ankelen!? :dåne: 

Og... er det vanlig å gå i bare stillongsen i butikken? :huh: 

• Liker 3
  • Nyttig 10
Skrevet
loffen skrev (1 time siden):

Hjelpes! Skal hun aldri bli ferdig med den ankelen!? :dåne: 

Og... er det vanlig å gå i bare stillongsen i butikken? :huh: 

Ei laaaang avhandling om ankelen. Orker ikke. Lurer på hvor mange år hun skal snakke om den? AT det går an 

• Liker 8
Skrevet

Der var vi i gang, orker ikke!!!! Hjemme nå, så da kan  hun fiske etter blomster igjen!

• Liker 10
Skrevet
Maia3 skrev (24 minutter siden):

Ei laaaang avhandling om ankelen. Orker ikke. Lurer på hvor mange år hun skal snakke om den? AT det går an 

Det er så psykt som du får det. Offerrollen og narsisissmen blomster. Man blir faktisk målløs, for dette er galskap. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

For noe gnåling hun driver med nå!!! Er så lei den offerrollen hun inntar gang på gang.

• Liker 7
Skrevet

Herregud!! E d mulig!!! Jeg trodde vi skulle komme til mandag før grininga begynte. Men nei da!! Nesten ikke kommet innenfor døren hjemme, så begynner det psykiske spillet igjen. Skremmende og ufordragelig. 

• Liker 8
Skrevet

Å, fy faen! At det går an!  
Skjønner godt at Tom snudde i døra og dro på jobb. Hadde aldri giddet å komme tilbake om jeg var ham! 

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet

Det var han som ordna hotell og overnatting i Østersund ja. Og hun? Hun gav han en caps. :roll: 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Zhara skrev (56 minutter siden):

Herregud!! E d mulig!!! Jeg trodde vi skulle komme til mandag før grininga begynte. Men nei da!! Nesten ikke kommet innenfor døren hjemme, så begynner det psykiske spillet igjen. Skremmende og ufordragelig. 

Ærre popcorntime?? 🍿

• Liker 6
Skrevet

Så slitsomt for kropp og sjel å ha er så labilt stemningsleie  

Hun må få hjelp - av fagfolk  annen hjelp  enn å sitte og jatte med en psykiater  

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...