Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På'n igjen! Etter en så bra dag i går ,der vasking av gulv og ang andre mennesker som forteller om utroskap på nasjonal tv var dagens høydepunkt, er vi igjen på bunnivå, og psykolog er igjen et tema. Absolutt enig der, for et mer ustabilt menneske enn IH ska du lete lenge etter. Skremmende!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva var det for noe forferdelig som skjedde på Valentines i fjor? Som har plaget henne helt siden da? 

Tydligvis noe jeg har gått glipp av, eller glemt. Det er jo så mye forferdelig som skjer hele tiden 🙈

• Liker 8
Skrevet
Pusemusen skrev (5 minutter siden):

Hva var det for noe forferdelig som skjedde på Valentines i fjor? Som har plaget henne helt siden da? 

Tydligvis noe jeg har gått glipp av, eller glemt. Det er jo så mye forferdelig som skjer hele tiden 🙈

Slutt da! 😉 Det var jo da hun brakk ANKELEN! 🫣

• Liker 13
Skrevet
Blue Sky skrev (19 minutter siden):

Å ja 🤣🤣🤣🤣🤣

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ja, + at hun hadde sett for seg fra hvem og hvilken sytepleiing hun ville ha / forventet å få.....

ingen "go'bedring" "hvordan går det?" melding....

ingen på besøk, da eller  etter, denne traumatiske hendelsen...

Overfor  Tom ( han var for positiv for raskt bla iflg IH )  og andre bærer hun fortsatt nag ...12 mnd , 365 .........

Hva som enn hendte  familiært i julen, bekrefter det bare at hun ikke har noen......

Endret av Full kontroll
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Det er ikke psykolog eller psykiater du trenger Heidi! Du trenger å komme deg ut, se folk , kanskje bidra med noe nyttig for andre. Du sitter hjemme og bare tenker meg meg meg! Det er ikke sunt for noen.  Du som sier selv at du er så «positiv» må prøve å gjøre noe nytt: nemlig slutt og synes så synd på deg selv og prøv å se løsninger 

Endret av baremeg
  • Liker 6
  • Nyttig 11
Skrevet

Tror det trengs påfyll av blomster til hælja 🤗

• Liker 15
Skrevet
Anneth skrev (41 minutter siden):

Akkurat det tenke jeg å😂😂🎯

• Liker 6
Skrevet
Zhara skrev (27 minutter siden):

Akkurat det tenke jeg å😂😂🎯

😅🌺🌻💐

• Liker 3
Skrevet

Det er sikkert mange forklaringer på at hun er som hun er, og mye er nok ikke bra - men jeg kan ikke annet enn synes synd på henne. Hun fortsetter som hun gjør, og ingen ting blir løst. Jeg tror hun trenger faglig hjelp, for dette klarer hun ikke selv å løse. 

• Liker 6
Skrevet
Monstertruck skrev (2 timer siden):

Det er sikkert mange forklaringer på at hun er som hun er, og mye er nok ikke bra - men jeg kan ikke annet enn synes synd på henne. Hun fortsetter som hun gjør, og ingen ting blir løst. Jeg tror hun trenger faglig hjelp, for dette klarer hun ikke selv å løse. 

Hun har gått til psykiater i fem år uten at det hjalp så vet ikke jeg ……. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Blue Sky skrev (10 timer siden):

Har hun brukket ankelen for et år siden? Merkelig. Det har vi jo aldri hørt om gitt 🤣🦶

• Liker 8
Skrevet
Monstertruck skrev (6 timer siden):

Hun har hatt faglig hjelp i mange år, og du ser selv resultatet. Håpløst tilfelle 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Anneth skrev (8 timer siden):

Sånt tull...😵‍💫

Hun reiser bort i helga 🥰

Skrevet
baremeg skrev (3 timer siden):

Hun har gått til psykiater i fem år uten at det hjalp så vet ikke jeg ……. 

Maia3 skrev (2 minutter siden):

Hun har hatt faglig hjelp i mange år, og du ser selv resultatet. Håpløst tilfelle 

Jeg forsvarer ikke hennes væremåte, hennes måte å møte folk på - men den hjelpen hun har fått har vel ikke vært god nok. At en psykiater ev. sitter der og jatter med i år etter år er ikke god helsehjelp. 
Det er mange måter å gi hjelp til psykisk syke, og samtale er ikke alltid nok. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis hun hadde brukt halvparten av de pengene hun bruker på shopping, dill og dall, you naime it, i mnd, så kunne hun fint betalt for timer hos psykolog selv… At hun trenger hjelp er det ingen tvil om, men det kan ikke være av hvem som helst.. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Som sagt... personlighet kan ingen endre! 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Heidi! Skriver dette her så jeg ikke blir blokka. 

Får vondt av deg når du har disse periodene. Skjønner godt du trenger hjelp til å få stabilisert psyken. 

Privat psykolog koster mellom 1200 og 1800 kroner timen. Det er ofte ikke ventetid.

Du har et lager av kosmetikk og klær nå Heidi. Du bruker trenkngsklær, morgenkåpe og et og annet pent antrekk en  sjelden gang. Sydenkofferten er velfylt. En liten pause i innkjøp will do no harm. 

Hva om du setter av 4000kr i mnd til psykisk helsehjelp av en profesjonell, og dropper alle nettkjøp «på tilbud» noen måneder. Du vil allikevel ha det du trenger. Full sminkepung, fullt klesskap, men kanskje også et roligere sinn? 

Å ha kroniske tilstander krever ofte ikke rent lite økonomiske utlegg, selv om helse liksom er gratis i Norge. Det er langt fra uvanlig å bruke mer enn 5000kr pr mnd fra egen trygd til å opprettholde helsa si. 

Håper det blir en fin helgetur for dere. 

Endret av Elvirra
Fon->fin
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Skrevet
Nordlysstøv skrev (16 timer siden):

Sånt tull...😵‍💫

Hun reiser bort i helga 🥰

No e vi i Ååååræ og vi ska handle sterkøl, for det vil Æ ha.

Laga gourmetmiddag i går æ 🤣 stekte pølsa 

Screenshot_20260213_135840_Snapchat.jpg

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...