Zhara Skrevet tirsdag kl. 14:26 #1521 Skrevet tirsdag kl. 14:26 guriland skrev (28 minutter siden): Måtte faktisk gå inn å google "ålgårtimen", fikk bare opp værmeldingen for Ålgård jeg🤣 Men nå er ikke jeg så mye på Some heller, så jeg gleder meg til forklarinhen hennes,kanskje jeg lærer noe nytt?🤷🏼♀️ 🤣🤣🤣 2
Linazer Skrevet tirsdag kl. 14:50 #1522 Skrevet tirsdag kl. 14:50 Zhara skrev (23 minutter siden): 🤣🤣🤣 Al Gore timen😂 11
Veslemarthe Skrevet tirsdag kl. 16:13 #1523 Skrevet tirsdag kl. 16:13 guriland skrev (1 time siden): Hva er algoritme i sosiale medier? Algoritmer innen sosiale medier er utviklet for å tilpasse målgruppens preferanser for å treffe best mulige med innholdet. På sosiale medier legger brukere igjen data og informasjon om hva de pleier å se og trykke på, og da tilpasses reklamen deretter. Noen har tydeligvis forklart henne det nå. 😅🤣 3
Kikkisixx Skrevet tirsdag kl. 17:08 #1524 Skrevet tirsdag kl. 17:08 Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 12 3
Veslemarthe Skrevet tirsdag kl. 17:30 #1525 Skrevet tirsdag kl. 17:30 Kikkisixx skrev (17 minutter siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Sjokk at du ble blokkert! 😅 Du kan ikke fortelle/opplyse dronninga om noe, det vet du vel? 😜 5 1 3
Ananais Skrevet tirsdag kl. 17:31 Forfatter #1526 Skrevet tirsdag kl. 17:31 Kikkisixx skrev (21 minutter siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Herregud, dama er klin sprø (og mindre intelligent, om jeg skal være ærlig)🫣 6 13
friskbris Skrevet tirsdag kl. 18:12 #1527 Skrevet tirsdag kl. 18:12 Hahaha, ER DET MULIG! Tenk å frivillig ville blottlegge hvor utrolig lite intelligent man er, uten å tjene en eneste krone, og familien samtidig vender deg ryggen. Sjukehus. 10 5
baremeg Skrevet tirsdag kl. 18:18 #1528 Skrevet tirsdag kl. 18:18 Kikkisixx skrev (1 time siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Dama er jo klin gæren!!!!🤣! Hva feiler det henne?! Hun tåler jo ingenting!! Skjønner godt se folk ikke orker å omgås henne for det må være jævlig slitsom 1 12
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 20:10 #1529 Skrevet tirsdag kl. 20:10 (endret) Kikkisixx skrev (3 timer siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Virkelig? Hun ba jo om innspill, gjorde hun ikke? Men hun ville kanskje bare ha tips om når den timen er 😂 Endret tirsdag kl. 20:11 av Skravleberta Glemte å skrive noe 11 2
Nobetterthanaman Skrevet tirsdag kl. 21:39 #1530 Skrevet tirsdag kl. 21:39 baremeg skrev (3 timer siden): Dama er jo klin gæren!!!!🤣! Hva feiler det henne?! Hun tåler jo ingenting!! Skjønner godt se folk ikke orker å omgås henne for det må være jævlig slitsom Hun der lever i sin egen verden. Et mer usmakelig kvinnemenneske tror jeg faktisk man skal lete lenge etter🙈 Jeg synes jeg ser nebbet hennes når hun formulerer motsvar til disse grusomme menneskene som våger å rette på henne😂 12 3
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 22:55 #1531 Skrevet tirsdag kl. 22:55 Skravleberta skrev (2 timer siden): Virkelig? Hun ba jo om innspill, gjorde hun ikke? Men hun ville kanskje bare ha tips om når den timen er 😂 Hun vil nok bare ha en kommentar om hvor reflektert og klok hun er,at hun er et forbilde. En kommentar hun kan poste og muligens få en blomsterbukett ut av.. 7 2
Pigaloppa Skrevet tirsdag kl. 22:58 #1532 Skrevet tirsdag kl. 22:58 Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Hun der lever i sin egen verden. Et mer usmakelig kvinnemenneske tror jeg faktisk man skal lete lenge etter🙈 Jeg synes jeg ser nebbet hennes når hun formulerer motsvar til disse grusomme menneskene som våger å rette på henne😂 For en verden,full av syting og klaging over ting hun selv er skyld i å ha skapt! 3 4
Kikkisixx Skrevet i går, 07:03 #1533 Skrevet i går, 07:03 Joda eg visste det ville ende i blokk, men kunne ikkje dy meg 😅 var det noko bitching om det på snappen da? 4
garfunkel Skrevet i går, 07:31 #1534 Skrevet i går, 07:31 Kikkisixx skrev (25 minutter siden): Joda eg visste det ville ende i blokk, men kunne ikkje dy meg 😅 var det noko bitching om det på snappen da? I så fall får vi vel bare høre at det er riktig uttalelse av ordet. Hun lever jo i sin egen delulu-verden når til og med svevende øyenvipper og full make up på gubben er "toill" og oss følgere som må sjekke synet eller vaske mobilskjermen vår 7
ohmylord Skrevet i går, 07:55 #1535 Skrevet i går, 07:55 Vi som driver med SoMe vet jo at det er noe som heter Algårtimen eller algåritimen. Og denne timen er virkelig så komplisert 🤡 Jeg tror jeg ler meg ihjel 🤣🤣 Om Heidi kunne satt seg inn i hva algoritme er, så hadde nok det vært enklere å forklare. Hun er hvirkelig helt blåst mellom øra og skulle vært vernet mot seg selv og SoMe 🤔🤯 8 2
Full kontroll Skrevet i går, 08:20 #1536 Skrevet i går, 08:20 Kikkisixx skrev (1 time siden): var det noko bitching om det på snappen da? Ikke nevt noe , ang tilbakemeldinger om denne "golden hour" 😛 La ut et googlesvar, ellers hyllest og hyling over OL medaljer.... 5
Blue Sky Skrevet 23 timer siden #1537 Skrevet 23 timer siden Kikkisixx skrev (16 timer siden): Eg påpeikte at det heiter algoRITMER og at det ikkje har noko med hverken tidspunkt eller time å gjere - fekk beskjed om å google før egn uttalte meg og tvert i blokk 😅😅😅 Men hva ER det med henne som gjør at hun oppfatter så og så alt som sies til henne som frekt? Har fortalt det før men første gangen jeg skrev til henne med et par råd ifbm et sydenopphold de var på tolket hun meg også som frekk og blokkerte meg. Jeg har blitt blokkert flere ganger etterpå også når jeg har prøvd å komme med innspill. Men jeg skal innrømme at den gangen jeg ble blokka på IG var jeg kanskje litt frekk (?) Eller var jeg egentlig det? Jeg skrev bare «det sier litt om deg». Det var da hun fortsatte å filme på et museum til tross for at hun hadde fått beskjed om at det ikke var tillatt. 4 4
Nikoletta Skrevet 23 timer siden #1538 Skrevet 23 timer siden (endret) Har hatt "flaks" jeg da. Nå har jeg riktignok kun skrevet til henne en gang, det var når de var i Christiania fristad og hun der også filmet i vei til tross for at det står skilt om ingen filming samt at hun fikk tilsnakk... Jeg skrev noe som at det er rimelig respektløst å ikke følge reglene. Fikk kjeft tilbake men hun glemte å blokke meg 😂 Endret 23 timer siden av Nikoletta Skrivefeil :-) 8
baremeg Skrevet 23 timer siden #1539 Skrevet 23 timer siden Blue Sky skrev (8 minutter siden): Men hva ER det med henne som gjør at hun oppfatter så og så alt som sies til henne som frekt? Har fortalt det før men første gangen jeg skrev til henne med et par råd ifbm et sydenopphold de var på tolket hun meg også som frekk og blokkerte meg. Jeg har blitt blokkert flere ganger etterpå også når jeg har prøvd å komme med innspill. Men jeg skal innrømme at den gangen jeg ble blokka på IG var jeg kanskje litt frekk (?) Eller var jeg egentlig det? Jeg skrev bare «det sier litt om deg». Det var da hun fortsatte å filme på et museum til tross for at hun hadde fått beskjed om at det ikke var tillatt. Jeg kommenterte noe lignende som deg da de var på museumet og ble blokka🤭 men noen ganger må man si ifra og hun er det mest usmakelige mennesket jeg har vært borte i. Det må være helt fantastisk å være en som aldri tar feil og som aldri trenger å ta hensyn til andre 5 1
Skravleberta Skrevet 21 timer siden #1540 Skrevet 21 timer siden Ser ikke egne feil, men å kritisere andre gjør hun gjerne. Den leksa hun lirer av seg om Lægreid 😂 Eller Lærgreid, som hun kaller han. Og bronsefinale. Og at han angrer på intervjuet. Og å si det 1 uke før OL, er jo helt idiotisk. Og dette ødelegger mye av gleden med bronse for oss seere. Hun klarer søren meg å snu det til at hun som seer er offer i dette. Pluss at hun klarer jo ikke å få med seg fakta om en sak. Kjære Heidi: 1. Han heter Lægreid 2. Han vant bronse, men gikk ikke en bronsefinale. 3. Han uttaler at han IKKE angrer på intervjuet. 4. Han ble vel oppdaga og måtte si det før OL. 5. Jeg tenkte ikke noe på meg selv som seer, når jeg så intervjuet. 17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå