Ananais Skrevet mandag kl. 14:05 Forfatter #1501 Skrevet mandag kl. 14:05 Blue Sky skrev (1 time siden): Ærlig talt, dette blir å dra det for langt! Dyrevelferden i Norge må vel Heidi få slippe å ta ansvar for! Det er tillatt og akseptert å spise svinekjøtt i Norge så vidt meg bekjent! Tror ikke det handler så mye om at hun skal ta ansvar for dyrevelferden i Norge, men at hun som «offentlig» person kanskje burde svare annerledes i sine kanaler. Så vidt jeg ser, så er det ikke engang kritikk hun blir stilt ovenfor, men en oppfordring til å opplyse seg selv, engasjement og eventuelt gi saken en stemme ut mot sine mange følgere. 7 1
Sunniva K Skrevet mandag kl. 14:24 #1502 Skrevet mandag kl. 14:24 Blue Sky skrev (1 time siden): Ærlig talt, dette blir å dra det for langt! Dyrevelferden i Norge må vel Heidi få slippe å ta ansvar for! Det er tillatt og akseptert å spise svinekjøtt i Norge så vidt meg bekjent! Det handler ikke om det. Det handler om måten hun svarer på! Alle har godt av å se slike dokumentarer, spør du meg. Ha et bevisst forhold til hva som skjer i kulissene. Hun svarer på en måte som at hun gir faen, og det tror jeg hun gjør til alt som ikke kommer henne selv tilgode. Jeg hadde aldri svart «Hvorfor skal jeg det?» til noen som anbefalte meg en dokumentar om dyrevelferd. Det viser bare at man er et menneske som ikke evner å bry seg. 5 8
Blue Sky Skrevet mandag kl. 14:55 #1503 Skrevet mandag kl. 14:55 Sunniva K skrev (31 minutter siden): Det handler ikke om det. Det handler om måten hun svarer på! Alle har godt av å se slike dokumentarer, spør du meg. Ha et bevisst forhold til hva som skjer i kulissene. Hun svarer på en måte som at hun gir faen, og det tror jeg hun gjør til alt som ikke kommer henne selv tilgode. Jeg hadde aldri svart «Hvorfor skal jeg det?» til noen som anbefalte meg en dokumentar om dyrevelferd. Det viser bare at man er et menneske som ikke evner å bry seg. Aha! Skjønner.
Skogstrolle Skrevet mandag kl. 15:11 #1504 Skrevet mandag kl. 15:11 Sunniva K skrev (2 timer siden): Ja, hvorfor skal du noen gang bry deg om andre enn deg selv, Heidi? Jeg gleder meg og koser meg med godt krydra nakkekoteletter med masse deilig tilbehør 🤗 Shoot me!! 🤪 2
Sunniva K Skrevet mandag kl. 15:15 #1505 Skrevet mandag kl. 15:15 Skogstrolle skrev (3 minutter siden): Jeg gleder meg og koser meg med godt krydra nakkekoteletter med masse deilig tilbehør 🤗 Shoot me!! 🤪 Voksent bidrag. 3 1 9
Skogstrolle Skrevet mandag kl. 17:26 #1506 Skrevet mandag kl. 17:26 Sunniva K skrev (2 timer siden): Voksent bidrag. ❤️
Ananais Skrevet tirsdag kl. 08:44 Forfatter #1508 Skrevet tirsdag kl. 08:44 (endret) Neineinei😅🫣🫣 Altså.. Kan du ikke bare en eneste gang sette deg ordentlig inn i noe, InstaHeiidi? Spesielt noe som er så essensielt for deg, som en del av «bransjen». «Vi som driv med sosiale medier, vet at det e nå som hete Algårtimen» Nei, det vet du tydeligvis ingenting om. Gud hjelpes. Endret tirsdag kl. 08:51 av Ananais . 12
Blue Sky Skrevet tirsdag kl. 09:18 #1509 Skrevet tirsdag kl. 09:18 (endret) Anneth skrev (45 minutter siden): Algårtimen 🤣🤣🤣 Og hun som er næstn sæksti år og kainn og veit aillt….. 🥳🫣 HØRER hun ikke hva andre sier da??? Dette ordet benyttes jo ofte. Hun må da HØRE at det ikke uttales slik? Eller er dette også en måte å ha dysleksi på? Endret tirsdag kl. 09:20 av Blue Sky 10
Lunabelle Skrevet tirsdag kl. 09:21 #1510 Skrevet tirsdag kl. 09:21 Blue Sky skrev (2 minutter siden): Og hun som er næstn sæksti år og kainn og veit aillt….. 🥳🫣 HØRER hun ikke hva andre sier da??? Dette ordet benyttes jo ofte. Hun må da HØRE at det ikke uttales slik? Eller er dette også en måte å ha dysleksi på? Hun tror jo åpenbart at det dreier seg om en time også. Så ikke bare at hun ikke vet hva det heter, men hun vet ikke hva det betyr og handler om heller 😅 9 4
Elvirra Skrevet tirsdag kl. 09:31 #1511 Skrevet tirsdag kl. 09:31 (endret) Aill-går-timen. Den timen aill går på nett og sjekker insta. Bæst å legge ut da. Det veit aill som driv med sosiale media. Dette er de facto god underholdning. Men vitner om at hun neppe kan høre særlig mye etter hva folk sier. Og når ukjente ord leses, så virker det som hun gir opp, har lagt merke til at hun dom regel har første stavelse rett, men så blir det ikke mer lesing. Aner ikke om dette er dysleksi eller bare dårlig innsats. Eller dårlig hørsel? At hun faktisk ikke får med seg uttaler? Hun skjønner jo ikke en dritt av hva Tom sier heller, og de har jo vært sammen i mange år. En skal ikke le av folk som uttaler et ord de har lest feil, nettopp fordi de har lest. Men som hun selv skriker når folk spør om ting fra tidligere snapper: BRUK ØRAN, HØR BEDRE ETTER! Hun vil jo være i dette influensergamet, så mener det er relevant å kommentere uttrykksmåte. Endret tirsdag kl. 09:48 av Elvirra 16
Full kontroll Skrevet tirsdag kl. 11:01 #1512 Skrevet tirsdag kl. 11:01 (endret) Jeg setter pris på at mine nærmeste rettleder meg, i det meste, der jeg gjør eller sier noe feil 😛 For IH del er det vel "to onder" her : de vet hva som kommer i retur om de sier noe... : de følger henne ikke, ser/hører derfor ikke snapp...... Tom, hva han ser & høre og aksepterer klarer jeg ikke ha noen formening om lengre, annet enn at han på cm har fått beskjed om hvor skapet skal stå.... Endret tirsdag kl. 11:02 av Full kontroll 7
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 11:01 #1513 Skrevet tirsdag kl. 11:01 Har nettopp sett snap, og flira så æ grein 😂😂😂 11 1
Skravleberta Skrevet tirsdag kl. 11:03 #1514 Skrevet tirsdag kl. 11:03 Elvirra skrev (1 time siden): Aill-går-timen. Den timen aill går på nett og sjekker insta. Bæst å legge ut da. Det veit aill som driv med sosiale media. Dette er de facto god underholdning. Men vitner om at hun neppe kan høre særlig mye etter hva folk sier. Og når ukjente ord leses, så virker det som hun gir opp, har lagt merke til at hun dom regel har første stavelse rett, men så blir det ikke mer lesing. Aner ikke om dette er dysleksi eller bare dårlig innsats. Eller dårlig hørsel? At hun faktisk ikke får med seg uttaler? Hun skjønner jo ikke en dritt av hva Tom sier heller, og de har jo vært sammen i mange år. En skal ikke le av folk som uttaler et ord de har lest feil, nettopp fordi de har lest. Men som hun selv skriker når folk spør om ting fra tidligere snapper: BRUK ØRAN, HØR BEDRE ETTER! Hun vil jo være i dette influensergamet, så mener det er relevant å kommentere uttrykksmåte. Beste forklaringen på aill-går-timen, herlig! 😂👏 Og det verste er at hun tror nok det er noe sånt også 🙈 8
Granneman82 Skrevet tirsdag kl. 11:09 #1515 Skrevet tirsdag kl. 11:09 Jeg ser sjelden med lyd,men nå måtte jeg inn og se...... Noe av det beste (dummeste) jeg har hørt på lenge 🤣🤣🤣🤣 Aillgårtimen ja 🤣🤣 9
Pusemusen Skrevet tirsdag kl. 11:45 #1516 Skrevet tirsdag kl. 11:45 Å kjære vene 🤣🤣🤣🤣 Jeg dør 🤣🤣🤣🤣 Er det noen som tør å prøve å forklare henne? Hun som er dronninga av Google burde jo vite. Men man må jo faktisk skrive det man skal google riktig, og det er nok ikke så enkelt for dronninga 😉 8 2
Linazer Skrevet tirsdag kl. 13:16 #1517 Skrevet tirsdag kl. 13:16 Sånn før hun skal forsøke å forklare mekanismene bak hvorfor vi får ulikt innhold opp på SoMe, kan hun ikke bare sette seg bittelitt inn i det først? "Vi som holder på med SoMe vet jo at det er noe som heter algortimen" 🙈Og hun kommer tilbake til denne "timen" som hun kaller det. Hvis du ikke har peiling på hva du snakker om Heidi, kan du ikke la vær å snakke om det i utgangspunktet? 10 2
guriland Skrevet tirsdag kl. 13:57 #1518 Skrevet tirsdag kl. 13:57 Måtte faktisk gå inn å google "ålgårtimen", fikk bare opp værmeldingen for Ålgård jeg🤣 Men nå er ikke jeg så mye på Some heller, så jeg gleder meg til forklarinhen hennes,kanskje jeg lærer noe nytt?🤷🏼♀️ 5
Linazer Skrevet tirsdag kl. 13:59 #1519 Skrevet tirsdag kl. 13:59 guriland skrev (1 minutt siden): Måtte faktisk gå inn å google "ålgårtimen", fikk bare opp værmeldingen for Ålgård jeg🤣 Men nå er ikke jeg så mye på Some heller, så jeg gleder meg til forklarinhen hennes,kanskje jeg lærer noe nytt?🤷🏼♀️ Google algoritmer istedet for. 1
guriland Skrevet tirsdag kl. 14:18 #1520 Skrevet tirsdag kl. 14:18 Linazer skrev (18 minutter siden): Google algoritmer istedet for. Hva er algoritme i sosiale medier? Algoritmer innen sosiale medier er utviklet for å tilpasse målgruppens preferanser for å treffe best mulige med innholdet. På sosiale medier legger brukere igjen data og informasjon om hva de pleier å se og trykke på, og da tilpasses reklamen deretter. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå