Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
NeverSayNever skrev (15 minutter siden):

Nå ler jeg her,for når hun sier at T og respektløs mot henne fordi han hadde hevet stemmen litt.?? Hun som hever stemmen titt og ofte samt kommer med så mange nedlatende kommentarer og latterliggjøring når han bekymrer seg over kolesterol eller andre ting. !! At hun da kan sitte og surve og si hun ikke tåååååler at noen(!)hever stemmen mot henne…..ja det er bare «praisless»

Det er helt vanvittig som hun syter. Hun ikke bare hever stemmen, hun regelrett brøler og skriker som en gal, enten de er hjemme eller ute i offentligheten. Hun er den siste som skal ta ordet respektløs i sin munn. Djiiiises 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Imid skrev (19 minutter siden):

Er vel ikke helt enkelt at det er morsdags helg heller.. 

Huff ja, gjør nok ikke godt i mamma ❤️ det!

Får håpe og tro Tom løper innom Europris eller  blomsterbutikk  på løpeturen sin ❤️

(det i tillegg til kjøp av pakning elns  , snakk om å slå to fluer i en smekk, eller var det bort fra kjærringhe.... han trengte.... ?! ;)  ) 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

"Æ har itj løgge sia æ va 17 år" :D 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg, spekulasjoner og brudd på regler om bilder. 

Sol, admin.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja, det her er rette kjerringa til å snakke om respektløshet. Er det noen som er ufin så er det vel henne. Jeg har skrevet det før: det er null selvinnsikt. Hun krever ting av andre som hun ikke klarer selv. Hun roper, skriker, snakker over folk og griner om hverandre. Hun godtar ikke andre meninger for det er kun hennes meninger som er viktig og ikke minst riktig. Og du Liv: ser vi på samme dame? Filmstjerne? Virkelig?!

Endret av baremeg
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

….. og så selfie fra senga med dette engleansiktet som hun er så glad i med seg selv. Men noen engel er hun ikke. Gud hjelpe meg det er smertefullt å se på til tider. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har ihvertfall ikke et snev av omtanke for andre. Burde hun ikke nevnt den katastrofale brannen på Ørland? Bor ikke moren hennes der ute? Tom har arbeidsplassen sin der og Heidi er vel oppvokst der. Kanskje ikke rett ved, jeg er ikke kjent der, men noen få ord om situasjonen kunne hun vel kommet med. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet
Lunabelle skrev (8 minutter siden):

Hun har ihvertfall ikke et snev av omtanke for andre. Burde hun ikke nevnt den katastrofale brannen på Ørland? Bor ikke moren hennes der ute? Tom har arbeidsplassen sin der og Heidi er vel oppvokst der. Kanskje ikke rett ved, jeg er ikke kjent der, men noen få ord om situasjonen kunne hun vel kommet med. 

Sant, samt at de evakuerte er innlosjert på Brekstad (motell) Hotell...

• Liker 10
Skrevet
Full kontroll skrev (2 minutter siden):

Og hun har sannsynligvis noe familie eller venner (unnskyld: bekjente) som blir berørt av den brannen. Men det virker ikke som hun ofrer det en tanke. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg mista matlysten når jeg la merke til det store såret på hånden hennes når hun skjærte opp kjøttet. Hadde dette vært noen andre hadde hun klikket i vinkel. Men dette såret er vel en bivirkninger av alle operasjonene på ankelen🤷‍♀️

Screenshot_20260208_012345_Snapchat.jpg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Sassya skrev (4 timer siden):

Jeg mista matlysten når jeg la merke til det store såret på hånden hennes når hun skjærte opp kjøttet. Hadde dette vært noen andre hadde hun klikket i vinkel. Men dette såret er vel en bivirkninger av alle operasjonene på ankelen🤷‍♀️

Screenshot_20260208_012345_Snapchat.jpg

Ikke bare såret. Hva tror du befinner seg av møkk under klørne?

• Liker 7
Skrevet
Maia3 skrev (27 minutter siden):

Ikke bare såret. Hva tror du befinner seg av møkk under klørne?

Har sett flere ganger at det er SVART under neglene der😳

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for hets og latterliggjøring.

Sol, admin.

Skrevet
Lunabelle skrev (11 timer siden):

Brannen var langt fra der Heidi er fra, det er ganske nylig at dette området (Nes/Bjugn) ble med i Ørland kommune. Også langt fra Tom sin arbeidsplass.

Ikke ble det en katastrofe heller. Slitsomt for de som jobbet med brannen, men ingen mennesker eller hus gikk med i brannen. 

Så akkurat her er jeg ikke enig. Jeg har snakket med familie på Ørland i dag, og de nevnte heller ikke brannen, selv om de bor der (40 min. fra brannen). Og de er meget empatiske mennesker 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lunabelle skrev (11 timer siden):

Og hun har sannsynligvis noe familie eller venner (unnskyld: bekjente) som blir berørt av den brannen. Men det virker ikke som hun ofrer det en tanke. 

Mest sannsynlig har hun ikke det. Det bor ikke mye folk i det området det brant, og det er langt fra der Heidi er fra.

Så man kan kritisere Heidi for mye rart, men ikke akkurat dette. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Full kontroll skrev (11 timer siden):

Ørland kysthotell

• Liker 1
Skrevet
Skravleberta skrev (2 minutter siden):

Mest sannsynlig har hun ikke det. Det bor ikke mye folk i det området det brant, og det er langt fra der Heidi er fra.

Så man kan kritisere Heidi for mye rart, men ikke akkurat dette. 

Ok. Da beklager jeg 😊

• Liker 1
Skrevet
Skravleberta skrev (8 timer siden):

Ørland kysthotell

Ok, jeg bare ref til det intervjuobjektet på nyhetene svarte  ;) 

Skrevet

Ja, hvorfor skal du noen gang bry deg om andre enn deg selv, Heidi?IMG_6192.thumb.png.be9626a35795b147fb5ea64c015f6c6e.png

Skrevet
Sunniva K skrev (5 minutter siden):

Ja, hvorfor skal du noen gang bry deg om andre enn deg selv, Heidi?IMG_6192.thumb.png.be9626a35795b147fb5ea64c015f6c6e.png

Ærlig talt, dette blir å dra det for langt! Dyrevelferden i Norge må vel Heidi få slippe å ta ansvar for! Det er tillatt og akseptert å spise svinekjøtt i Norge så vidt meg bekjent! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...