Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Full kontroll skrev (35 minutter siden):

Noe skurrer ift bb også 😕 Bruker vel være der èn gang i mnd, eller 2-3 ggr i året- bursdager 😕 

Vært stille om bb også etter jul......(hvis jeg ikke har glemt hva hun har sagt) 

Blandt veeeldig mye pjatt, kunne hun i dag berolige / eller beordre Tom til ikke å bli hysterisk ( ang kolesterol og mat).... ;) 

Noe "komisk" at dronningen av  "hysteri"  ber noen om dèt 😛  :D 

Alt er forferdelig idag, som vanlig.

Gud hjelpe meg som hun roper og skriker og overkjører Tom hele tiden. Hun er så frekk og utidig at fyyyy.

Bare æ æ og mæ mæ og ka æ vil og ikke vil, uavhengig av hva Tom vil og mener.

Er evigvarende shitshow av ei trollkjerring 

Endret av Maia3
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny type krem med collaRgen  skal nok få bukt med krepp huden...eller så kan hun vurdere å gjøre som dem fleste andre som eldes, godta at det går den veien for dem som er så heldig å få oppleve å bli eldre. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Pigaloppa skrev (31 minutter siden):

Ny type krem med collaRgen  skal nok få bukt med krepp huden...eller så kan hun vurdere å gjøre som dem fleste andre som eldes, godta at det går den veien for dem som er så heldig å få oppleve å bli eldre. 

Ikke sant!

Og det kan sikkert stemme at operasjoner påvirker huden, men at en operasjon i ankelen skal påvirke huden på armene?! Jeg dør! Er det mulig.. 

• Liker 10
  • Nyttig 7
Skrevet

Gjør narr av Tom som prøver å passe kolesterolet, mens krepparmer er så alvorlig at en for angstanfall . 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Huden til Heidi har jo vært ille lenge før ankelbruddet. Huden hennes er usedvanlig mye verre enn andre 60-åringer sin hud. Solskader...?

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Maia3 skrev (5 timer siden):

Alt er forferdelig idag, som vanlig.

Gud hjelpe meg som hun roper og skriker og overkjører Tom hele tiden. Hun er så frekk og utidig at fyyyy.

Bare æ æ og mæ mæ og ka æ vil og ikke vil, uavhengig av hva Tom vil og mener.

Er evigvarende shitshow av ei trollkjerring 

Mannen min satt ved siden av meg når jeg hørte på denne kjeftinga på Tom.

Han ble helt sjokkert. "Er det gubben hun snakker sånn til??", sa han.

At Tom orker. Han burde jo få medalje.

• Liker 13
  • Nyttig 2
Skrevet
Maia3 skrev (På 4.2.2026 den 22.06):

Det skjedde ting på julaften og siden da er ikke mora nevnt med et ord.

Så klart ikke Heidi sin feil da !!

Det skjedde nok endel draaaama på julaften som IH sto for,men det var den selvinnsikten da.?? Eller rettere sagt,den selvinnsikten er fullstendig fraværende i IH sitt hode. Og ang moren hennes så har jeg vært redd for at dama skulle stupe mere enn en gang! For når IH tvinger henne med seg ut på «sjåpping» og moren henger over rullatoren mens hun prøver få pusten under kontoll,men IH hun bare maser og maser»mamma! Mamma!!! Sjå da! Sjå her da! Sånn ja mamma! Deinn kledde du mamma!! No må vi handle mat mamma! E du sliten mamma??» Og ang det siste spørsmålet,gidder hun ikke høre etter ,om moren faktisk ER sliten,noe de fleste andre ser med en gang! Flere ganger jeg har hatt behov for og rope inn i mobilen,jaaa moren din er kjempesliten! Finn en benk så hun kan få sette seg og slappe av istedenfor måtte høre på gnålet ditt!! Tar jeg feil eller har IH en søster og en bror?? De må da reagere på dette? Eller er søsken blokkert ,de også?😅

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Lurer på hva IH skal gjøre når Tom forlater henne..hun er trollete mot han, og jeg vil påstå at hun fortjener om han drar. Tenk hvordan hun er når det ikke filmes..

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Ananais skrev (6 timer siden):

Ikke sant!

Og det kan sikkert stemme at operasjoner påvirker huden, men at en operasjon i ankelen skal påvirke huden på armene?! Jeg dør! Er det mulig.. 

Kan det være derfor hun har svevende øyenvipper i håret også😆

• Liker 6
Skrevet

Når en ser hvor euforisk og hysterisk glad hun blir etter og ha googlet seg frem til «biologisk stress syndrom»så hun kan få tynet ut enda litt mere etter den træumaaaatiske ankæl opprasjon for ETT ÅR siden! Ikke par mnd siden men faktisk ett helt år og enda bruker hun det for og få medlidenhet og kanskje for og holde sg «important»sjøl?? Selvmedlidenhet for hun drar strikken veldig langt vedr «opprasjonen»! Skulle jo tro hun vet at stresshormon påvirker hud og hår og psyken? Eller høres»biologisk stress syndrom»bedre ut? Og snakker om nedlatende oppførsel mot Tom! Hadde dette vært motsatt,at en mann hadde oppført seg sånn mot kvinnelig partner,DA hadde det blitt hissig debatt hvor de fleste antg hadde skrevet stort»Flytt fra han!» og mætt ta🚩🚩🚩🚩Og jeg tenker hun spilte en stor rolle på julaften og hennes overspilte(????)»sammenbrudd»! For vi ser/hører jo hvordan hun svarer og oppfører seg mot andre hvis de er såååå frekke og ikke duller og daller og gjør stakkars IH til dagens og kveldens midpunkt. Må ikke finne på og overse eller si ett feil ord,da er det ingen som bryr seg om stakkars IH,nei! 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Skrevet

Hun kjefter og ler om hverandre. Det er helt merkelig å høre på. Og det er utrolig hvor traumatisk ankeloperasjonen har vært for nå går det jammen meg utover armene hennes og det er jo heeelt krise, men at Tom må passe på kolesterolet er ikke så nøye, må jo ikke bli helt hysterisk. Hvem er hysterisk spør jeg! 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Pigaloppa skrev (6 timer siden):

😂😂Hun burde ta patent på CollaRgen,både navnet og ifølge hennes lærdom,er da ankel operasjonen roten til hennes dårlige hud,operasjonen for ett helt pr siden. Ikke alder,ikke stress,ikke surving,ikke klaging på været eller andre mennesker,ikke klaging på Tom’s likegyldighetfor iflg henne bryr jo han seg ikke om henne,ikke pga elendig rens av hud,ikke pga lag på lag på lag m div kremer og sminke,ikke pga hun kun sitter i leiligheta etter træææææning som og går ad dundas….. nei,eneste  årsak til dårlig hud osv ,er den traumatiske ankel operasjon for 12 mnd siden og som da har gitt henne ny»diagnose»nemlig «biologisk stress syndrom(iflg google ihvertfall). Hun niholder på alt det negative så hun kan bruke det ommatt og ommatt. Som at hun ikke har kontakt m familie,bæsstiss forlot henne,alt styret m Tom og moren sin,og ting  som faktisk skjer veldig mange iløpet av livet rett og slett. Men som de fleste ikke ønsker ha fokus på hele tiden og som gjør en innsats for og legge ting bak seg og komme seg videre med en bedre og lettere hverdag? Men nope,ikke IH,selv etter mange år m psykolog,er de negative ting i hennes liv,fremdeles det viktigste og som hun holder»ferskt»gjennom og snappe om det samme stort sett hele tiden. Hvordan komme seg videre da?

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
NeverSayNever skrev (1 time siden):

Når en ser hvor euforisk og hysterisk glad hun blir etter og ha googlet seg frem til «biologisk stress syndrom»så hun kan få tynet ut enda litt mere etter den træumaaaatiske ankæl opprasjon for ETT ÅR siden! Ikke par mnd siden men faktisk ett helt år og enda bruker hun det for og få medlidenhet og kanskje for og holde sg «important»sjøl?? Selvmedlidenhet for hun drar strikken veldig langt vedr «opprasjonen»! Skulle jo tro hun vet at stresshormon påvirker hud og hår og psyken? Eller høres»biologisk stress syndrom»bedre ut? Og snakker om nedlatende oppførsel mot Tom! Hadde dette vært motsatt,at en mann hadde oppført seg sånn mot kvinnelig partner,DA hadde det blitt hissig debatt hvor de fleste antg hadde skrevet stort»Flytt fra han!» og mætt ta🚩🚩🚩🚩Og jeg tenker hun spilte en stor rolle på julaften og hennes overspilte(????)»sammenbrudd»! For vi ser/hører jo hvordan hun svarer og oppfører seg mot andre hvis de er såååå frekke og ikke duller og daller og gjør stakkars IH til dagens og kveldens midpunkt. Må ikke finne på og overse eller si ett feil ord,da er det ingen som bryr seg om stakkars IH,nei! 

Hun smører på i tykke lag nå, i håp om at det snart kommer mer blomster på døra 

• Liker 9
Skrevet
ulltøffel skrev (7 timer siden):

Huden til Heidi har jo vært ille lenge før ankelbruddet. Huden hennes er usedvanlig mye verre enn andre 60-åringer sin hud. Solskader...?

Kan ikke sitte å syte over rynkete hud når hun røyker og har gjort det i mange år 🚬

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg oppfatter den småkjeklingen de i mellom, på siste innlegg, som humor. Kunne vært meg og mannen min 😄

Hun har faktisk glimt i øyet når hun "kjefter" på han. Og hvis han syns det er ille, kunne han jo bare holdt munn. 

Til Heidi sitt forsvar, tror jeg at jeg hadde klikket av de kommentarene til Tom. Jeg hadde ikke vært like tålmodig som henne her. Kommentarene er jo så teite, og han syns tydeligvis at han selv er morsom. Kan han ikke bare være stille, når hun snapper? 

Jeg syns ikke Tom er noe offer i forholdet, syns de fortjener hverandre jeg, rare begge 2. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
NeverSayNever skrev (13 timer siden):

Må bare skyte inn at hun hadde operasjon i ankelen i november også. Ellers enig. 

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke helt enkelt at det er morsdags helg heller.. 

• Liker 6
Skrevet
Blue Sky skrev (3 timer siden):

Må bare skyte inn at hun hadde operasjon i ankelen i november også. Ellers enig. 

Ja d er sant. Men det var jo en enkel operasjon hvis j forstod riktig?

• Liker 6
Skrevet

Nå ler jeg her,for når hun sier at T og respektløs mot henne fordi han hadde hevet stemmen litt.?? Hun som hever stemmen titt og ofte samt kommer med så mange nedlatende kommentarer og latterliggjøring når han bekymrer seg over kolesterol eller andre ting. !! At hun da kan sitte og surve og si hun ikke tåååååler at noen(!)hever stemmen mot henne…..ja det er bare «praisless»

• Liker 5
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...