Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir stor stas når Tom blir pensjonist, da får hun ha ham hjemme 24/7 🥳🥳

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
foreveralone skrev (Akkurat nå):

Blir stor stas når Tom blir pensjonist, da får hun ha ham hjemme 24/7 🥳🥳

Nja, det blir nok slutten på det forholdet - om det ikke ender før den tid. De to der kan ikke sitte å gnage på hverandre 24/7 i den leiligheten.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

En ting er å ha sånne breakdowns, men det å filme det er veldig rart.

Nå skal jeg filme at jeg sier ha-det til deg, og så skal jeg grine, og så skal jeg si noe diffust om at det er en grunn til at jeg har det sånn, men jeg skal ikke si hva det er. På slutten skal jeg stråle igjen, for jeg er jo en solstråle, som strør positivitet rundt meg. 

Jeg skjønner ingenting jeg 🤯

• Liker 7
  • Nyttig 14
Skrevet
Skravleberta skrev (28 minutter siden):

Nå skal jeg filme at jeg sier ha-det til deg, og så skal jeg grine, og så skal jeg si noe diffust om at det er en grunn til at jeg har det sånn, men jeg skal ikke si hva det er. På slutten skal jeg stråle igjen, for jeg er jo en solstråle, som strør positivitet rundt meg. 

Det er helt merkelige scener som utspiller seg, i den grad at det blir flaut å se på. 

• Liker 15
Skrevet
Skravleberta skrev (29 minutter siden):

Det er helt utrolig å se på! Og dette skal være et voksent menneske? Oppfører seg som en 12 åring. 

• Liker 14
Skrevet

Tom ser jo dritlei ut! Det må være utrolig slitsomt å leve med henne og all den ustabiliteten 

• Liker 1
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)

Synes jeg hadde sett mora mi på 60+ sitte å grine på snap fordi gubben skal dra 😂 Da hadde jeg ringt sykebilen før henne😂

Endret av Vinnanna15
  • Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet

Hvis hun får blomster nå gir jeg opp troen på menneskeheten… Sånn sutring/grining over INGENTING!

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
baremeg skrev (3 timer siden):

Tom ser jo dritlei ut! Det må være utrolig slitsomt å leve med henne og all den ustabiliteten 

Han ser ut som et fanget dyr som leiter etter en fluktmulighet

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Vinnanna15 skrev (2 timer siden):

Synes jeg hadde sett mora mi på 60+ sitte å grine på snap fordi gubben skal dra 😂 Da hadde jeg ringt sykebilen før henne😂

Skjønner at dem nærmeste ikke vil være en del av det der

• Liker 11
Skrevet
baremeg skrev (8 timer siden):

Han gleder seg sikkert for hver eneste gang han kan dra på jobb, for da har han "fri" fra spetakkelet. Ikke for det, han bombaderes nok med telefoner, der det skal sytes og klages og kommer du itj hæim snart?

Må være verre når det nærmer seg hjemkomst, og han ikke vet hva som møter ham av jæ....skap.

AT han orker, men han kan jo bare pakke sakene sine og gå

.

..

• Liker 11
Skrevet
Maia3 skrev (På 21.1.2026 den 16.03):

Helt forferdelig hvordan hun utleverer både familien og tidligere venner. Laaangt over streken ja. Hun har aldri hatt noe nettverk og har ALDRI hatt hjelp av noen i familien til hverken ditt eller datt og you næim it. Bla bla bla og whatever.

Hadde jeg hatt et sånt menneske I min nære krets, så hadde jeg absolutt IKKE villet ha noe som helst med den personen å gjøre. 

Dama er jo direkte farlig, og ALT er alle andres feil 

Så enig!! Det er kun hennes egen skyld hun ikke har kontakt m nær familie eller familie i det hele tatt,samt fravær av venner! For hun blir jo uvenn m alle! Samt furten,fornærmet,får traaaaaumatiske tider etterpå,hun er frekk og d viktigste,NULL selvinnsikt! Kun alle andre’s skyld og feil! Hun er ikke eller ihvertfall var ikke på godfot m noen av T’s familie i Danmark heller😅Husker de var på ferie der,skulle besøke hans bror og kona. Kona var ikke der de dagene IH og T var der da hun antg ikke orket d besøket. Og da vettu,da kom d kritikk og tirader vedr henne og faktisk T sin bror osv. Hun ser ikke d alle andre ser,nemlig hennes egen rolle i alt dette og den rollen der er mesteparten grunn til at folk går unna. Og «bæst vænninna»hadde og skygget banen og uten og gi årsak. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Først filmer hun T der han akkurat har kommet hjem m plaster i pannen etter fjerning av fettkul samt lua  godt trukket ned og er ikke lysten på og bli filmet. Skjønner hun det?? Ett stort NEI! Hun bare gønner på og filmer mens hun maser vettet av han noe ala som dette:»Tom! Tom! Se i kamera da Tom! Vis plasteret da Tom! Ha av deg lua da,Tom!!» Han ser tydelig sliten og lei ut men det hjelper ikke.

og SÅ til The Grand Finale når han skulle reise! Selfiestang(eller lange og veldig stødige armer,sjekket! At hun og T syns godt i kamera,sjekket! At hun er ferdig sminka,sjekket! At hun så klarer opptre m grining og tåre,yepp!! Mens T ser bare så utilpass og viser tydelig han holder litt avstand der hun snørrer og surver dramatisk på jakka hans. Tror han ikke kunne komme seg fort nok ut og vekk derfra da! 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet

Mens i dag er hun helt manisk! Ler og ler og ler og rettferdiggjør sin egen oppførsel dagen før. 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
Blue Sky skrev (41 minutter siden):

Mens i dag er hun helt manisk! Ler og ler og ler og rettferdiggjør sin egen oppførsel dagen før. 

Ja det er som jeg har sagt før, skremmende. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...